Mies sanoi treffeillä: "Olit nuorempana varmasti todella kaunis".... Olen 26v
Mies on 28v...
Törkeä vai kiva kommentti? En osaa sanoa. Lauantaina toiset treffit.
Miten muut mammat ottaisi tuon kehun?
Kommentit (65)
Nolo kommentti. Parasta ennen päiväys meni jo:)
Sanoiko sun nykyisestä ulkonäöstä jotain? Ite oisin varmaan tokaissut, että ok, enää en siis taida olla.
Mies on pedari tai sinulla on huonot elämäntavat.
Tottahan tuo on koska naiset on kauneimpia joskus 18v. Eihän tuo kommentti ole millään tapaa negatiivinen.
Itse olisin varmasti kysynyt, että miltäs mä nyt vanhana sitten näytän.
Ootko irroittanut kommentin asiayhteydestä? Oletko esim. näyttänyt ylioppilaskuvaasi?
Ei pedofiili vaan efebofiili, teineihin mieltynyt. Kimmoisa iho, pystyt tissit.
Ei helv, oisin varmaan poistunut samantien ko. treffeiltä! Törkeä tyyppi :(
Vierailija kirjoitti:
Sen takia että toinen sanoo faktatiedon ääneen? Luuletteko te naiset että ikääntyminen kaunistaa?
En kyllä kuuntelisi tollaista, pahempaa on varmaan luvassa, kun nyt jo töksäyttelee noin.
Mulle tulisi heti mieleen, että mies yrittää negaamista tai jotain muuta manipulointia ja valtapeliä, mikä ei tietenkään ole hyvä merkki. Tai sitten miehellä on niin huonot sosiaaliset taidot, että luuli tuon olevan ihan ok:sti sanottu, eikä sekään ole hyvä merkki. Ei kiinnostaisi enää tavata kyseistä tyyppiä.
Mä ajattelin ottaa pienet nokoset.
Hyi mikä kommentti.
Iteki sain mielestäni tökerön kommentin ku mul oli yhden illan juttu, mut mentiin vielä sen jälkeem treffeilleki ja siel hän möläytti et "yhden illan jutuis ei oo niin väliä toisen ulkonäöl."
Nykyinen aviopuolisoki jaksaa jankuttaa miten olin niin kaunis 10v sit. Kysyin enkö muka enää ole niin alko köhimään ja sanoi että kaikissa näkyy aika... kiitti vaan.
Lipsautti vahingossa, mutta totta puhuu. Täälläkin sääliöt itkevät totuudesta.
Kaikkien tyttöystävien nuoruuden kuvia kun on katsonut, niin aina ovat olleet kauniimpia nuorempana. Totuus sattuu ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia että toinen sanoo faktatiedon ääneen? Luuletteko te naiset että ikääntyminen kaunistaa?
Kasvatuksesi on täysin epäonnistunut.
Niinpä. Minäkin lopetin miesten tapailemisen jo varmuuden vuoksi 24-vuotiaana, koska muutun av:n mukaan pilaantuneeksi jätteeksi täyttäessäni 25. No, eipä voi mitään kun miehillä on aina mistä valita.
No mulle eräs mies, jonka kanssa olin jutellut baarissa melkein kokonaisen illan, lopulta tokaisi "vaikutat tosi kivalta naiselta, harmi vaan että oot mulle liian vanha". Olin tuohon aikaan vasta 25v. ja se jäbä oli mua noin vuoden vanhempi. :D No se juttu hyyty siihen paikkaan. Jäi ihmetyttämään, että millähän tavalla nainen voi olla "liian vanha" tuossa iässä, mutta en vaivautunut edes kysymään syytä kyseiseltä äijältä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minäkin lopetin miesten tapailemisen jo varmuuden vuoksi 24-vuotiaana, koska muutun av:n mukaan pilaantuneeksi jätteeksi täyttäessäni 25. No, eipä voi mitään kun miehillä on aina mistä valita.
Älä vielä lopeta, sillä 24 - 25 nainen on parhaimmillaan. Osaa jo sängyssäkin jotain, eikä ole vielä toivottomasti rupsahtanut riippatisseineen ja kaksoisleukineen ..
Sinkkumies
No tuota - jos olet ikäiseksesi rupsahtanut nin totta kai se sitten on....