Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tapailemani mies lähtee parin kuukauden ajaksi töihin ulkomaill, pitäisikö hänet vain unohtaa?

Vierailija
08.06.2016 |

Olemme tapailleet muutaman kuukauden ajan ja olen tosi ihastunut häneen. Kuitenkin pari kuukautta on pitkä aika, pelottaa että jos jään nyt odottamaan miehen paluuta innoissani ja hän ei olekaan enää kiinnostunut musta tuon ajan jälkeen tai jos tunteet ovat muuten vain haihtuneet.

Kannattaisko mun vaan unohtaa mies ja laittaa uutta matoa koukkuun? Sekin tuntuisi niin pahalta koska todella pidän miehestä. Toisaalta en halua pettyä myöhemminkin jos olen kuvitellut että tapailu vielä jatkuisi

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni 2 kk ennen vuoden ulkomaan komennustani. Asioista oli jo työnantajan kanssa sovittu ja alustavasti olin suunnitellut jääväni pysyvästi asumaan kohdemaahani.

Tapasin kuitenkin miehenin 2 kk ennen lähtöä ja hän vei jalat altani. Lomilla tulin aina suomeen ja hän lävi kerran minun luonani. Eli vuoden aikana tapasimme 3 kertaa aina viikon kerrallaan. Soiteltiin kerran viikossa ja kirjoiteltiin ja lähetettiin sähköpostia. Silloin ei vielä ollut kännyköitä ja puhelut olivat melko kallita.

Lähtö oli vaikea ja haikea. Mutta kannatti. Ennen lähtöä sovimme, että katotaan mihin tää johtaa ja ollaan kumpikin rehellisiä toiselle. Kerrotaan heti jos kiinnostus hiipuu/tai löytää jonkun toisen kiinnostavan henkilön.

Edelleen ollaan yhdessä. Oltu 25 vuotta.

Minun ei tarvitse nykyisessä työssäni juurikaan reissata. Mies on työreissuissa 3-20 päivää kuukaudessa. Välillä on matkustusvapaita kuukausia.

Nyt lähdemme lasten kanssa moikkaamaan isää saksaan ja jatkamme sieltä sitten lasten kreikkaan, jonne isä tulee sitten perässä. Vietämme siellä yhdessä viikon loman joka on meidän ainoa yhteinen lomaviikko tänä kesänä, minulla kun on loma nyt ja isällä vasta lokakuussa.

Joten edetkää hitaasti ja katsokaa mitä tuleman pitää. Ja sopikaa yhdessä "säännöistä"

Vierailija
22/22 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorttoilija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla