Vähänkäytetty.fi kokemuksia?
Millaista siellä on myydä, millä hintaa eri asiat menee? Onko jotain mikä ei mene? Onko ollut ongelmia? Aika paljon kehuttu, mutta mietin onko tuo liian hyvää ollakseen mahdollista.
Kommentit (60)
Pakko tulla hehkuttamaan, koska olen niin tyytyväinen! Lähetin ISON pahvilaatikollisen vaatetta myyntiin ja kaikki meni vajaassa kuukaudessa! Samalla kun kävin kyttäilemässä omien tavaroiden myyntiä, löysin lähes vahingossa ihan uuden (laput kiinni) merkkivaatekappaleen 4eurolla!! Omalla kohdallani siis kaikki meni hyvin niin myyjänä kuin ostajana. :)
Tänään lähti 3 isoa ja yksi pienempi pahvilaatikkoa vaatetta myyntiin vähänkäytetylle. Paljon Vilan vaatteita, Esprittiä, Puman huppareita, parit uudenveroiset Converset, aitoja Guessin lompakkoja ja laukkuja, uudenveroisia Vagabondin Poppy avokkaita ja vaikka mitä. Vaatteet koossa S- XL ja kengät koossa 37 - 39. Paljon kokoja koska äidin vaatekaappi tyhjeni myös.
Saa nähdä mten menevät kaupaksi, osassa vielä laput kiinni ja laitoin omasta mielestäni pienet hinnat. Esim kerran jalassa 5 minsaa käyneet Converset 7 euroa koko 38, ei mitää käytön jälkiä, lähtivät omassa paketissaan. Eli loppuhinta sitten vissiin 8 euroa jos vähänkäytetty lisää siihen sen euron?
Itsellä ollut nyt myynnissä reilun kuukauden (olen lähettänyt jo pari eri laatikollista). Tilitettyjä eli rahaa saatu reilun satasen verran ja myytyjä (mutta odottaa palautusajanumpeutumista) on toiset reilu 100 - ja lopuilla vielä reilusti myyntiaikaa jäljellä (nämä siis jo voittoa eli lähetyskulut on laskettu jo pois). Olen ollut tyytyväinen. Paljonhan se myös riippuu, miten itse hinnoittelee.
Jos tuote ei vastaa kuvausta, sen voi palauttaa ilmaiseksi!! Olen kahdesti tehnyt niin. (Kerran tuli reiälliset housut, ja toisella kertaa kaksi paitaa, jotka oli eri kokoa mitä ilmoituksessa oli sanottu.)
Pitää vain ensin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Jos taas haluat palauttaa tuotteet "muuten vain", sitten pitää maksaa postikulut.
Olen myös myynyt tuolla, ja ei nyt kaikki tavarat aina mene, mutta ainakin selvästi paremmin kuin normikirppiksellä.
Hei!
Olen lähettänyt paljon tavaraa myyntiin, jotka odottavat vielä myyntiin laittamista. Kätevää ja helppoa. Kaikki lähettämäni tuotteet ovat hyvässä kunnossa, osa uusia ja hintalaput kiinni.
Edellisestä lähetyksestä on myymättä S- koon mekkoja ja iltapukuja, mutta ehkä ne menevät vielä kaupaksi.
Laitoin myyntiin 50 tuotetta. Kuvia oli paljon, tiedot selkeitä ja tuotteet joko uudenveroisia tai vähän käytettyjä. Ei nukkaisia tai tahraisia. Ketjuliikkeiden tavaraa sekä joitain ulkomailta hankittuja. Hinnat laitoin melko alas jotta kauppa kävisi (tyyliin lapsenvaatteet 1 € ja omat vaatteet 2 €; näihin siis kauppa lisää euron). Katsoin myös että laitoin vain ajankohtaisia tuotteita eli en esim talvikampetta.
Pettymys oli suuri kun myyntiaika loppui. Kolmasosa oli mennyt kaupaksi ja kaksi tuotetta ilmeisesti hävinnyt johonkin. Jumalaton homma ja nettona 16 euroa.
Olen ostanut tuolta paljon lastenvaatteita. Suurin osa hyviä. Reikäsistä olen antanut palautetta: oon saanu aina rahat takasin. Ja posikulut maksaa kyseinen yritys.
Nyt olisin laittamassa itse lastenvaatteita myyntiin mutta huomasin että vähänkäytetty.fi lisää hintoihin 1,90€!!! Eli euron tuotteen hinta kolminkertaistuu ja 0,50€:n tuote maksaa 2,40€ eli ostaalo kukaan enää tuolta muuta ku kalliimpia merkkivaatteita ja ulkovaatteita. Olin ajatellut laittaa halpoja hintoja. (Tuotteita saa tosin niputtaa paketeiksi jos vaatteet samaa kokoa ja lajia. Esim. Body)
Mut jos ne ei oo kuvauksen mukaisia, niin ilmasiks saa palauttaa. Jos ei vain tykkää, sit palautus on kai maksullinen.
Mun kokemuksen mukaan kauppa käy tosta 1,90 huolimatta tosi hyvin. Noita paketteja oon ruvennu tekeen lastenvaatteista ja jostain omista trikoo t-paidoista, silleen saa kyllä helposti omansa pois. Enkä tiiä, näkisinkö vaivaa pistää pelkän 50 sentin vaatteen myyntiin muutenkaan ees normikirpparille :)
Jostain toisesta ketjusta ymmärsin et ne on ruvennu vähän tarkemmin tarkistaan noita myytäviä tavaroita. Ainakin mulla on vastannu hyvin kuvausta, kun oon jotain paitoja ja hameita tilaillu myyntirahoillani. Aika paljon myös porukka myy ihan uusiakin vaatteita!
Mulla myös hyviä kokemuksia. Sekä ostajana, että myyjänä. Onko muilla tietoa rekki.fi tai Emmys nettikirppiksistä? Myykö niissä hyvin? En jaksaisi tota valokuvausrumbaa.
Olen ostanut Emmys kippikseltä, ja se oli vähän pettymys. Aika kalliita tuotteita, ja ei ihan laatu tullut hinnan perässä. Yksikin mekko haisi todella voimakkaasti hajuvedeltä. Pari tilausta tein, ja sitten siirryin vähänkäytettyyn. Tuotteet ovat halvempia, kun ei ole mieletöntä provikkaa välissä. Vähänkäytetyllä on tällä hetkellä tarjous, että ensimmäisen tilauksen saa ilman postikuluja:
https://vahankaytetty.fi/?ref=cnZjYm9Ia0hUM2s9 .
Näitä maksuttomia postituksia on aika usein, tiedottavat uutiskirjeessä niistä. Mutta siis myyjän kannnalta en tiedä miten Emmys tai Rekki myy.
Vähänkäytetystä voi tehdä hyviä löytöjä! Kerran oli reikä bodyssa. Otin kuvan, ja sain siitä tuotteesta rahat takaisin. Hyvin toimii mielestäni. Ja kohtuulliset hinnat.
Tilasin ekan kerran viime viikolla, hain alkuviikosta postista. Vähän sekalaiset tunteet: vaatteet oli pääosin sitä mitä kuvittelinkin, mutta joukossa oli mm. selvästi kulahtaneita vaatteita, joita en olisi ostanut jos olisin tiennyt niiden todellisen kunnon. Yhdessä tuotteessa oli jättimäinen printtikuva- ja keskellä printtiä tahra, josta ei mainittu sanaakaan ilmoituksessa eikä sitä näkynyt kuvassakaan.
Tilasin samaan aikaan myös Emmyltä, ja olin paljon tyytyväisempi sieltä saatuihin vaatteisiin. Hinta oli molemmissa suunnilleen sama, koska osuin Emmyyn alennusmyynnin aikaan, joten silläkään ei voi perustella tahroja tai niiden puutetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa on ehkä jotain vikaa, kun otsikon nähtyäni luulin, että tää on nyt joku uusi ja kummallinen treffipalsta. Anteeksi, menen häpeämään.
(numerot: 666, tämäkin vielä!)
haha :'D
Miten ois kerranpolkaistu.fi
(Hyi teitä, käytettyjen mopojen verkkokauppaa tietenkin kaavailin)
Hahaha =D
Jossain oli myös hyvinkäytetty.fi...siis antiikitavaroita...
Vierailija kirjoitti:
Tilasin ekan kerran viime viikolla, hain alkuviikosta postista. Vähän sekalaiset tunteet: vaatteet oli pääosin sitä mitä kuvittelinkin, mutta joukossa oli mm. selvästi kulahtaneita vaatteita, joita en olisi ostanut jos olisin tiennyt niiden todellisen kunnon. Yhdessä tuotteessa oli jättimäinen printtikuva- ja keskellä printtiä tahra, josta ei mainittu sanaakaan ilmoituksessa eikä sitä näkynyt kuvassakaan.
Tilasin samaan aikaan myös Emmyltä, ja olin paljon tyytyväisempi sieltä saatuihin vaatteisiin. Hinta oli molemmissa suunnilleen sama, koska osuin Emmyyn alennusmyynnin aikaan, joten silläkään ei voi perustella tahroja tai niiden puutetta...
Katsoin nuo tahraiset ym. vaatteet äsken läpi, kun rupesi häiritsemään. Huomasin, että tuo printtipaita ei ole tahrainen pelkästään printistä, vaan myös takapuolella on pinttynyt tahra. Samoin ulkoilutakki, jota kuvattiin sanoilla "erittäin siisti" ei ole tasavärinen rinnuksista; selkeästi suttaantunut ja sitten putsattu raskaamman kautta. Vihreinä ostetut housut ovat selkeästi siniset. Harmittaa! Onneksi ei montaa kymppiä noihin mennyt, mutta en usko tilaavani tuolta uudestaan.
Kantsii hei ilmoittaa sinne heti! Oon huomannut, että nettikirppiksillä myyjät saattaa aika paljon kaunistella kamojensa kuntoa, mut Vk:sta saa onneks rahansa pois jos tuote on pas... siis kehnommassa kunnossa kun myyjä antaa ymmärtää :D
Meneekö tällä hetkellä kaupaksi? Vuosi sitten mulla meni hyvin, mutta nyt on hinnat nousseet (1,9 €/tuote välityspalkkiota).
Onko siellä taas tuotteet nousseet? Siis tämä 1,90e lisä.. Aikanaan ostin todella usein ja paljon sieltä tuotteita mutta nyt paikka kallistunut tai ihmiset pyytävät hunajaa käytetystä t-paidasta näin esimerkkinä. Harmillista sillä täällä meilläpäin ei ole kirpputoreja eikä netti kirppiksiltä viitsi yhtä kahta tuotetta ostaa postikuluineen. Niin, ennen vähänkäytetyssä ei ollut edes postikuluja.. olin jopa koukussa kyseiseen paikkaan :D
nko uusia kokemuksia, kannattaako laittaa hyväkuntoista lastenvaatetta myyntiin? Merkkeinä olisi Esprit, Me&I, Polarn O Pyret jne? Maksaako noista kukaan? Mitä maksaisit esimerkkisi hyväkuntoisesta Meekkarin bodysta?
Olen ostanut tuolta pari kertaa nyt lastenvaatteita. Tosi kätevää, ettei tarvi etsiä kirpparilta tai sopia jos jonkinmoisia treffejä fb-kirpparityyppien kanssa. Osa myytävistä on toki rytkyjä, mutta niin on tavallisillakin kirppiksillä. Pystyy valita hakukriteerit tietyn merkin, koon tai kunnon mukaan niin ei edes näe niitä rytkyjä ja valitsee itselle mieluisista. Yhdessä oli niin epätarkka kuva eikä mainittu nukasta, niin palautin tosi sen tuotteen.
MUTTA onko kellään kertoa kokemuksia viimeaikaisesta myynnistä, kannattaako laittaa? Nurkissa olisi myytävää, mutta maksaako vaivan?
Anybody?
Ostajan kokemuksella myyjille vinkiksi: se kuva se kuva. Jos on epätarkka, niin itse en osta. Jos mitat puuttuu, niin en jaksa ostaa (jos onkin väärää kokoa). Jos on kaikkea perheen muuta tavaraa kuvassa näkyvissä niin tuskin jaksan klikata kyseistä tuotetta. Panostakaa kuviin ja teksteihin mitat, kiitos :) Varsinkin naisten paidoissa, housuissa ja lasten bodyissa kaipaan mittoja. Varsinkin farkut pitäisi istua just eikä melkein, niin lantio ja vyötärö mitta olisi tärkeä niin lapsilla kuin aikuisilla. Kiitos.