Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt gynekologilla?

Vierailija
07.06.2016 |

Entä käytkö kunnallisella vai yksityisellä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan.

Vierailija
2/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden välein, yksityisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, ootko synnyttäny?

Vierailija
4/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollu sen verran vaivoja, että useamman kerran vuodessa ja yksityisellä. Ei kunnalliselle vissii pääse ellei kohtu valu haarojen välistä ulos.

Vierailija
5/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet, ootko synnyttäny?

Tää siis sulle joka et oo koskaan käyny

Vierailija
6/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä käyn. Viimeksi v. 2005. Joukkopapassa viime vuonna.

N51

Vierailija
7/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka 11.  vuosi, kunnallisella.

Vierailija
8/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt ikinä minäkään. N26

Vierailija
9/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollu sen verran vaivoja, että useamman kerran vuodessa ja yksityisellä. Ei kunnalliselle vissii pääse ellei kohtu valu haarojen välistä ulos.

Mä oon nyt varaamassa aikaa ihan perustarkastukseen. Viimeks esim papa otettu muutama vuosi sitte ku olin raskaana. Outoja alavatsakipuja tullu, nii pakko kait sielä on käydä.

Saako sieltä muuten laskun mukaan vai maksetaanko heti? Ja miten kelakorvaus?

Vierailija
10/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta sitten kävin viimeksi. Sitä ennen en ollut käynyt kuin lasten odotusaikoina äitipolilla. Tuli vaivoja ja menin yksityiselle gynelle, joka laittoi lähetteen poliklinikalle jatkotutkimuksiin. Kohdun ja munasarjojen poiston jälkeen jouduin käymään jälkitarkastuksessakin yksityisellä, vaikka leikkaus tehtiin ihan julkisella puolella. Tämä oli minusta todella outoa. 

Vierailija
11/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran joutunut yöllä päivystykseen ja siellä tehtiin gynekologinen tarkastus järkyttävien vatsakipujen vuoksi. Kokemus oli kammottava, en siksi ole muutoin käynyt koskaan enkä usko menevänikään ennen toista mahdollista pakkoa. Olen 25-vuotias.

Vierailija
12/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa käyn. Lisäksi joukkopapat julkisella.

Vierailija
13/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt varaamassa aikaa ihan perustarkastukseen. Viimeks esim papa otettu muutama vuosi sitte ku olin raskaana. Outoja alavatsakipuja tullu, nii pakko kait sielä on käydä.

Saako sieltä muuten laskun mukaan vai maksetaanko heti? Ja miten kelakorvaus?

Ite oon aina maksanu heti siinä kassalla, en tiedä laskumahdollisuudesta. Kelakorvausta ainakin toistaiseksi saa vaikka pieni onkin. Sen saa ainakin Mehiläisessä suoraan kassalla kun näyttää Kela-kortin.

Vierailija
14/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kahdessa vuodessa. Joskus jouduin käymään enemmänkin, nykyään en mene. Suosituskaan se ei ole joka vuosi käydä.

Vierailija
15/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta sitten kävin viimeksi. Sitä ennen en ollut käynyt kuin lasten odotusaikoina äitipolilla. Tuli vaivoja ja menin yksityiselle gynelle, joka laittoi lähetteen poliklinikalle jatkotutkimuksiin. Kohdun ja munasarjojen poiston jälkeen jouduin käymään jälkitarkastuksessakin yksityisellä, vaikka leikkaus tehtiin ihan julkisella puolella. Tämä oli minusta todella outoa. 

Hui :(

Vierailija
16/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui :(

Vierailija
17/23 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden välein, toisinaan jopa pari kertaa kuussa. Yksityisellä ja julkisella puolella. Minulla on useampi gynekologinen sairaus, jos joku ihmettelee tiheää käyntiväliä.

Vierailija
18/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
19/23 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa yksityisellä, joukkopapat päälle. N40

Vierailija
20/23 |