Kuinka usein käyt gynekologilla?
Kommentit (23)
Parin vuoden välein, yksityisellä.
Minkä ikäinen olet, ootko synnyttäny?
Nyt ollu sen verran vaivoja, että useamman kerran vuodessa ja yksityisellä. Ei kunnalliselle vissii pääse ellei kohtu valu haarojen välistä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, ootko synnyttäny?
Tää siis sulle joka et oo koskaan käyny
Yksityisellä käyn. Viimeksi v. 2005. Joukkopapassa viime vuonna.
N51
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollu sen verran vaivoja, että useamman kerran vuodessa ja yksityisellä. Ei kunnalliselle vissii pääse ellei kohtu valu haarojen välistä ulos.
Mä oon nyt varaamassa aikaa ihan perustarkastukseen. Viimeks esim papa otettu muutama vuosi sitte ku olin raskaana. Outoja alavatsakipuja tullu, nii pakko kait sielä on käydä.
Saako sieltä muuten laskun mukaan vai maksetaanko heti? Ja miten kelakorvaus?
Neljä vuotta sitten kävin viimeksi. Sitä ennen en ollut käynyt kuin lasten odotusaikoina äitipolilla. Tuli vaivoja ja menin yksityiselle gynelle, joka laittoi lähetteen poliklinikalle jatkotutkimuksiin. Kohdun ja munasarjojen poiston jälkeen jouduin käymään jälkitarkastuksessakin yksityisellä, vaikka leikkaus tehtiin ihan julkisella puolella. Tämä oli minusta todella outoa.
Olen kerran joutunut yöllä päivystykseen ja siellä tehtiin gynekologinen tarkastus järkyttävien vatsakipujen vuoksi. Kokemus oli kammottava, en siksi ole muutoin käynyt koskaan enkä usko menevänikään ennen toista mahdollista pakkoa. Olen 25-vuotias.
Kerran vuodessa käyn. Lisäksi joukkopapat julkisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt varaamassa aikaa ihan perustarkastukseen. Viimeks esim papa otettu muutama vuosi sitte ku olin raskaana. Outoja alavatsakipuja tullu, nii pakko kait sielä on käydä.
Saako sieltä muuten laskun mukaan vai maksetaanko heti? Ja miten kelakorvaus?
Ite oon aina maksanu heti siinä kassalla, en tiedä laskumahdollisuudesta. Kelakorvausta ainakin toistaiseksi saa vaikka pieni onkin. Sen saa ainakin Mehiläisessä suoraan kassalla kun näyttää Kela-kortin.
Kerran kahdessa vuodessa. Joskus jouduin käymään enemmänkin, nykyään en mene. Suosituskaan se ei ole joka vuosi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Neljä vuotta sitten kävin viimeksi. Sitä ennen en ollut käynyt kuin lasten odotusaikoina äitipolilla. Tuli vaivoja ja menin yksityiselle gynelle, joka laittoi lähetteen poliklinikalle jatkotutkimuksiin. Kohdun ja munasarjojen poiston jälkeen jouduin käymään jälkitarkastuksessakin yksityisellä, vaikka leikkaus tehtiin ihan julkisella puolella. Tämä oli minusta todella outoa.
Hui :(
Vierailija kirjoitti:
Hui :(
Parin kuukauden välein, toisinaan jopa pari kertaa kuussa. Yksityisellä ja julkisella puolella. Minulla on useampi gynekologinen sairaus, jos joku ihmettelee tiheää käyntiväliä.
Kerran vuodessa yksityisellä, joukkopapat päälle. N40
Kerran vuodessa yksityisellä + papat. N34
En ole käynyt koskaan.