Vähänkäytetty.fi kokemuksia?
Millaista siellä on myydä, millä hintaa eri asiat menee? Onko jotain mikä ei mene? Onko ollut ongelmia? Aika paljon kehuttu, mutta mietin onko tuo liian hyvää ollakseen mahdollista.
Kommentit (60)
Muaki kiinnostaa. Meneekö kengät hyvin?
Onko jossain listaa kielletyistä tavaroista? Tosi huonosti tietoa, ainakaan en löydä. Mutta mulla ei olekaan tunnuksia
Tää on kyllä maalla asuville loistava shoppailupaikka. Löytyy vaikka mitä vaikka mistä kategoriasta. Paitsi vissiin särkyviä ei oo.
Jollain o vissii negatiivinen kokemus :D puhu toki, miinustelija
Oon ostanut kerran 6 tuotetta, joista vain 2 oli mitä luvattu.
Vähän käytetyissä housuissa oli reikä, hyväkuntoisessa paidassa kolme reikää, yhdessä tahra joka ei lähtenyt vanishillakaan pois ja neljäs oli nukkariepu vaikka muka hyväkuntonen.
Hyvä tapa ihmisille päästä paskasta eroon, kun palauttaminen maksaa 6,90€ niin paljo kannata parin euron rättei palauttaa. Toimittaminen maksoi toisen mokoman.
Myymisestä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ostanut kerran 6 tuotetta, joista vain 2 oli mitä luvattu.
Vähän käytetyissä housuissa oli reikä, hyväkuntoisessa paidassa kolme reikää, yhdessä tahra joka ei lähtenyt vanishillakaan pois ja neljäs oli nukkariepu vaikka muka hyväkuntonen.
Hyvä tapa ihmisille päästä paskasta eroon, kun palauttaminen maksaa 6,90€ niin paljo kannata parin euron rättei palauttaa. Toimittaminen maksoi toisen mokoman.
Myymisestä en tiedä.
Aika kurjaa. Voisi vähän tarkemmin katsoa kun tekee niitä ilmotuksia.
Mulla on vaan hyvää sanottavaa. Toki olisin voinut laittaa kovempia hintoja kun myyntiin menneet vauvanvaatteet oli lähes käyttämättömiä, mutta aikalailla kaikki meni kaupaksi. 80e tuli tuottoa ja mielestäni ihan hyvä summa kun ei tarvinnut myynnistä itse maksaa mitään kuin postimaksun (kirppiksellä olisi mennyt pöytämaksu). Eli vauvanvaatteet ainakin menee kaupaksi jos on hyvät kuvat.
Itse tilasin muutaman vauvanvaatteen sieltä ja niihinkin oon ollu tyytyväinen.
Mussa on ehkä jotain vikaa, kun otsikon nähtyäni luulin, että tää on nyt joku uusi ja kummallinen treffipalsta. Anteeksi, menen häpeämään.
(numerot: 666, tämäkin vielä!)
Vierailija kirjoitti:
Mussa on ehkä jotain vikaa, kun otsikon nähtyäni luulin, että tää on nyt joku uusi ja kummallinen treffipalsta. Anteeksi, menen häpeämään.
(numerot: 666, tämäkin vielä!)
haha :'D
Miten ois kerranpolkaistu.fi
(Hyi teitä, käytettyjen mopojen verkkokauppaa tietenkin kaavailin)
Valikoimassa pelkkiä rytkyjä suoraan 90-luvulta. Osaatko ihmiset oikeasti tuolta yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Valikoimassa pelkkiä rytkyjä suoraan 90-luvulta. Osaatko ihmiset oikeasti tuolta yhtään mitään?
Ehkä ne meni ne hyvät jo? En tiiä. Mut kuka oikeesti kuvittelee et kesä on parasta joulukoristeiden ja talvikenkien myyntiaikaa???
Ysärohän rupee olemaan muodissa taas. Sininen palaa sisutukseen ja spaissarit vaatteisiin
Meinasin kokeilla, mutta luettuani ehdot jätin väliin. Ensinnäkin hintaa tiputetaan automaattisesti 20% mikäli tuotteet eivät mene kaupaksi ajassa × viikkoa, oliko se kaksi viikkoa ehkä kenties? Sitten ne omat tuotteet sai halutessaan lunastaa itselleen jotain maksua vastaan tai laittaa uudestaan myyntiin maksua vastaan tjsp.
Ei tuon palvelun tarkoitus ole olla hyvä kauppapaikka ihmisille, vaan hyvä rahastuskeino sen työntekijöille, kun taas torissa ei yritetä rahastaa noin hävyttömästi kaikesta mahdollisesta. Tosin viime aikoina tori-kauppanikaan eivät ole menestyneet, mikä on ihme, kun vertaa entiseen. Aina on kamat menneet nopeasti ja kukaan ei ole valittanut jälkikäteen. Ei kai, kun olen niin rehellinen myyjä.
Toisaalta, tuolta saa yksillä toimituskuluilla ison kasan tavaraa, ku torissa on neuvoteltava aina myyjän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kokeilla, mutta luettuani ehdot jätin väliin. Ensinnäkin hintaa tiputetaan automaattisesti 20% mikäli tuotteet eivät mene kaupaksi ajassa × viikkoa, oliko se kaksi viikkoa ehkä kenties? Sitten ne omat tuotteet sai halutessaan lunastaa itselleen jotain maksua vastaan tai laittaa uudestaan myyntiin maksua vastaan tjsp.
Ei tuon palvelun tarkoitus ole olla hyvä kauppapaikka ihmisille, vaan hyvä rahastuskeino sen työntekijöille, kun taas torissa ei yritetä rahastaa noin hävyttömästi kaikesta mahdollisesta. Tosin viime aikoina tori-kauppanikaan eivät ole menestyneet, mikä on ihme, kun vertaa entiseen. Aina on kamat menneet nopeasti ja kukaan ei ole valittanut jälkikäteen. Ei kai, kun olen niin rehellinen myyjä.
Ihmeen vähän ne työntekijät mun mielestä velottaa työmäärään nähden. Euro per myyty tuote, jonka senkin maksaa ostaja.
Joku kommentoi jostain kadonneista tuotteista vanhassa ketjussa...