Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MISSÄ VAIHEESSA VERENPURKAUMISTA PITÄÄ HUOLESTUA ? RAAPIESSA TULLUT JOKAPUOLELLA AIVAN JÄRKYTTÄVÄSTI.

Vierailija
06.06.2016 |

Siis oltiin mökillä ja sielä oli itikoita ja nyt jokapuoli kutiaa. Sekä nyt kaksi kertaa saunan jälkeen minulla on ihokutissut ja kun olen raapinut niin purkaumia on tullut melkovähäisestä raapimisesta ihan hirveästi. Mistä voi olla kyse. Tällähetkelläkin selkäni on täynä niitä sekä käsissä että jaloissa menee pitkät sormien jäljet. Kyse ei ole mistään naarmuista vaan selkeästi sellaista sini punaisia pisteitä.

Mistä voi johtua herkästi raapiessa tulevat verenpurkaumat??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro koska huusit otsikossa.

Vierailija
2/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama itikka on pistänyt jotain lähi-idän-ihmettä ja kohta sinulla on joku harvinainen aavikkokuume johon kehosi pysähtyy ellet lausu allahille rukousta

Vierailija
4/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomasin eilen suihkussa. Oikein säikähdin kun jalat oli täynnä pieniä pyöreitä mustelmia. Sitten tajusin että olen raapinut ja haitannut niissä kohdin olevia hyttysenpuremia.

Vierailija
5/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinixillä (ja muilla vastaavila) on erittäin harvinaisena haittavaikutuksena nuo verenpurkaumat. Punasolut vähenevät tms. Tiedän yhden ihmisen jolle heinix aiheuttaa laajat verenpurkaumat. En tietenkään tiedä oletko ko. lääkettä kutinaan ottanut.

Vierailija
6/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis hangannut hytrysenpuremia. T.4

Ehkä sinäkin ap olet raapinut puremia esim.unissasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän