Millaisia "hulluja" ajatuksia sinulla on?
Onko sinulla ajatuksia, joita muut voisivat pitää hulluina (pidit itse taikka et)?
Tuli mieleen tuosta aiheesta, jossa aloittaja kysyy kun treffikumppani kertoo näkevänsä kummituksen. Itsekin olen joskus nähnyt kummituksia.
Kommentit (13)
Mä en näe vain kummituksia. Mä näen halutessani "taustalla" kokonaisen toisen maailman, henkimaailman, joka sisältää kaiken mitä on koskaan ollut menneisyydessäkään.
Väkivaltaisia ajatuksia. Toisiin ja itseen kohdistuen. En pidä niitä pakkoajatuksina, sillä usein ne ovat huvittavia. Pidän mustasta huumorista. Joskus on toki ahdistavia, jos niillä on joku tietty laukaiseva tekijä. Luulen tuon olevan yleistä. Olen kuitenkin sydämellinen ja tunteellinen ihminen.
Kertokaa ajatuksien yhteydessä onko teillä jotain mt-diagnoosia tai epäilyä.
Joskus minusta tuntuu että olen profeetta.
Johan on ketju:) Mun ajatukset onkin ihan suhtkoht normaaleja.
Up. Tulkaa nyt kertomaan, tämä palstahan on sekopäitä täynnä! >:(
Kuvittelen, että yksi mies jota en edes tunne kunnolla ja jota en näe on tarkoitettu minulle ja että hän ajattelee samalla tavalla, koska muuten minulla ei voisi olla niin vahva intuitio tästä. Ei mt-ongelmia ja yleensä olen ihan tiedeuskovainen. Typerää toiveajattelua, en tajua miksi en pääse tästä eroon.
Mulla on lapsesta asti ollut semmonen ajatus, että mitä jos joku (en minä) tekisi näin: Kaivaa ensin jollain koneella niin ison kuopan, ettei ihminen pääse pois. Laittaa sinne muutaman ihmisen ja lapioita, ja toimittaa sinne aina jonkun narun avulla ruokaa. Ja ne ihmiset joutuvat kaivamaan sitä kuoppaa koko loppuelämänsä, ja tekevät lapsia ym. elävät siellä. Ja ne lapset jatkavat samaa hommaa, kun kasvavat, eli kaivavat ja tekevät lisää lapsia ym.
Ja mulla ei ole hajuakaan, mistä helvetistä olen saanut tämän päähäni, mutta siellä se on ollut jo 15 vuotta.. :D
Kelaan päässäni jatkuvasti että "vittu mä vihaan sua, tapa ittes vitun idiootti, haluan vaan kuolla mä en kestä enää tapa ittes tapa ittes kaikki vihaa sua". Elämä on muuten ihan kunnossa. Varsinkin väsyneenä toi jankkaus alkaa. Joskus yksin kotona sanon noita asioita ääneenkin.
Tällainen: jälleensyntyminen on totta. Ihmiset, jotka uskovat jumalaan, ovat olleet edellisessä elämässä lemmikkieläimiä tai tuotantoeläimiä. Ne, joita ihminen on hänen eläinhahmossaan kohdellut hyvin, uskoo rakastavaan ja myönteiseen jumalaan. Ne, joita on kohdeltu huonosti, uskovat toisenlaisiinbjumaliin tai eivät usko ollenkaan.
Minä haluan tavata ja olla salasuhteessa dominoivaan naiseen. Haluaisin olla hänen orja. Alussa toki olisi hyvä käydä keskustelua netissä (sähköposti, Skype, yahoo.. ym.) sopia pelisäännöt ja miten asian kanssa olisi hyvä edetä.
Se, että alkaisin pistää porukkaa lihoiksi. Aina silloin tällöin tulee puhdas murhanhimo, mutta se on ohimenevää. Kuitenkin jokin triggeri noissa on aina ollut...