Jätätkö pizza hutissa reunat syömättä?
Kommentit (16)
Pizza Hut on ainoa paikka, jossa en jätä reunoja syömättä koska ne on ihan parhaita siellä :P :)
Vierailija kirjoitti:
Pizza Hut on ainoa paikka, jossa en jätä reunoja syömättä koska ne on ihan parhaita siellä :P :)
Heh, mulla sama.
Hitto, en ole syönyt pizzaHutin pizzaa vuosikausiin. Jostain syystä ne on musta ihan törkeen hyviä. Sellaista rasvaista pullaa. Seafood oli mun suosikki ja paljon parmesaania päälle.
En ikinä jätä reunoja syömättä. Ruokaa se on sekin.
Minusta on törkeää jättää pizzoista reunat syömättä, koska ruokaa joutuu näin roskikseen.
Ja paljonko viljaa viljellään niitä roskiin meneviä reunoja varten?
Vierailija kirjoitti:
Aina😂Eiköhän ne siellä ole ihan tottunut siihen, turha täyttää itseä reunoilla
Niin, tottakai ne täyttää. Reunat on suurin osa siitä pizzasta. 3 senttiä reunoja 20 sentin pizzassa on:
3,14 x 10^2 = 314
3,14 x 7^2 = 153,86
Yli puolet siitä pizzasta menee roskiin, jos jätät syömättä kolme senttiä reunoja.
Miksi et tilaa pienempää pizzaa?
No en varmasti jätä, nehän vasta maistuvat hyvälle.
Pizzahutissa se on huippu hyvä pohja. Jos ei halua leipää syödä, kannattaa mennä muualle ja tilata joku muu kuin pizza.
Kas kun ette kaavi pelkkiä täytteitä kitaanne.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Voi kun joskus saisi lautasellisen pelkkiä reunoja :D
Vaikka ne reunat on hyviä, niin jossain vaiheessa pitää tehdä se valinta, mikä osa pizzasta menee roskiin. Siinä vaiheessa minä syön ennemmin sen osan, missä on täytteet. Jos selviän sillä, että pelkkiä reunoja menee roskiin, niin olen tyytyväinen. Jos roskiin menee täytteitä, niin se tuntuu jo vähän ikävältä.
Juu, ja sitten hykertelen ajatellessani Afrikkaa ja täyttä vatsaani :)
En käy wt:n suosimissa ahmimoissa, joten en osaa sanoa.
Ihana heittää hyvää ruokaa roskiin, tuntuu jotenkin niin länsimaiselta.
Aina😂Eiköhän ne siellä ole ihan tottunut siihen, turha täyttää itseä reunoilla