Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiukseni ovat ihan takkuiset vaalennuksen jälkeen, mikä avuksi??

Vierailija
06.06.2016 |

Ruskeisiin hiuksiin laitettu halvalla raitoja, kampaamossa kuitenkin..ja nyt hiukset ovat aina ihan takussa pesun jälkeen, vaikka enne suoristuivat hyvin ilman hoitoaineita tai taistelua. Mikä avuksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No blondattu tukka / raidat vaatii hyvin hoitavia hoitoaineita ja vielä mahdollisesti jotain hoitavaa latvasuihketta....

Vierailija
2/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisiko olla, että se käytetty vaalennusaine oli laadutonta ja siksi lopputulos on tämä?  Mulla on ennenkin ollut raitoja, muttei tällaista takkukasaa. (

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset ✂

Vierailija
4/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sinullekkin vastaan aika kun kemikaalit rikkoivat hiuksesi, noista ei tule enää koskaan hyvää eivätkä näytä yhtä terveeltä kuin täysin lämpö ja kemikaali käsittelemätön terve hius.

Vierailija
5/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaalennusaineet pilaavat hiusta ja kuivattavat sitä. Tuliks tää jotenkin yllätyksenä?

Vierailija
6/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyhoitoa. Ei se vaalennusaine koskaan mitään herkkua hiuksille ole, tottakai polttaa hiuksen

Vierailija
7/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tullut liian voimakas vaalennus hiusten kuntoon nähden. Ns purkkatukka. Öljyhoidot ja jokin sävyte voisi korjata tilannetta.

Vierailija
8/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et enää vaalenna latvoja ikinä etkä suorista tms

Vierailija
9/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama! Leikkailin ihan käristyneitä latvoja pois ja tein seosta päähäni, jossa oli 2kananmunaa ja 2rkl rypsiöljyä (olisi kuulunut olla oliiviöljyä, mutta rypsiöljyä löytyi sopivasti kaapista:D), sitä pidin 30min päässä kerran viikossa. En tosin tiedä, oliko tuo seos se, joka paransi hiuksia, vai hoitosuihkeet, mutta ei siinä mitään ainakaan hävinnyt:D

Vierailija
10/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven split-end repair

Vierailija
11/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliviöljyä hiuksiin

Vierailija
12/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita öljyhoitoa hiuksiin ja muutenkin käytä korjaavaa&kosteuttavaa hoitoainetta tai hiusnaamiota.

Vierailija
13/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeen noista öljyhoidoista tiedä kun olen lukennut ja itsekkin huomannut että ne pitemmän päälle kuivattaa vaan lisää.

Vierailija
14/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hiustenkuivaimen ja suoristuraudan käytön minimoimista sekä hiuksiin viideksi minuutiksi jätettävää tehohoitoa. Pari hiustenhoitoöljytippaa ei ole blondattuja hiuksiani ainakaan pahentanut.

Vierailija
15/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille vinkeistä!  Kokeilen seuraavaksi hiuksiin jätettävää hoitoa.

ap

Vierailija
16/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään parempi- tai huonompilaatuista vaalennusainetta. Vetysuperoksidia se on. Osa kampaajista käyttää alla suojaavaa ainetta, en muista nyt nimeä. Vaalennettu tukka vaatii aina hoitoaineen, sillä vaalennus on aika kova toimenpide hiuksilke.

T. Kokoblondattu

Vierailija
17/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeen noista öljyhoidoista tiedä kun olen lukennut ja itsekkin huomannut että ne pitemmän päälle kuivattaa vaan lisää.

Miten öljy voi kuivattaa hiusta?

Vierailija
18/18 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex vai mikä se nyt oli? Auttaskohan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän