Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko jos sinusta puhuttaessa ystäväsi käyttäisi sinusta nimitystä "tukevahko"

Vierailija
08.06.2016 |

Ystäväsi puhuisi sinusta jollekulle ja sinua kuvaillessaan sanoisi "Niin siis se vaaleahiuksinen tukevahko nainen"

Minusta siis sanottiin noin. Ei tunnu nyt oikein kivalta. Jos jotakin tuntomerkkejä pitää antaa niin olisi nyt sanonut vaikka "Se kolmikymppinen, vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen nainen, joka ajaa volvolla"

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvaus osui maaliinsa, niin en näkisi tuossa mitään muuta ongelmaa kuin sinun huono itsetuntosi.

Vierailija
2/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän mä olen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin oudommaksi auton merkin mainitsemisen. Silloin kun olin tukevimmillani, tuo tukevahko olisi ollut ihan kohteliaasti sanottu.

Vierailija
4/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tukevahko, niin miksei sitä saisi ääneen sanoa? Tuntomerkkien on tarkoitus kuvailla nimenomaan sitä ihmistä, eikä kaunistella totuutta. Laihduta, jos painosi on ongelma.

Vierailija
5/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään jos olisin tukevahko. Ihan käypänen kuvailu!

Vierailija
6/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän kirpaisisi. Olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen, mutta ylärajalla.

Jonkun mittakaavalla voisin olla pullukka mutta itse en ajattele niin ja paino on nyt onneksi laskemaan päin eikä jatkuvaa pientä nousua niin kuin tähän asti.

Ehkä se antaisi pienen lisäboostin herkkujen välttelyssä jos kuulisin ulkopuolisen antaman arvioinnin itsestäni: pullukka.

Vierailija
7/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi, mutta lähinnä siksi että kohdallani se on täysin totta (ja ihan omaa syytäni).

Vierailija
8/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioissa puhutaan niillä nimillä kuin ne ovat. Miksi olisi pitänyt kohdallasi käyttää jotakin kiertoilmaisua?

Vierailija
9/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos olisin pullukka. Ja olenkin, ja on kuvailtu pyöreäksi. Ruumiinrakenne on kuin hiusten väri, jos ei miellytä itseä, niin usein asialle voi tehdä jotain.

Vierailija
10/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku se olikin tukevahko. No, suunnilleen sama asia.

Vierailija
11/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaisi varmaan (vaikken siis ole). Koitan itsekin vältellä viimeiseen asti ruumiinmuodon kuvailua, kun löytyy paljon muutakin miten kuvailla. En kuvailisi myöskään kurvikas, isorintainen, leveäharteinen, kookas, laiha... Minusta se on jotenkin epämukavaa, en tiedä miksi näin. 

Vierailija
12/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sillä olen tukeva, varmaan loukkaisi jos olisin normaalipainoinen, sillä normaalipainoisenakin näytän tukevalta, isot rinnat ja pyöreät kasvot.

Vierailija
13/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan hän voinut sanoa vaikka uhkea, eikä noin tylyä ilmausta kuin tukevahko.

Vierailija
14/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, tukevalla ja uhkealla ei ole _mitään_ tekemistä toistensa kanssa. Uhkea voi olla vaikka 45-kiloinen nainen.

Vierailija
15/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisihan hän voinut sanoa vaikka uhkea, eikä noin tylyä ilmausta kuin tukevahko.

Uhkea ei ole sama asia kuin tukevahko.

Vierailija
16/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuisin. Ystävällä olisi varmasti syömishäiriö, koska mulla BMI 20.

Vierailija
17/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuo olisi juuri hyvin kuvattu. Itse käytän yleensä isohko/pyöreähkö tai sitten jos on reilusti lihava niin sitten ihan vain iso. Ja kropan koko on vain hyvä tunniste niin kuin esim. ihon värikin ja siksi se sanotaan.

Vierailija
18/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaali kuvaus, jolla ihminen tehdään tunnistettavaksi. Jos olet tukevahko, sinua voidaan kuvata niin. Jos olet vaalea, sinua voidaan sanoa vaaleaksi.

Paino-ongelmasi ovat omiasi, et voi määrätä mitään sensuuria ystävillesi, että miten he sinua kuvailevat. Joko hyväksyt itsesi tai muutat elämäntapojasi niin, että ylipaino ei enää ole sinun tuntomerkkisi. 

Vierailija
19/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, jolle täytyy kuvailla sinun tuntomerkkejä, tuskin tietää minkälaisella autolla ajat. Silmienväri on myös aika huono tuntomerkki, koska ei vieraammat ihmiset yleensä tiedä toisten silmienväriä ellei väri ole tosiaan jotenkin erityisen poikkeuksellinen tai silmiinpistävä.

Vierailija
20/23 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan himppasen päälle 100kg joten tuo tukevahko olisi aika alakanttiin. Tiedän olevani lihava ja jos joku haluaa minua kuvailla, niin se on kaikkein helpoin tuntomerkki jolla minut erottaa massasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä