Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vierasta naista kehua seksikkääksi.

Mies39
07.06.2016 |

Hei! Aina joskus näkee kauniin ja naisellisesti pukeutuneen naisen sopivassa paikassa. Silloin tekisi mieli sanoa hänelle, kuinka seksikäs olet. Kehua vähän kauniita sääriä ja ihastella antavaa povea. Onko tämä hyvän maun rajoissa? Muutaman jo vähän vanhemman rouvan sääriä olen kehunnut kauniiksi pienen juttutuokion päätteeksi, eikä he ainakaan ole olleet kovin pahoillaan. Miten on naiset?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan äärimmäisen junttimaista. Olen kyllästynyt siihen, että jopa naispuolisten presidenttiehdokkaiden seksikkyydestä tai sen puutteesta kirjoitellaan lehdissä. Joka ikisessä meikki- ja pukeutumisohjelmassa ja meikkineuvoissa pyritään seksikkyyteen, ja isomummoikäistenkin tyyliin tungetaan "ripaus seksikkyyttä" tilanteeseen katsomatta. Työläännyin koko ilmiöön jo parikymppisenä, kun oltiin menossa kesähotellin respaan kesätöihin ja perehdyttäjä selitti sylkitippa suupielessä, että asiakas näkee myös henkilökunnan seksuaalisuuden, ja siihen pitää suhtautua jäk jäk.

Seksi saa olla mielessä, mutta suu pitää osata pitää kiinni ja silmätkin pitkälti kurissa. Kotona kukin sitten omalla tavallaan, kunhan sielläkään ei ole muille haitaksi.

Vierailija
2/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen ei huomiota halua, niin se ei varmaan sitä käytöksellään ja pukeutumisellaan herätä. M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies39 kirjoitti:

No jos nainen ei huomiota halua, niin se ei varmaan sitä käytöksellään ja pukeutumisellaan herätä. M39

Mihin vedät rajan? Jos vanhempikin rouva käyttää polvipituista hametta, saa ap:n kehumaan sääriään.

Vierailija
4/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin kaunista, varsinkin jos on kauniit sääret ja korkokengät; M39

Vierailija
5/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos kommenteille. Otan ne epäkohteliaisuutena ja sen osoituksena, että keskustelukumppanini on vähän yksinkertainen. Ulkonäkökommentteja otan vastaan mielelläni vain omalta mieheltäni. Kerran tein niin, että kun mies kehui rintavarustustani (mikä on äärimmäisen tökeröä ja iljettävää), niin katselin häntä päästä varpaisiin ja sanoin, että hmmmm, enpä keksi mitään sanottavaa. Erityisen kauan tuijotin hänen housujensa etumusta. 

Vierailija
6/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies39 kirjoitti:

Olen täällä kirjoittanut seksikkyydestä. Mutta en tyyliin että sinulla on upeat sääret, vartalo, rinnat. Vaan sanonut että olet seksikkään näköinen, vaikkapa tiettyjen vaatteiden osalta. Mutta naisissa on myös tyrkkyjä, isoine kaulaukkoineen, ylikireät farkkushortsit, ja muutenkin tulee tunne tietyistä naisista tunne, ota minut. Naiset ovat ylipäätänsä seksikkäitä, ampiaisvyötäröistä vähän pulleisiinkin. Voin sanoa 100 kiloisellekkin että olet seksikkään näköinen, kauneus/seksikkyys on katsojan silmissäM50+.

Vierailija
7/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä miehiä, jotka osaavat antaa kohteliaisuuksia. Sitten on niitä miehiä, jotka tökerösti "ihastelevat antavaa povea".

Vierailija
8/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Yksinkertainen vähän sitte.

Vierailija
9/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että jos joku mies kehuis vartaloani tai sanois mua seksikkääksi, niin kyllä ällöttäis! Mun mielestä toiselle voi sanoa, että onpa kiva kampaus ja sopii sulle hyvin, näytät viehättävältä tms. Mutta seksikkääksi kehuminen on ala-arvoista. Äläkä vaan sinäkään mies 50+ erehdy tuota sanomaan, älä varsinkaan nuorelle naiselle, et voi kuvitellakaan miten se inhottaa!! Miks ylipäätään pitää sanoa jotain toisen ulkonäöstä? Jokainen on sen näköinen kuin on ja that`s it, miksi se seksikkyys pitää tunkea joka asiaan? Voit aatella mitä lystää, mutta kun kaikkea ei tartte sanoa ääneen. Omalle naiselle / miehelle voi sanoa, että oot seksikäs, kuuma, hottis, mitä vaan, mutta ei muille. Jotku pitäis laittaa sellaseen alkeistapakouluun, jossa opetettas mitä voi sanoa ja kenelle ja että esim. ketään ei tuijoteta. Eiks nää ole juttuja, jotka opetetaan jo pikkulapsille?

Vierailija
10/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä miehiä, jotka osaavat antaa kohteliaisuuksia. Sitten on niitä miehiä, jotka tökerösti "ihastelevat antavaa povea".

Olen rintamies. Minusta on ok sanoa sekisikkääksi, eikä tuijottaa ainoastaan rintojaM50+.

Vierailija
11/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikea kehua vaikka KAUNIIKSI? TYYLIKKÄÄKSI? PERSOONALLISEKSI? Seksuaalisuuteen viittaavat kehut tuntemattomille on AINA harmaalla alueella. Et tunne toista ihmistä, seksuaalinen kehu voi olla satuttava kokemus ihmiselle. Se asettaa kehuttavan eri lailla objektin rooliin kuin sellainen kehu, jonka voisit sanoa vaikka sille 60-vuotiaalle alakoulun opettajallesi ("onpa kaunis tyyli!). Eli kannattaa pitäytyä vilpittömissä kehuissa, ei seksuaalissävytteisissä. Sitten kun on tuttavuutta tehty enemmän ja päästy sille asteelle, että suhteesta voisi tulla vaikka jotain seksuaalista (toisten kanssa se voi olla puoli tuntia että tälle asteelle pääsee, toisilla 3 viikkoa, toisilla 3 kk) niin silloin voi sanoa myös seksuaalisia kehuja :)

Vierailija
12/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole olleet "kovin" pahoillaan? Eli kun vastapuoli on liian kohtelias täräyttääkseen sinulle päin näköä että olet täysi mulkku, pidät sitä jonkinlaisena voittona?

Mitä jos naiset pysäyttäisivät sinut kadulla kertoakseen, että tykkäävät tuollaisista pehmeistä ja naisellisista miehistä, kiva kun kaikki eivät ole niitä lihaskimppuja?

Vierailija
13/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mulkuksi sanominen on ihan oikeutettua varmaan, jos on toista loukannut. Pehmeä ja naisellinen mies. Joo siinä tapauksessa hän tekis sen varmaan kiusallaan tai sitten lasit on likaiset. Olen ihan raavas iso mies. M39

Vierailija
14/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella sitten ihmetellään ettei miehet uskalla tulla iskemään.

.

just.

Vierailija
15/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 39 kirjoitti:

Niin mulkuksi sanominen on ihan oikeutettua varmaan, jos on toista loukannut. Pehmeä ja naisellinen mies. Joo siinä tapauksessa hän tekis sen varmaan kiusallaan tai sitten lasit on likaiset. Olen ihan raavas iso mies. M39

Ei se ole oikeutettua, vaan huonoa käytöstä. Siksi mulkuille harvoin sanotaan että he ovat mulkkuja, vaikka se onkin totta.

Niin, itse ajattelet olevasi raavas ja iso. Mutta aika moni nainen ehkä ajattelee että olet kuin pullataikina, vähän isokokoisempi pehmeänpullea pikkupoika. Olisiko kiva kuulla se mielipide joltain vieraalta naiselta kadulla, että olet ihan hirveän söpö ja hellyttävä?

Vierailija
16/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittä vaan,eikö se kuulu miehiseen tapaan. Niin mun mies sanoo kun ihan mun seurassa kattelee vieraita naisia hyvä ettei silmät tipu päästä ja toteaa et miehet on miehiä! Minähän en hänelle kelpaa kuin kodinhoitajaksi ja lapsensa synnyttäjäksi nyt kun raskaana olen.....

Vierailija
17/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun perusteella sitten ihmetellään ettei miehet uskalla tulla iskemään.

.

just.

Ei täällä ole yhtäkään naista, joka ihmettelisi tai pahoittelisi mitenkään sitä, että nämä limaiset pervot eivät tule iskemään. Rohkaisen kaikkia vieraiden naisten rintavarustusta ja sääriä kehuvia miehiä olemaan koskaan tekemättä tuttavuutta kenenkään naisen kanssa.

Vierailija
18/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kirjoitti:

Siittä vaan,eikö se kuulu miehiseen tapaan. Niin mun mies sanoo kun ihan mun seurassa kattelee vieraita naisia hyvä ettei silmät tipu päästä ja toteaa et miehet on miehiä! Minähän en hänelle kelpaa kuin kodinhoitajaksi ja lapsensa synnyttäjäksi nyt kun raskaana olen.....

Ei kuulu. Itse olet miehesi valinnut.

Vierailija
19/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Itse olet miehesi valinnut.[/quote

Olen koittanut hänelle siiittä sanoa. Mutta hän vain kovasti väittää et asia on niin...uskoo ken tahtoo,mutta mistäpä löydät sellaisen miehen joka ei kyttäisi vieraita naisia??ja kenelleppä kelpaa sitten tämmöinen "suvaitsematon" ihminen ?

joo voin myöntää että ero on isossa harkinnassa tällähetkellä!

Vierailija
20/25 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin kehuja kun haukkuja. ärsyttää kun kakarat kaduilla huutelee ja haukkuu ja puhuu rumia ihmisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi