Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko Janitan (laulaja)

Vierailija
07.06.2016 |

Muutti Amerikkaan 17-vuotiaana 34-vuotiaan managerinsa kanssa. Yritti laulaja uraa siellä ja sieltä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas kuvio, toi Ervin ja Janitan. Millainen kolmekymppinen mies seurustelee lapsen kanssa? No ilmeisesti Tomi Ervin lainen mies. Ei ihme, että Janita väärin käytti alkoholia. Kuka tahansa olisi traumatisoitunut tuollaisesta kuviosta.

Ei sitä siihen aikaan minään ihmeellisenä pidetty. Itse olen saman ikäinen kuin Janita, ja eka seurustelukumppanini kun olin 16 oli 38-vuotias. Vanhemmat vaan halusi varmistaa ettei ole mikään hunsvotti, mutta kun kävi ilmi että on korkeasti koulutettu ja hyvissä töissä, ja vaikuttaa mukavalta, niin ei heitäkään yhtään ikäero haitannut. Eikä ketään muutakaan. Tämä on uudempaa tämä ikäerojen kauhistelu. (Oli kyllä oikein hyvä suhde meillä useamman vuoden kestikin. Minun lähtö opiskelemaan toiselle paikkakunnalle sen hiivutti sitten)

Vierailija
22/52 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tahtoisin kyntää 16-kesästä. En ole hunsvotti.

Vierailija
24/52 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tahtoisin kyntää 16-kesästä. En ole hunsvotti.

Oletkin pedari.

Vierailija
25/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin järkyttyneenä Eeva-haastattelun. Ollut täysi alkoholisti ja käy edelleen AA-kokouksissa.

Vierailija
26/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairas kuvio, toi Ervin ja Janitan. Millainen kolmekymppinen mies seurustelee lapsen kanssa? No ilmeisesti Tomi Ervin lainen mies. Ei ihme, että Janita väärin käytti alkoholia. Kuka tahansa olisi traumatisoitunut tuollaisesta kuviosta.

Ei sitä siihen aikaan minään ihmeellisenä pidetty. Itse olen saman ikäinen kuin Janita, ja eka seurustelukumppanini kun olin 16 oli 38-vuotias. Vanhemmat vaan halusi varmistaa ettei ole mikään hunsvotti, mutta kun kävi ilmi että on korkeasti koulutettu ja hyvissä töissä, ja vaikuttaa mukavalta, niin ei heitäkään yhtään ikäero haitannut. Eikä ketään muutakaan. Tämä on uudempaa tämä ikäerojen kauhistelu. (Oli kyllä oikein hyvä suhde meillä useamman vuoden kestikin. Minun lähtö opiskelemaan toiselle paikkakunnalle sen hiivutti sitten)

Kannattaa huomioida, että tälle palstalle on kerääntynyt Suomen epäonnistuneimmat naiset, niin luonnollisesti kuvittelevat, että kaikilla muillakin maailman naisilla elämä on pelkkää epäonnistumista ihmissuhteissa. Kertoohan se nyt jotain, kun nämä eivät saa koskaan iskettyä kunnollista miestä, vaan sohvalla röhnöttää epäsiisti ja tyhmä mieslapsi, joka raapii pallejaan ja haistelee sormiaan.

Vierailija
27/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo jossain haastattelussa, että masennus on ollut hänellä läsnä aina. No sellainen olo hänestä on kyllä tullutkin.

Vierailija
28/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö pukeutuu vanhoihin miesten pukuihin?

Vierailija
29/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ollut eikä ole nytkään laitonta. 

Vierailija
30/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö pukeutuu vanhoihin miesten pukuihin?

Viime keväänä haastattelussa oli solmio, muuta en muista.

Vierailija
31/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ikäeron ihmettely on typerää jos molemmat pitävät toisistaan. Täällä oulussa on yleistä että nuorilla naisilla on reilusti vanhempi mies joka on tullut lähi-idästä tai afrikasta ja ketään se ei haittaa.

Vierailija
32/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ollut eikä ole nytkään laitonta.

Niin, Suomessa ei myöskään eläimiin sekaantuminen ole laitonta. 

Vierailija
33/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo ikäeron ihmettely on typerää jos molemmat pitävät toisistaan. Täällä oulussa on yleistä että nuorilla naisilla on reilusti vanhempi mies joka on tullut lähi-idästä tai afrikasta ja ketään se ei haittaa."

Kyllä se haittaa kaikkia niitä, jotka ovat huolissaan tyttöjen turvallisuudesta.

Vierailija
34/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 32: taitaa se eläimiin sekaantuminen nykyään olla rikos.

Vierailija
35/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuo ikäeron ihmettely on typerää jos molemmat pitävät toisistaan. Täällä oulussa on yleistä että nuorilla naisilla on reilusti vanhempi mies joka on tullut lähi-idästä tai afrikasta ja ketään se ei haittaa."

Kyllä se haittaa kaikkia niitä, jotka ovat huolissaan tyttöjen turvallisuudesta.

Sitten ei tulisi päästää kehitysmaalaisia Suomeen. 

Vierailija
36/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, 2024 tapahtuneen lakimuutoksen myötä on. Mutta sitä ennen se oli varmasti sinun mielestäsi ihan ok.

Vierailija
37/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin järkyttyneenä Eeva-haastattelun. Ollut täysi alkoholisti ja käy edelleen AA-kokouksissa.

Ei hänestä silloin nuorempana edes näkynyt päälle päin, että joi niin reippaasti ja usein. Oli aina huoliteltu ja laulamisensa puhdasta. Hyvä esimerkki siitä, että aina päihdeongelmaa ei voi päätellä ulkonäön ja olemuksen perusteella. 

Vierailija
38/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänestä silloin nuorempana edes näkynyt päälle päin, että joi niin reippaasti ja usein. Oli aina huoliteltu ja laulamisensa puhdasta. Hyvä esimerkki siitä, että aina päihdeongelmaa ei voi päätellä ulkonäön ja olemuksen perusteella. 

Oli kuitenkin kostean 80/90-luvun taitteen nuoria, joille alkoholi oli perusjuttu viikonloppuisin. Monille jäi ryyppy päälle. 

Vierailija
39/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, 2024 tapahtuneen lakimuutoksen myötä on. Mutta sitä ennen se oli varmasti sinun mielestäsi ihan ok.

Miksi olisi ollut ok? Sinähän, by the way, otit asian puheeksi. Siitä puhe, mistä puute.

Vierailija
40/52 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi ollut ok? Sinähän, by the way, otit asian puheeksi. Siitä puhe, mistä puute.

No sinähän otit esille, että  teinien ja aikuisten "suhteet" ovat ok, koska ne eivät ole laittomia. Oletan, että pidit sitten myös ennen lakimuutosta ihmisten ja eläinten "suhteita" samalla tavalla hyväksyttävinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän