Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yhden yön jutut ottavat yhteyttä vuoden päästä?

Vierailija
08.06.2016 |

Tällä viikolla taas kaksi ja viime viikolla yksi yhden yön "hoitoni" ottivat yhteyttä ja kyselivät "ihan muuten vaan" kuulumisia. What the fuck? Lähes vuoteen kuullut mitään ja itse ainakin olen jo poistanut kyseisten äijien numerot. Onko miehillä tapana säästää random panojensa numeroita? Muilla kokemuksia? Miksi ne ottaa yhteyttä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluu olla kahden yön juttu. On normaalia.

Vierailija
2/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun nimenomaan eivät ehdota uutta tapaamista. Kysyn heiltä suoraan että pilluako ovat vailla mutta vastaavat ei. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei löytäneet sitä unelmiensa prinsessaa?

Vierailija
4/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoo xD

Vierailija
5/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoo xD

Joo aika sekava aloitus (anteeksi siitä). ap

Vierailija
6/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan saman sinkkuajoilta. Alkaa ikä painaa ja parisuhde vetää puoleensa. Sit muistellaan vanhoja.

Vierailija
7/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä kiinnostaa mitä sulle kuuluu? Se on ihan normaalia, että ollaan kiinnostuneita toisten ihmisten kuulumisista jos on yhtään välittänyt siitä ihmisestä. Itseäni kiinnostaa kaikkien eksien ja yhden muutaman illan jutun kuulumiset, koska en ole harrastanut edes muutaman illan juttuja kuin sellaisten miesten kanssa, joista olen ollut myös henkisesti kiinnostunut.

Vierailija
8/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun nimenomaan eivät ehdota uutta tapaamista. Kysyn heiltä suoraan että pilluako ovat vailla mutta vastaavat ei. ap

No valehtelivat. Taatusti kokeilivat kepillä jäätä, että lohkeisko uusintakierros. Sen vuoksi miehet ne nrot tosiaan säästävät.

Vierailija
9/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan saman sinkkuajoilta. Alkaa ikä painaa ja parisuhde vetää puoleensa. Sit muistellaan vanhoja.

NO tuskin muistellaan kuitenkan yhden yön juttua, enemmän sitä johon kaukaa oltiin ihastunut pitkään tai sellaista jossa romanssi jäi jostain syystä kesken. Ovat hetkellisesti yksinäisiä ja etsivät helppoa seuraa.

Vierailija
10/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on tapana kerätä panojensa numeroita. Jos ei joku kerta löydy mistään sopivaa uutta panoa, niin lähetetään viestiä vanhoille panoille. Yleensä joku on valmis lähtemään uudestaan kelkkaan mukaan.

Vierailija
11/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tarkistaa, että eivät ole tulleet isiksi.

Mulla ollut aikoinaan ihan samaa hämmentävää toimintaa.

Vierailija
12/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niitä kiinnostaa mitä sulle kuuluu? Se on ihan normaalia, että ollaan kiinnostuneita toisten ihmisten kuulumisista jos on yhtään välittänyt siitä ihmisestä. Itseäni kiinnostaa kaikkien eksien ja yhden muutaman illan jutun kuulumiset, koska en ole harrastanut edes muutaman illan juttuja kuin sellaisten miesten kanssa, joista olen ollut myös henkisesti kiinnostunut.

Aika vaikea uskoa että kiinnostaa randomin kuulumiset kun kerran ollaan harrastettu seksiä. Ei mua ainakaan kiinnosta yhden illan juttujeni kuulumiset kun olen numerotkin jo ajat sitten poistanut. ap

Vierailija
13/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy uutta kehiin, niin lähetetään viestiä vanhoille hoidoille. Näin se toimii monilla.

Vierailija
14/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja aurinko saa hormonit hyrräämään. Nyt sitten tarvitsisivat seksiseuraa. Tämä siis luultavin syy. Totta kai voi olla jokin muukin kuten että mies kaipaa juuri sinua. 

Vierailija
15/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap.llä niin paljon näitä yhden yön hoitoja, että joka viikolle elämässä riittää niitä, jotka vuosien takaa ottavat yhteyttä? Ja muistat tyypin ja tapauksen?

Vierailija
16/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kehtaa sanoa suoraan, mutta juuri siitä on kyse.

Vierailija
17/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea uskoa että kiinnostaa randomin kuulumiset kun kerran ollaan harrastettu seksiä. Ei mua ainakaan kiinnosta yhden illan juttujeni kuulumiset kun olen numerotkin jo ajat sitten poistanut. ap

Itse en kyllä ole antanut numeroani kellekään ihan random-ihmiselle. Miksi niin edes tekisin?

Vierailija
18/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus siivonnut vanhoja nimiä puhelimesta, siinä yhteydessä olen voinut soittaakin.

Vierailija
19/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset harrastaa tuota samaa. Joskus tapaamme uudestaan, toisinaan siten taas ei.

terv. yhden illan mies

Vierailija
20/28 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap.llä niin paljon näitä yhden yön hoitoja, että joka viikolle elämässä riittää niitä, jotka vuosien takaa ottavat yhteyttä? Ja muistat tyypin ja tapauksen?

Muistan tyypit ja tapaukset sen takia, että tuona aikana olin maaninen ja tuli sitten harrastettua paljon yhden yön juttuja (sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä johon nykyään löytyy lääkitys ja nuo ajat on historiaa). ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä