Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten oppia juomaan vettä?

Vierailija
07.06.2016 |

Olen aina ollut huono juomaan ylipäätään mitään. Nestesaldo tänää: muumimukillinen kahvia maidolla, yhtä paljon vettä, iso mukillinen teetä mustana, muumimukillinen kahvia.
Miten oppia juomaan vettä. Töissä täytän pullon mutta vaikka se nököttää siinä mun edessä, niin en juo. Tunnen erittäin harvoin janoa. Yleensä vaan kun olen syönyt jotain suolaista (pizza, silli jne).
Miten oppia juomaan tarpeeksi ja mikä on tarpeeksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opin sillä tavalla, että otin mehukannun juomalasiksi. Kannu täyteen vettä ja kyllä se pikkuhiljaa tyhjenee  siitä pöydältä. Jos pitäisi aina lasi kerrallaan hakea keittiöstä niin ei tulisi juotua tarpeeksi.

Vierailija
2/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama. Meillä auttoi Soda Streamin ostaminen. Kuolavesi menee paljon paremmin alas. Hammaslääkäri vahvisti, että jos on vain kuplia eikä mitään muuta, se on hampaille ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama. Meillä auttoi Soda Streamin ostaminen. Kuolavesi menee paljon paremmin alas. Hammaslääkäri vahvisti, että jos on vain kuplia eikä mitään muuta, se on hampaille ok.

Hih, siis kuplavesi :D

Vierailija
4/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että kysyt täällä asioita mihin saat vastauksen otsikkoasi käyttämällä googlesta.... KVG!

Vierailija
5/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä korvaava tapa sellaisille käyttäytymismalleille, joista haluat eroon tai joiden et halua olevan automaattisia. Kun olet kotona ja mielesi tekee suklaata, juo ensin lasillinen vettä. Kun istut koneella ja huomaat, ettet tee sitä, mitä sinun pitäisi, nouse ylös ja juo lasillinen vettä. Näin pääset eroon pahoista tavoista ja pidät itsesi nesteytettynä.

Vierailija
6/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, nyt on off topic, mut mulla ei menis alas... ;D

Aiheeseen, mä en saa kans juotua tarpeeksi, mutta nyt yritän täyttää kannun pöydälle ja lipittää siitä päivän mittaan.

Vierailija
7/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikkapa kännykkään hälytys tietyin väliajoin, esim tunnin välein, jolloin juot aina lasillisen vettä. Koska kännykkä kertoo milloin juoda, ei se unohdu niin helposti.

Vierailija
8/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi pitäisi juoda enemmän kuin haluaa? En ymmärrä. Enkä juo.