Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen vihaa Suomea ja suomalaisuutta

Vierailija
07.06.2016 |

Suomalainen nainen on synnyttäjä, ja siksi miestä arvokkaampi suomalaiselle yhteiskunnalle. Mitä vähemmän sodassa kuolee synnytysikäisiä suomalaisia naisia, sitä nopeammin Suomi nousee takaisin jaloilleen, vaikka sota isoja tappioita aiheuttaisikin.

Eduskunnan työasiainvaliokunta korosti hallituksen esityksen (HE 131/1994) johdosta antamassaan lausunnossa (TyVL 8/1994) naisten asepalvelun vapaaehtoisuutta. Valiokunnan mukaan vain muutamassa maassa pakollinen asepalvelu koskee molempia sukupuolia. Valiokunta totesi, että äitiys, synnyttäminen ja lapsista huolehtiminen ovat tärkeitä perusteita sille, miksi naisten pakollista asepalvelusta ei voida puoltaa vain kapea-alaisesti tasa-arvon näkökulmasta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kukaan mies ei suostu siittäjäksi eikä muutenkaan ole rahkeita yh-elämään? Onko reilua muutenkaan tehdä isättömiä lapsia?

Vierailija
2/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kukaan mies ei suostu siittäjäksi eikä muutenkaan ole rahkeita yh-elämään? Onko reilua muutenkaan tehdä isättömiä lapsia?

Maaseudulla on peräkammarinpoikia tarjolla aviomiehiksi ja perheenisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jäätävät perustelut valiokunnalla.

Vierailija
4/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on raflaava otsikko. Improbatur tuosta kyllä tulisi, koska otsikko ei vastaa tekstiä ollenkaan.

Minä olen hyvin isänmaallinen ihminen. En kuitenkaan pidä lapsista, joten en ole niitä siis tehnyt. Veroja olen kuitenkin maksanut jo tähän mennessä enemmän kuin suurin osa lapsia tehneistä koko urallaan.

Vierailija
5/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yleistetä. Minä ainakin olen perheenäiti, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta. :)

Vierailija
6/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vahvistaa otsikon että olen lapseton nainen joka ei pidä Suomesta ja suomalaisuudesta.

Vierailija
7/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on raflaava otsikko. Improbatur tuosta kyllä tulisi, koska otsikko ei vastaa tekstiä ollenkaan.

Minä olen hyvin isänmaallinen ihminen. En kuitenkaan pidä lapsista, joten en ole niitä siis tehnyt. Veroja olen kuitenkin maksanut jo tähän mennessä enemmän kuin suurin osa lapsia tehneistä koko urallaan.

Lapseton nainen edistää Suomen kansan kuolemaa sukupuuttoon, samaan aikaan kun kotiäidit synnyttävät ja kasvattavat uutta sukupolvea suomalaisia, eli vela-nainen vihaa omaa kansaansa.

Vierailija
8/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltäköhän Suomen kansan sukupuutto olisi pois? Paitsi tietysti rajakeilta ja muilta natseilta. Se on hyvä tavoite!

Vierailija
9/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+ lapseton nainen joka ällöää takapajuista-moukkajuntti Suomea mutta rakastaa USAta. Siksi jätämme mieheni kanssa tämän uppoavan laivan nimeltä Suomi ja muutamme sinne kun työluvat alkaa olla kunnossa, eli kesän loppuun mennessä. En halua jäädä Suomeen edes eläkkeelle koska täällä vanhukset, tänne ikänsä veroja maksaneet, sysätään syrjään etkä saa asiallista hoitoapua edes rahalla!

Vierailija
10/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulunko mä tähän ryhmään kun olen kuitenkin munasoluja käynyt luovuttamassa ja minun suomalaisilla geeneillä varustettuja mukuloita kuitenkin sikiää, joskin ei minun synnyttämänä ja kasvattamana? 

Vierailija
11/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti lapseton nainen ja olen kyllä aika isänmaallinen. Ihan sama mitä ap musta ajattelee. 😊

Vierailija
12/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton nainen edistää Suomen kansan kuolemaa sukupuuttoon, samaan aikaan kun kotiäidit synnyttävät ja kasvattavat uutta sukupolvea suomalaisia, eli vela-nainen vihaa omaa kansaansa.

Luokittele ihan miten haluat. Päteehän tuo oman kansan vihaaminen muuten lapsettomiin miehiinkin?

Vierailija
13/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole lainkaan siitä, mitä ap. luulet, sillä pakollinen naisten asevelvollisuus olisi äärettömän kallis ratkaisu, jos naisen asepalvelusikä olisi sama kuin miehillä eli 18-30v. Ja samat yhteiskunnalliset edut .

Juuri tuossa iässä yleensä naiset synnyttävät lapsensa tai ovat raskaana ja kuka huolehtisi lapsista, jos lapsen molemmat vanhemmat suorittavat asepalvelusta? Valtion järjestäväksi ja maksettavaksi tulisi lastenhoito, asunto jne. joka olisi äärettömän kallis ratkaisu.

Sodassa tarvitaan henkilöstöä, muuallakin kuin eturintamalla, jotka usein naiset hoitavat, myös lapsettomien esim. viestintä, sairaanhoito, muonitus,vaatetus, teollisuus,kotirintama jne.joiden taidot opitaan muualla kuin asepalveluksessa esim.koulutus.

Vierailija
14/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30+ lapseton nainen joka ällöää takapajuista-moukkajuntti Suomea mutta rakastaa USAta. Siksi jätämme mieheni kanssa tämän uppoavan laivan nimeltä Suomi ja muutamme sinne kun työluvat alkaa olla kunnossa, eli kesän loppuun mennessä. En halua jäädä Suomeen edes eläkkeelle koska täällä vanhukset, tänne ikänsä veroja maksaneet, sysätään syrjään etkä saa asiallista hoitoapua edes rahalla!

Tervemenoa. Näetpä sitten miten se Obamacare toimii.

Itse olin ennen isänmaallinen. Nykyään olen luopunut siitä haihattelusta. Kuuluin isänmaalliseen puolueeseen, katupartioon (ei SOO) jne. mutta havaitsin, että isänmaallisuus ei ole missään kurssissa ja suomalaiset ovat lampaita. Jonkun entisen Suomen olisi voinut säilyttää, ei tätä asenneilmastoltaan aina vittumaisemmaksi muuttuvaa mini-Jenkkilää.

Vierailija
15/15 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on synnyttäjä, ja siksi miestä arvokkaampi suomalaiselle yhteiskunnalle. Mitä vähemmän sodassa kuolee synnytysikäisiä suomalaisia naisia, sitä nopeammin Suomi nousee takaisin jaloilleen, vaikka sota isoja tappioita aiheuttaisikin.

Eduskunnan työasiainvaliokunta korosti hallituksen esityksen (HE 131/1994) johdosta antamassaan lausunnossa (TyVL 8/1994) naisten asepalvelun vapaaehtoisuutta. Valiokunnan mukaan vain muutamassa maassa pakollinen asepalvelu koskee molempia sukupuolia. Valiokunta totesi, että äitiys, synnyttäminen ja lapsista huolehtiminen ovat tärkeitä perusteita sille, miksi naisten pakollista asepalvelusta ei voida puoltaa vain kapea-alaisesti tasa-arvon näkökulmasta.

Nyt sä ap. olet ymmärtänyt pahasti väärin, sota tilanteessa naisia tarvitaan muualle, kuin eturintamalla, jotta yhteiskunta pyörisi ja siihen tarvitaan hyvä koulutus ja osaamista (naiskiintiöt) eikä asepalvelus ole siihen riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän