Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yhden yön jutut ottavat yhteyttä vuoden päästä?

Vierailija
08.06.2016 |

Tällä viikolla taas kaksi ja viime viikolla yksi yhden yön "hoitoni" ottivat yhteyttä ja kyselivät "ihan muuten vaan" kuulumisia. What the fuck? Lähes vuoteen kuullut mitään ja itse ainakin olen jo poistanut kyseisten äijien numerot. Onko miehillä tapana säästää random panojensa numeroita? Muilla kokemuksia? Miksi ne ottaa yhteyttä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne heti kättelyssä vonkaa. "Pilluako olet vailla"? "No sen takia soittelin juuri. Mua panettaa ja sä tulit heti mieleen. No olkoon, soitin kyllä ekaksi Pipsalle ja sitten vielä Pirjolle, mut ei ne antanu"...

Vierailija
22/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niitä kiinnostaa mitä sulle kuuluu? Se on ihan normaalia, että ollaan kiinnostuneita toisten ihmisten kuulumisista jos on yhtään välittänyt siitä ihmisestä. Itseäni kiinnostaa kaikkien eksien ja yhden muutaman illan jutun kuulumiset, koska en ole harrastanut edes muutaman illan juttuja kuin sellaisten miesten kanssa, joista olen ollut myös henkisesti kiinnostunut.

Aika vaikea uskoa että kiinnostaa randomin kuulumiset kun kerran ollaan harrastettu seksiä. Ei mua ainakaan kiinnosta yhden illan juttujeni kuulumiset kun olen numerotkin jo ajat sitten poistanut. ap

Itse en kyllä ole antanut numeroani kellekään ihan random-ihmiselle. Miksi niin edes tekisin?

Maanisena ihminen tekee tyhmyyksiä, mm. harrastaa yhden illan juttuja ja jakelee numeroaan. En enää tee niin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap äärimmäisen hienolta leidiltä. Aaltoja.

Kuten kaikki, joiden on vähän väliä avauduttava random-palstailla omista lukuisista panoistaan.

Usko pois, ei vois vähempää kiinnostaa. Häivy.

Vierailija
24/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kaikki, joiden on vähän väliä avauduttava random-palstailla omista lukuisista panoistaan.

Lol. ap

Vierailija
25/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille yksi elintärkeä neuvo, av-sisaret: kannattaa olla AINA lähtökohtaisesti sitä mieltä, että mies haluaa vain pillua. Miksikö? Siksi, että näin se useimmiten on – ja sen tiedostaminen paitsi helpottaa nykyistä elämäänne huomattavasti myös ehkäisee vastoinkäymisiä, jotka saattavat todella satuttaa. Lähtökohdan voi kyseenalaistaa yksittäisten miesten kohdalla, jos he ovat todella osoittaneet, että kiinnostus voi olla muunkinlaista.

Vierailija
26/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom! Aihe vapaa! Mitä itse teet täällä, missä "vähän väliä avaudutaan omista lukuisista panoista"? Masokistista touhua sulla. Ja ei kiinnosta ketään sun paradoksaaliset angstit. Exit. ohis

Vierailija
27/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka antaa random-kertapanolle puhelinnumeronsa? Ja/tai nimensä?

Vierailija
28/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka antaa random-kertapanolle puhelinnumeronsa? Ja/tai nimensä?

Varmaan aika moni. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi