Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas. Huomasin sitten että syön tylsyyteeni. Muita?

Vierailija
07.06.2016 |

Olen tämän tiennyt jo pidempäänkin mutta nyt se vasta oikein kunnolla konkretisoitui. Löysin nimittäin harrastuksen ja puuhastelua, johon oikeasti tykkään käyttää aikaa ja aika menee kuin siivillä. Ja kappas kummaa, siinä samalla ei tee mieli napostella. Ei sitä tule edes ajatelleeksi siinä tehdessä.

Tuntuu niin typerältä! Olen vuosikausia soimannut itseäni siitä, miten aina vaan sorrun herkkuihin ja naposteluun. Enkä ole edes lihava, jonkun mittapuulla varmaan laiha läski, jonkun mittapuulla ihan normaali. Mutta ei tuo napostelu tietenkään hyväksi ole, morkkiskin siitä tulee ja menee lisäksi rahaa paljon.

Siis, oma ongelmani on ollut tämä toivoton nettiriippuvuus ja siitä seuraava tylsistyminen. Vietän hirveästi aikaa somessa ja keskustelupalstoilla ja aikaa menee tajuttoman paljon hukkaan. Sitten olen miettinyt että miksei muka ole aikaa tehdä mitään kivaa, ennenhän harrastin vaikka mitä ja olin paljon iloisempi... Sitten siihen tylsyyteen ja mieltä piristämään napsin karkkia ja sipsiä ja pikaruokaa yms.

Niin että. Kehottaisin muitakin kokeilemaan ja miettimään, että mikä voisi olla sellainen harrastus tai puuha, josta tosissaan tykkää! Eikä tarvitse olla mikään liikuntaharrastus tai sosiaalinen harrastus, ihan vaan sellainen oma juttu johon käyttää mielellään aikaa. Tai ei oikeastaan edes käytä aikaa, vaan aika vaan siinä kuluu tehdessä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän