Minkä takia te keski-ikäiset naiset katsotte pahalla nuoria naisia?
Aina saa niitä mulkaisuja, kun on huoliteltu, kaunis ja hoikka nainen. Äsyttääkö meidän nuorten naisten ulkonäkö teitä keski-ikäisiä?
Kommentit (20)
No yleensä erikoiset asiat herättävät vilkaisuja. Jos näkee jossain nuoren hoikan suomalaisnaisen niin kyllähän sitä pari kertaa vilkaisee perään että näinkö tosiaan oikein vai oliko siinä hieman lapsenkasvoisempi keski-ikäinen nainen.
En mä katso! Etenkin sellaset 16-22 - vuotiaat herättää äidillisiä tunteita ja tekee mieli kannustaa kaikella tavalla, ostaa ruokakassi, käydä siivoamassa kämppä ja antaa humputtelurahaa.
Ei kiirettä lastentekoon, nauttikaa nuoruudesta!
Täti 39
Ei ärsytä enkä tiedä ketään, joka mulkoilisi. Ei siitä niin kauaa ole, kun me oltiin nuoria naisia. Itsekin oli huoliteltu ja hoikka, kauniista en nyt tiedä, mutta vanhemmiten olen laiskistunut. Tervetuloa tulevaisuuteen :)
Minäkin ihailen ja muistelen lämmöllä omaa nuoruutta. Mutta naama pysyy varmaan aika peruslukemilla ja olen monta kertaa miettinyt, että osa nuorista tytöistä varmasti ajattelee, että tuossa tuokin mamma paheksuvasti kyylää... koska itse ajattelin samanikäisenä aivan samalla tavalla.
Oikeasti on vain mukava nähdä nuoriita kauniita ihmisiä ja muistaa millaista oli itse elää sitä vaihetta elämässään. Ja millaista oli olla varma, että kaikki kymmentä vuotta vanhemmat paheksuvat, kadehtivat ja kauhistelevat hirveästi. :)
Ihanko kaikki keski-ikäiset, mistä tiedät?
Harvoin kiinnitän huomiota ihmisiin, joten jos saat minut kiinni mulkoiöusta, sinulla on joko todella kova ääni tai aivan liikaa hajuvettä.
Täti 37v.
En mäkään katso. Ainakaan jos käyttäydytte kivasti. Joskus huutavia, jonossa kiilailevia tai muuten huonokäytöksisiä nuoria saatan katsoa tuomitsevasti. Mutta kateellinen en ulkonäöstä tai nuoruudesta ole sinänsä, aika aikansa kutakin ja kaikilla ikäkausilla on omat hyvät ja huonot puolensa.
En katso mulkoillen tai pahalla. Mutta katson kyllä kauniita ihmisiä ja muistelen omaa nuoruuttani.
Se on mun perusilmeeni. Se ei tarkoita pahaa, vaikka saattaa siltä näyttää.
En oo ikinä nähnyt kenenkään keski-ikäisen naisen mua tuijottavan. Yleensä ne on ne samanikäiset jotka katsoo.
N20
En minä koskaan pahalla katsele, vaan ennemmin säälivästi, sillä niin monet nuoret ovat ylipainoisia. Omat tyttäreni ovat 17-26 vuotiaita hoikkia ja kauniita aivan kuten 44 vuotias äitinsäkin ;-)
Sori mut 44 vee ei ole enää millään mittapuulla kaunis. Ollut aikanaan kaunis voi sanoa.
En todellakaan katso muita paheksuen, en nuoria enkä vanhoja. Mutta omat suupieleni kyllä nykyään roikkuvat alaspäin ihan maan vetovoimasta, vaikka olen peruslukemilla. Jospä ikääntynyt ulkonäköni hämää?
N50
Minä katson säälien lihavia nuoria naisia joilla on jäätävä ylipaino 😕
Vaihdevuosikurppanat ovat kateellisia.
En ole koskaan huomannut saaneeni moisia, enkä usko, että kukaan tutuistanikaan. N20
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosikurppanat ovat kateellisia.
Tää on tätä. Tuollainen provo vastakkainasettelu ei aja yhdenkään naisen etua. Fiksu tyttö ymmärtää että hänestäkin tulee aikuinen nainen jolla toivottavasti jossain vaiheessa on ne vaihdevuodet ym. naisen elämän vaiheet edessä ja fiksu aikuinen taas ymmärtää katsoessaan itseään nuorempia että samoja vaiheita siinä käydään läpi kuin itsekin on koettu. Myötätunto ja tuki on se, mitä naiset voisivat toisilleen antaa eikä mitään pahaa silmää ja ilkeitä sanoja.
Veikkaan et tää provo on joku sadisti joka saa siitä jotain itselleen että naiset stereotypian mukaisesti ilkeilisivät toisilleen. Noloa.
Aloin olla jo keski-iän ylittänyt, kun veikkasin sukulaisnaisen olevan mustasukkainen, hän kielsi nauraen. Kumma että kiusaaminen väheni silti.
Mitä varten naiset suuttuvat kun sanotaan mustasukkaisuudesta, en ole tajunnut nuorena enkä vanhana. Eikö mustasukkaisuus ole henkilökohtaista, kun joku vie jotain, eikä yleistä?
En minä ainakaan mulkoile tai katso kateellisesti nuoria naisia. Olen juuri täyttänyt 49 vuotta, sujut ulkonäköni, kroppani, pukeutumiseni ja koko elämän kanssa.
Ainoastaan nuoria, reippaasti ylipainoisia naisia tulee vilkaistua väkisinkin. Ihmetyttää, miten niin nuoret ovat saaneet itsensä tuollaiseen kuntoon ja missähän kunnossa ovat minun ikäisinä. Näitä on silmiinpistävän paljon nykyään.
Ettet nyt vaan ap kuvittelisi itsestäsi vähän liikoja. Oletko tosiaan niin kiinnostava henkilö, että sinua pidempäänkin tuijotetaan ;)?
En minä ainakaan, katson ihaillen.