Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanan kallista =)

Vierailija
25.02.2006 |

Siis ostamassa ollaan uusia tuplarattaita ja turvaistuinta, yhteishintaan 940e, tuo on siis hinta jonka maksaisimme ja alennettu. Oikea hinta olisi ollut reilut 1000e!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta turvallisuudesta ja kestävyydestä mielellään maksaa.

Ja itsehän tässä ollaan lapset hankittu ;)

AP

Vierailija
2/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaloa tarvittiin n. 9kk, kunnes piti taas ostaa uusi, kallis istuin. Aivan tajuttomissa hinnoissa pyörii nuo tarvikkeet. Olisin silloin tilannut vaunut netistä, jos olisin tiennyt mahdollisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumarattaat sitten ne tavalliset missä vauvat nukkui ja hoitopöytä

yhteeensä 300mk , ostettiin työkaverilta.

Kolme lasta meni näillä vehkeillä ja säilyivät elossa.

Ihanan halpaa.

Vierailija
4/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

brion vaunut 1970-luvulta. Naapurilta heidän vauvan pieneksi jäänyt turvakaukalo ilmaiseksi.

Vierailija
5/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näihin pieniin asioihin täytyy tikuttaa.

AP

Vierailija
6/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatteitakin vauvalle, enään yli 80cm vaatteet ei kannata ostaa, ovat jo niin loppuun kulutettuja, on toki poikkeuksia.

Ja en mä nyt valita että kun paljon maksaa, totesin vain että aikas kallista nykyään. Ja jo totesin, että itse olemme lapsemme hankkineet.

AP

Vierailija
7/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mainiosti ostaa käytettynä, samoin vaatteet. Harvemmin kävelevän vaatteet niin kauheasti kuluu.

Vierailija
8/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään pukea lapsen siisteihin vaatteisiin ja en tarkoita hienoihin vaan ehjiin ja nukattomiin vetimiin.

Sitä ihmettelen, miten voi isommat vaatteet olla niin kuluneita, tosin niiden käyttöikä on pidempi kuin vauvan 62cm housujen käyttöikä.

AP

Vierailija
9/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sikis näet ympärilläsi niin kulunutta nuttua. Siinä sosiaaliluokassa, johon itse kuulun (siis selvästi " ylempi" kuin sinun), käytetyt vaatteet eivät paljoa eroa uudesta. Tiedätkö miksi ? Meillä on varaa ostaa lapsellemme sen verran vaatteita, että ei tarvitse samaa paitaa käyttää joka päivä. Tästä syystä vaatteet ovat hyvässä kunnossa vielä pieneksi jäätyään. Toki jos on varaa ostaa vain muutama vaatekerta, on parempi ostaa suoraan uutena. Käytetyt nimittäin kuluvat suoraan loppuun sellaisella käytöllä ja pesulla.

Vierailija:

Itse kyllä tykkään pukea lapsen siisteihin vaatteisiin ja en tarkoita hienoihin vaan ehjiin ja nukattomiin vetimiin.

Sitä ihmettelen, miten voi isommat vaatteet olla niin kuluneita, tosin niiden käyttöikä on pidempi kuin vauvan 62cm housujen käyttöikä.

AP

Vierailija
10/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ostamassa ollaan uusia tuplarattaita ja turvaistuinta, yhteishintaan 940e, tuo on siis hinta jonka maksaisimme ja alennettu. Oikea hinta olisi ollut reilut 1000e!!

Maitokärryt.

Vaavit kiinni irtohihnoilla tai mustekaloilla.

Turvallista ja edullista.