Rakastunut, mutta ei innostu mistään reissusta kanssani :(
Monen vuoden ystävyyssuhde, perheelliset ihmiset, sitten vaan ihastuttu ja rakastuttu, ei vielä virallisesti yhdessä...
Nyt kuitenkin olen yrittänyt houkutella häntä johonkin pikku reissuun kanssani (se ei edes olisi muiden silmissä kummallista kun ystäviäkin oltu vaikka suhde ei vielä julkinen) mutta mitään innostusta en hänessä havaitse.
Mitä tehdä? Haluaisin kesällä jonnekin pikku reissuun nimenomaan Hänen kanssa.
Kommentit (29)
Mutta siis nyt epäröin kun hän ei olekaan niin innostunut asioista kanssani kuin minä
ap
Suhteessa ratkaisee kunnioitus ja suhtautuminen paljon paljon enemmän kuin matkaileminen. On oma taitonsa keskittyä tiiviisti vain yhteen ihmiseen ja unohtaa ympäröivä maailma.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa ratkaisee kunnioitus ja suhtautuminen paljon paljon enemmän kuin matkaileminen. On oma taitonsa keskittyä tiiviisti vain yhteen ihmiseen ja unohtaa ympäröivä maailma.
No tottakai muut asiat on etusijalla :)
Mutta SILTI olis kiva ottaa semmonen pikkuyhteinenloma mutta PÖH ja PYH
Vierailija kirjoitti:
No hän on kyllä huono nukkumaan, mutta toisaalta tekee reissutyötä.
Puolensa ja puolensa.
Jotenkin tuntuu että hän on rakastunut, mutta sitten tälläiset asiat epäilyttävät. En haluaisi painostaa asiaa kysymällä eikö halua lähteä minun kanssa, haluaisin että itse havahtuisi että haluaisi. No ei siltä näytä. Sitten taas minä omassa päässäni epäilen hänen tunteitaan ...
Että enpä tiedä. itse lähtisin innolla jos rakkaani jonnekin pyytäisi.
ap
Eli pitäs reissata töissä ja reissata vapaalla... ei tullu mieleen et reissukiintiö tulee töiden puolesta täyteen. Haluatko itse tehdä duunihommia myös omalla ajalla? Ihan vaan huvin vuoks?
Meillä mies tekee myös reissutyötä ja hän ei ole todellakaan kiinnostunut lähtemään enää vapaa-ajallaan reissuun. Tottakai jonnekin mökille tms. voi lähteä ja ehdottaakin sellaista, mutta mihinkään Lontooseen tai Berliiniin ei puhettakaan. Joten rauhoitu ap ja älä roiku miehessä. Se ja jatkuva kysely ahdistaa varmasti.
Entäs jos se mies on samanlainen nuin yksi kaveri? Paneskelee ei niin hyvän näköisiä naisia ja kehuu kun saa pillua , mutta ei niiden kanssa kukaan ilkeä näyttäytyä julkisesti yleisellä paikalla.
Ihme paskaa kirjoitatte, minä käyn kanssa reissuhommissa, ralleissa ym.
Ja olisin kyllä onnesta soikea jos joku kiva pirkko veisi berliiniin tai lontooseen, molemmissa on mielenkiintoisia sotamuseoita, hotellissa nukkumista, seksiä, ei huolta huomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis nyt epäröin kun hän ei olekaan niin innostunut asioista kanssani kuin minä
ap
On ihan tymä mies, kun ei innostu niistä asioista, joista sen pitäisi sun mielestä innostua.
Voi olla että olen se nopeammin etenevä, olemme edenneet toooooosi hitaasti, mutta edelleen väitän että ollaan kumpikin rakastuneita.
ap