Katson Bumtsi Bumeja vhsltä juon kaljaa, itken
Maailman paras ohjelma, kesäloman alkuun ja kohta grillaan.
-Arnold
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla lääkitys ihan kohdillaan?
On, olutta kaappi täynnä eikä töitä, se on loma ny :)
-Arnold
Elämä on ihanaa, mitäs teille kuuluu, onko joku lomalla myös?
Olen löytänyt yhden sielunkumppanin, joku muukin pitää Bumtsi Bumia maailman parhaana, iso peukku sulle täältä. Näin sitä kuulkaas tutustuu uusiin ihmisiin ja huomaa, että ei ole yksin fanituksensa kanssa.
-Arnold
Miksi siis itket?
Mä kyllä tiedän että jos katselisin pikku kännissä sata vuotta vanhoja musiikkiohjelmia jossa juontaja hetkuttaa lannetta, itkisin.
Mutta jos olet fani?
Jos kaikki on hyvin, niin miksi Arska itkee? T:1
Vierailija kirjoitti:
Miksi siis itket?
Mä kyllä tiedän että jos katselisin pikku kännissä sata vuotta vanhoja musiikkiohjelmia jossa juontaja hetkuttaa lannetta, itkisin.
Mutta jos olet fani?
Mä olen niin herkkä ihminen ja pikku kaljoissa yliherkkä :/
Sinänsä toki ymmärrän. Olin joskus mökillä, minne tuli Seppo Hovi iltaa istumaan ja kyllä muakin itketti. Itketti se, ettei ollut kaljaa.
Vai niin :D no, hyvää illanjatkoa!
Päästä irti menneestä. Bumtsi Bum on kuollut, ne videot ovat vain haamuja...
Minäkin olen kyllä lomalla toistaiseksi (työtön) ja juon kaljaa :))
Aika kamala ohjelma kyllä, mutta se oli eräs äitini lempiohjelmista. Nyt hän ei katso enää mitään. :'(
Mutta hei mahtikesää kaikille, bumtsi bum, mä jatkan kesäloman viettoa, saunaan ja pari frendii tulee kylään.
T:Kesämies, teidän Arnoldinne
Mä kaipaisin telkkarista Bum tsi bum maratonia ja samaan syssyyn Napakymppi, Kymppitonni, Onnenpyörä, Passi ja hammasharja jne.
Miten tommonen galluppi tehdään tänne?
Mitä ihmettä? Arska on varmaan grillaamassa:)
Vierailija kirjoitti:
Tääkö se poistettu ketju nyt on?
Kiitos kun palautitte ketjun, herkkä kun olen. Arvostan rehellisiä ja suorasukaisia ihmisiä.
-Arnoldi
Onkohan sulla lääkitys ihan kohdillaan?