Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkäytetty.fi kokemuksia?

meinasin koittaa
07.06.2016 |

http://vahankaytetty.fi/

Millaista siellä on myydä, millä hintaa eri asiat menee? Onko jotain mikä ei mene? Onko ollut ongelmia? Aika paljon kehuttu, mutta mietin onko tuo liian hyvää ollakseen mahdollista.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos postikulut ovat 6,90 e sekä tilattaessa että palautettaessa, niin mites kyseinen pulju toimii jos tilattu tuote ei vastaa kuvausta? Silloinhan tuota palautusmaksua ei pitäisi veloittaa. Palautuksesta oli hyvin vähänlaisesti infoa kyllä. Enpä ehkä uskaltaisi tilata, 14 euroa voisi mennä paskan tuotteen takia sen siliän tien. 

Vierailija
22/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin netistä et se ois laajentamassa ulkomaillekin. Meniskö se ysärikama sitte paremmin kaupaks?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos postikulut ovat 6,90 e sekä tilattaessa että palautettaessa, niin mites kyseinen pulju toimii jos tilattu tuote ei vastaa kuvausta? Silloinhan tuota palautusmaksua ei pitäisi veloittaa. Palautuksesta oli hyvin vähänlaisesti infoa kyllä. Enpä ehkä uskaltaisi tilata, 14 euroa voisi mennä paskan tuotteen takia sen siliän tien. 

Eikös sen yrityksen pitäs maksaa aina vai muuttuko tää joskus?

Vierailija
24/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut mitään, mutta olen myynyt omia ja lasten vaatteita sekä kirjoja. Olen ollut tosi tyytyväinen ja saanut yli 700€. 100-klubilaisena olen saanut joskus toimittaa tuotteita ilman toimitusmaksua ja joskus jatkaa myymättömien tuotteiden myyntiaikaa veloituksetta.

Vierailija
25/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tilannut mitään, mutta olen myynyt omia ja lasten vaatteita sekä kirjoja. Olen ollut tosi tyytyväinen ja saanut yli 700€. 100-klubilaisena olen saanut joskus toimittaa tuotteita ilman toimitusmaksua ja joskus jatkaa myymättömien tuotteiden myyntiaikaa veloituksetta.

Millä hinnoilla meni, menikö vasta myyntikauden lopussa?

Vierailija
26/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meni pian, osa vasta kun olin jo ostanut lisää myyntiaikaa. Osan lahjoitin lopuksi hyväntekeväisyyteen kun ei millään mennyt kaupaksi vaikka hinta oli jo tosi alhainen. Aika vähän olen kirppareilla kierrellyt, niin vaikea arvioida sainko hyvät hinnat. Tämä on kuitenkin ensimmäinen minulle sopiva kirppari. Sen kun lähettää tuotteet myyntiin ja seuraa joskus myyntitiliä. Ei tarvitse joka lumpusta hieroa kauppaa eri ihmisen kanssa. Ja pääsee tavaroista varmasti eroon lopullisesti.

T. 700€ myyjä

Vierailija
27/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ostanut kerran 6 tuotetta, joista vain 2 oli mitä luvattu.

Vähän käytetyissä housuissa oli reikä, hyväkuntoisessa paidassa kolme reikää, yhdessä tahra joka ei lähtenyt vanishillakaan pois ja neljäs oli nukkariepu vaikka muka hyväkuntonen.

Hyvä tapa ihmisille päästä paskasta eroon, kun palauttaminen maksaa 6,90€ niin paljo kannata parin euron rättei palauttaa. Toimittaminen maksoi toisen mokoman.

Myymisestä en tiedä.

Tossa varmaan pätee se, että mitä huonommin tuotetta on kuvailtu ja yksityiskohtia kerrottu, sen todennäköisempää on, että vikojakaan ei kerrota. Joko ei huomata tai olla huomaavinaan.

Ostan vain sellaisia missä hyvät kuvat ja paljon tietoa. Toistaiseks on toiminu.

Vierailija
28/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sen yrityksen pitäs maksaa aina vai muuttuko tää joskus?

Ei maksa, palauttaja maksaa. Kannattaa tutkia ilmoitus huolella, jotta välttyy viallisilta tuotteilta.

Jännä että mainostavat tätä sillä, että ei voi tulla huijatuksi. Tavallaan voi, jos kunto ei ole mitä piti.

Vierailija
29/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.

● Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

● Myyntijakson loputtua tavarat pitää joko lunastaa takaisin itselle, ostaa niille lisäaikaa tai ne menevät spr:lle 7 päivän kuluessa.

Jos myyn tuotteita viimeisenä myyntipäivänä, mutta asiakas palauttaakin ne 7 päivän jälkeen, MIHIN ne menevät??? KADOTUKSEEN?

Vierailija
30/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.

● Myyntijakson loputtua tavarat pitää joko lunastaa takaisin itselle, ostaa niille lisäaikaa tai ne menevät spr:lle 7 päivän kuluessa.

Jos myyn tuotteita viimeisenä myyntipäivänä, mutta asiakas palauttaakin ne 7 päivän jälkeen, MIHIN ne menevät??? KADOTUKSEEN?

Eikö palautusoikeus lasketa alkamaan tuotteen ostopäivästä.

Vierailija
31/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.

Kyllä?

Mutta jos tuote myydään viimeisenä päivänä ja palautetaan sen viikon jälkeen (7 päivän aikaraja myyntijakson loputtua) kun muut myymättömät tuotteet on jo lunastettu kotiin, niin mihin se sitten menee?

Myyjä ei saa siitä rahaa, mutta ei vissiin oo mahdollisuutta lunastaa tuotetta takaisinkaan, kun aikaraja sille on 7 päivää?

Vierailija
32/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myyjän 7 päivän myyntijakson jälkeinen toimenpideaika pitäisi ehdottomasti pidentää vastaamaan sitä asiakkaan 14 päivän palautusaikaa. Ihan käsittämätöntä ettei niin vielä ole.

Vierailija
33/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.

Kyllä?

Mutta jos tuote myydään viimeisenä päivänä ja palautetaan sen viikon jälkeen (7 päivän aikaraja myyntijakson loputtua) kun muut myymättömät tuotteet on jo lunastettu kotiin, niin mihin se sitten menee?

Myyjä ei saa siitä rahaa, mutta ei vissiin oo mahdollisuutta lunastaa tuotetta takaisinkaan, kun aikaraja sille on 7 päivää?

menee takaisin myyntiin ja sille lisätään myyntiaikaa muistaakseni kuukauden. Itselle kävi juuri noin että viimeisenä päivänä meni kaupaksi, se kuitenkin palautui myyntiin ja roikkui siellä myynnissä taas vaikka kuinka kauan. Ei mennyt enää kaupaksi ja siirsin sen sitten hyväntekeväisyyteen aikanaan.

Vierailija
34/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.

Kyllä?

menee takaisin myyntiin ja sille lisätään myyntiaikaa muistaakseni kuukauden. Itselle kävi juuri noin että viimeisenä päivänä meni kaupaksi, se kuitenkin palautui myyntiin ja roikkui siellä myynnissä taas vaikka kuinka kauan. Ei mennyt enää kaupaksi ja siirsin sen sitten hyväntekeväisyyteen aikanaan.

Onpa hankalasti tehty. Ei kukaan varmaan kahdessa erässä tavaroitaan kotiin tahdo lunastaa, kun se tulee aika kalliiksi se.

Hämmentää ettei tuosta löytynyt tietoa mistään.

Vierailija
35/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko alaikäinen myydä siellä? En löytänyt sääntöjä tms.

Vierailija
36/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloussanomien puol vuotta vanhassa artikkelissa oli että käyttäjiä on 50 000. Mun lähikirpparin kävijöitä on n. 1000. Luulis siis jotakin menevän kaupaks ja ei se ihan kuollu taida olla.

Vierailija
37/60 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tieto on niin hajanaista tuolla.

Vierailija
38/60 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt tuolla vaatteita, joissa oli vielä laputkin kiinni, joten olivat varmasti uusia. Menivät kaupaksi heti, rahat tilitettiin, kuten luvattiin. Hintaa laitoin tyyliin kymmenesosan siitä hinnasta, jolla olin itse ostanut. Tarkoitus oli vain päästä eroon kaappiin kertyneistä vaatteista, joita olin ostanut ulkomaalaisista nettikaupoista, enkä ollut viitsinyt maksaa palautusten korkeita maksuja. En ole FB:ssa, jossa olisin voinut myydä. Saatan loppusyksyllä laittaa vielä myyntiin talvivaatteita. Toivottavasti palvelu on vielä sitten pystyssä.

Vierailija
39/60 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko palauttaessa mitään syytä? Tarkastaako kukaan tuotteita?

Mietin vaan et voiko käydä niin, että myyntijakson jälkeen palautettuja kamoja lunastaessa saankin tavaroita huonommassa kunnossa kuin mitä ne myyntiinlaittaessa oli enkä saa niitä enää myytyä?😨

Vierailija
40/60 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan