Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te valitatte, että 20€ maksava lahja on liian kallis opettajan muistamiseen? Eihän sillä saa mitään.

Vierailija
06.06.2016 |

Jo pelkästään viinipullo maksaa tuon verran. Tai pelkkä kukkakimppu. Ei hinta kerro, onko tavara/tuote arvokas vai ei.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei pelkkä hinta kerro...

Vierailija
2/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppalahjat kannattaa! Jos luokalla on vaikka 20 oppilasta, ja jokainen maksaa 20€, saa ope muhkean 400€ lahjakortin!

Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta sitten luokkamme osti kimppalahjana opettajalle omenapuun ja muuta mukavaa. Totta on, että sillä parillakympillä ei saa kuin juuri krääsää mutta kun luokalla oli 24 lasta ja jokainen kantoi kortensa kekoon...

Vierailija
4/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 eurolla sai kaksi yrttiä. :)

Vierailija
5/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä takia hankimmekin aina kimppalahjan. Ja pidämme mielessä, että virkamies voi ottaa vastaan max 50 euron lahjan. Kukkia kyllä hankimme myös.

Vierailija
6/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Täällä kukkakimput on ihan järkyttävän hintaisia. Ei 20€:lla saa mitään.

http://verkkokukka.fi/kukkakimput.html/ ap

Vierailija
7/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta joku saa tuhlata sen 20 euroa opettajan lahjaan, jos haluaa. Meillä ei opettajille osteta lahjoja lomille lähdettäessä. Enhän mäkään anna pomolle lahjaa aina, kun se jää lomille.

Vierailija
8/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympillä saa ihan hyvän viinin, mutta miksi opettajalle pitäisi ostaa yhtään mitään?

Vierailija
9/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimppalahjat kannattaa! Jos luokalla on vaikka 20 oppilasta, ja jokainen maksaa 20€, saa ope muhkean 400€ lahjakortin!

Ope

Tuo menee kyllä selkeästi lahjonnan puolelle.

Vierailija
10/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni piirsivät opettajilleen kortin jossa toivottivat hyvää kesää. 

Vierailija
11/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ope

Jota et voi ottaa vastaan. Tarkista mitä noista lahjoista sanotaan.

Vierailija
12/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta joku saa tuhlata sen 20 euroa opettajan lahjaan, jos haluaa. Meillä ei opettajille osteta lahjoja lomille lähdettäessä. Enhän mäkään anna pomolle lahjaa aina, kun se jää lomille.

hei hirmu hyvä idea! mä alankin roudaamaan pomolle kukkia ja suklaata aina kun jompi kumpi meistä jää lomille ja väsään sit jonkun kivan kortinkin kylkeen :DDD

Vierailija
13/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, en ole opettaja. Kukat on myös ihania ja kauniita. Mutta aika hyvä vertailupohja on se, että ostaako opelle 20€ maksavan kukkakimpun, joka parhaimmillaan kestää 1vko, vai vaikka hyvän viinipullon, jota nauttia yhden/kaksi iltaa.

Ennemmin tuo pullo, vie käytettynä vähemmän tilaa.

Vierailija
14/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei hirmu hyvä idea! mä alankin roudaamaan pomolle kukkia ja suklaata aina kun jompi kumpi meistä jää lomille ja väsään sit jonkun kivan kortinkin kylkeen :DDD

Enkelihoitokin olisi varteenotettava idea, jos pidät sen hoidon itse.

Vierailija
15/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, en ole opettaja. Kukat on myös ihania ja kauniita. Mutta aika hyvä vertailupohja on se, että ostaako opelle 20€ maksavan kukkakimpun, joka parhaimmillaan kestää 1vko, vai vaikka hyvän viinipullon, jota nauttia yhden/kaksi iltaa.

Ennemmin tuo pullo, vie käytettynä vähemmän tilaa.

Mielummin kukka kuin viinipullo t. yksi ope.

Vierailija
16/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kukka riittää. 20 kukasta tuleekin sitten jo kimppu. Mitä opettaja tekee 20 kimpulla? 

Meidän opettajat ovat saaneet muutaman euron arvoiset muistamiset, suklaata ja kukan. Eikä näitäkään hommattu kuin kutosella - ja silti molemmat lapseni saivat kohtalaisen hyviä numeroita. Toinen taisi olla luokkansa paras. 

Vierailija
17/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vissiin vajukki mutta mun mielestä olisi vähän kornia että ekaluokkalainen antaisi opettajalleen viinipullon.

Vierailija
18/32 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vissiin vajukki mutta mun mielestä olisi vähän kornia että ekaluokkalainen antaisi opettajalleen viinipullon.

no sillon voi toisaalta vielä olettaa, että antaakin sen pullon. myöhemmin voi olla, että lapsi pitää sen pullon itsellään

Vierailija
19/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kahdella kympillä ison ja ihanan valkoisen ruukkuatsalean, opettaja ei edes kiittänyt. Ensi vuonna ei saa mitään

Vierailija
20/32 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee vaan järjettömämmäksi. Meidän kouluaikaan ei ollut puhettakaan että kukaan olisi vienyt opettajille mitään. Ainoastaan lukion lopuksi ostettiin luokanvalvojalle joku pieni yhteinenmuisto. En kyllä muista mitä se oli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi