Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekeekö teidän mies/vaimo seuraavaa..?

Vierailija
07.06.2016 |

Tulin eilen kaupasta.Olin ostanut itselleni tulevaan juhlaan mekon ja kengät (joo olisi kai kaapistakin jotain löytynyt) mut mies rupeaa usein tälläisessä tilanteessa suurieleisesti esim. maksamaan laskuja.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Meillä on omat rahat, joille voimme itse tehdä mitä haluamme kunhan yhteiset pakolliset menot ja säästöt hoituvat.

Vierailija
2/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Omat rahat, omat laskut. Ei meillä ole sanomista siihen, mihin toinen rahansa käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee. Meillä on omat rahat, joille voimme itse tehdä mitä haluamme kunhan yhteiset pakolliset menot ja säästöt hoituvat.

No tuo meillä mahdotonta koska olen yhteisestä sopimuksesta kotih.tuella.Rahaa on,ei ole siitä kiinni.Ärsyttää vain tuollainen esitys.

Vierailija
4/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, omat rahat.

Exän kanssa meillä oli yhteinen tili, ja silloin oli kaikkea outoa. En uskaltanut edes käyttää rahaa, vaikka kävin töissä, mutta kun tuloni oli pienemmät.

Vierailija
5/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisistä rahoista et tuollaista ilman kysymistä tekis tai saisit lähteä palauttamaan ostokset, kotiin ei olisi paluuta jos kerran kaapistakin löytyy hyviä vaihtoehtoja.

omiin rahoihis voit pyyhkiä vaik persees mutta turha kitistä ettei sul ole varaa mihinkään kivaa sen jälkeen

Vierailija
6/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso hoitaa kyllä yleensä lähes kaikki laskut, mutta en ole huomannut että hän tekisi sen jotenkin suurieleisesti tai että hän tekisi sen jälkeen kun tulen soppailemasta. Mieluummin hoitaa esim. isommat laskut ennen ei niin välttämättömiä hankintoja.

Vierailija
7/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo meillä mahdotonta koska olen yhteisestä sopimuksesta kotih.tuella.Rahaa on,ei ole siitä kiinni.Ärsyttää vain tuollainen esitys.

Meilläkin on oltu kotihoidon tuella ja muuten pienempituloisia, mutta silloin töissä käyvä osapuoli (enemmän tienaava) hoitaa suurimman osan yhteisistä menoista.

Vierailija
8/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tee.

Vierailija
9/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee! Meillä on yhteinen tili, josta minä olen pääasiassa vastuussa. Mies ei varmaan edes tiedä, paljonko siellä on rahaa. Hänelle riittää että saa ostoksensa maksettua. Mä maksan molempien laskut ja hoidan kauppareissut. Hän ei koskaan puutu minun ostoksiin.

Vierailija
10/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja häntä ärsyttää jos kysymättä menit rahaa tuhlaamaan. sanoit itsekkin että kaapissa on vielä jotain mitä voi käyttää.

oletko aivan idiootti?

Vierailija
11/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ihmettelen kun asun erikseen miesystäväni kanssa ja tottakai molemmilla omat rahat niin siti lässyttää siit, mihin omia rahojani käytän. Esim. pitikö nyt tuollaistakin ostaa, onko ihan tarpeellista jne? :D

Olen siis ostanut kotiini lähinnä sisustustavaroita, joista tullut nätä kommentteja. Siis omaan kotiini!

Vierailija
12/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se typerää jos äijäs voi käydä kapakassa tai kaljoittelemassa kysymättä sinulta mitään. Olikos kalliitkin ostokset?

Vierailija
13/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehelläni ei ole mitään käsitystä millaisia vaatteita minulla on. Voisin hyvin sanoa, että tämähän on monta vuotta vanha mekko,kaapista kaivoin. Ja siksi toiseksi, omilla rahoillanihan voin ostaa niin monta mekkoa kuin haluan. Tosin meillä menee aina järjestys niin, että ensin maksetaan kaikki laskut ja sitten vasta shoppaillaan.

Vierailija
14/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli ne nyt 60 € ostokset.Ja lupa oli ;) mutta kuitenkin tää show kun pääsin kotiin.

Vierailija
15/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja häntä ärsyttää jos kysymättä menit rahaa tuhlaamaan. sanoit itsekkin että kaapissa on vielä jotain mitä voi käyttää.

oletko aivan idiootti?

No aivan täysi idiootti!!

Vierailija
16/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli ne nyt 60 € ostokset.Ja lupa oli ;) mutta kuitenkin tää show kun pääsin kotiin.

no jos lupa oli ostaa nätti mekko ja kivat kengät eikä mennyt kuin 60€ niin en todellakaan rupeis rähisemään vaan pitäisin hyvänä: hierontaa, suuseksiä, ruokaa, saunaa, mitä nyt ikinä haluisitkaan.

itse odottaisin kauhusta kankeana kuin lähelle tonnia mennään nyt kun suostun päästämään naisen ostamaan itsellensä juuri mieluisensa kuteet

Vierailija
17/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole showta eikä tule showta, meillä on omat tilit, ja omat rahat. Ja osa huushollin laskuista yhteisiä ja yhteinen säästötili äkillisiä menoja varten (hajoavat koneet, kattorempat, fillarit lapsille ym.). Niin kauan ei ole mäkätystä kummallakaan, kun perheen asiat saadaan hoidettua, ja loput saa omista rahoistaan käyttää mihin lystää. Mies osti viime kuussa soutuveneen ja moottorin. Ainoa, mistä mäkätin, oli että muista ostaa pelastusliivitkin.

Vierailija
18/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jos lupa oli ostaa nätti mekko ja kivat kengät eikä mennyt kuin 60€ niin en todellakaan rupeis rähisemään vaan pitäisin hyvänä: hierontaa, suuseksiä, ruokaa, saunaa, mitä nyt ikinä haluisitkaan.

itse odottaisin kauhusta kankeana kuin lähelle tonnia mennään nyt kun suostun päästämään naisen ostamaan itsellensä juuri mieluisensa kuteet

Hih hih..no tuo olis paljon mielusempaa kun rähinät.

Ja oli todella esitys,huusi lapsille,laskut lenteli ja oli hukassa,kaikki suomen kirosanat käytettiin.Ja mekosta näkyi jalat läpi kun näytin sitä,muuta sanottavaa ei ollut.;)

Vierailija
19/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole showta eikä tule showta, meillä on omat tilit, ja omat rahat. Ja osa huushollin laskuista yhteisiä ja yhteinen säästötili äkillisiä menoja varten (hajoavat koneet, kattorempat, fillarit lapsille ym.). Niin kauan ei ole mäkätystä kummallakaan, kun perheen asiat saadaan hoidettua, ja loput saa omista rahoistaan käyttää mihin lystää. Mies osti viime kuussa soutuveneen ja moottorin. Ainoa, mistä mäkätin, oli että muista ostaa pelastusliivitkin.

No ymmärrän tän hyvin että jos on toisen siivellä niin on,mutta tilanne tämä yhteisestä sopimuksesta,olisin halunnut itse työhön,mutta sovittiin että jään kotiin ja teen vain iltoja ja v.loppuja.Itse mies osti auton,veneen ja p.moottorin mutta se piheys tulee vasta kun minä hankin jotain turhaa.

Vierailija
20/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko naisilla yleensä menee vaatteisiin,jos nyt ostan tolla 60 eukulla mekon ja korkkarit niin onko se paljon.

Rintsikat pitäs vielä ostaa kun on vuoden vanhat,mutta taitaisi tulla selkäsauna.