Mitä mieltä tästä pariskunnasta?
Kolmekymppisiä, lähes 15v yhdessä, ei lapsia, ei naimisissa tai kihloissa, yhteinen asuntolaina. Heteropariskunta.
Kommentit (10)
Asiat todella hyvin ja onnekkaita kun nuoruuden rakkaus kestänyt. Olen vähän kade :)
En mä tuiki tuntemattomasta pariskunnasta voi olla mitään mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei herätä mitään erityisiä ajatuksia
Sama. Mitä itse odotit että heistä pitäisi/voisi ajatella?
Nainen halunnut viimeiset 10 vuotta saada lapsia sekä mennä naimisiin tämän miehen kanssa, mutta mies ei ole suostunut.
ap.
En noiden tietojen pohjalta osaa muodostaa mitään mielipidettä ko. pariskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Asiat todella hyvin ja onnekkaita kun nuoruuden rakkaus kestänyt. Olen vähän kade :)
Saa nähdä onko kestänyt vielä kymmenen vuoden päästä. Omassa ystäväpiirissä muutamakin pariskunta joka ollut yhdessä 15-vuotiaasta asti ja eronnut nelikymppisenä, eikä mitenkään hyvissä väleissä.
Että meistä kirjoitat. Ollaan kyllä molemmat tyytyväisiä elämäämme.
Vierailija kirjoitti:
Nainen halunnut viimeiset 10 vuotta saada lapsia sekä mennä naimisiin tämän miehen kanssa, mutta mies ei ole suostunut.
ap.
Vai niin. Nyt heräsi ajatus: jos olisin tuo nainen, lähtisin ja ottaisin uuden miehen jonka kanssa ja joka haluaisi minun kanssani naimisiin ja lapsia. Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
ap.
No naisen kannattaisi hyväksyä se, että mies ei halua lapsia tai mennä naimisiin, tai erota ja etsiä uusi puoliso? Riippuu myös kuinka "kolmekymppisiä" sitä ollaan, tasan 30v vai 35v, sillä lastenhankkinan kannalta suuri ero.
Ei herätä mitään erityisiä ajatuksia