Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät ballerinat?

Vierailija
06.06.2016 |

Etsisin hyviä ballerinoja, mutta useiden pettymysten jälkeen olen hiukan varovainen. Joko ne ovat puristaneet tai hajonneet muutaman kk jälkeen.
Kestävätkö ne "takaa ryppyiset" nahkaballerinat kesää kauempaa, vai hajoaako pohja tms. Mites merkkikengät? Ovatko kestäneet pidempään?
Nudeja olen haaveillut, mutta väri nyt ei ole se isoin juttu. Haluaisin ehdottoman mukavat, helpot ja kestävät kengät. Vrt. crocsini, jotka ovat hienossa kunnossa vielä kuuden yhteisen vuoden jälkeen :) Olisi kiva löytää yhtä hyvät kengät, mutta katseenkestävät. Ballerinat lienee helpoin vaihtoehto?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wonderseja minäkin suosittelen

Vierailija
22/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä sellaiset jotka eivät näytä tanttakengiltä?

Entä miten hajuongelma? Mulla alkaa aina ballerinat haista. En käytä niissä sukkia, kun sellaiset avokassukatkin näyttää musta ihan törkeiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut hyvät ballerinat jo monta vuotta hakusessa. Onko kokemusta, mitkä olisivat kapeajalkaiselle hyvät? 

Vierailija
24/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on DKNY. Useampi pari kestänyt vuodesta toiseen.

Vierailija
25/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat on heti piikkikorkojen jälkeen ehdottomasti maailmanhistorian rumimmat, epämukavimmat ja muutenkin hirveimmät kengät mitä olemassa on. ei tue jalkaa mitenkään, saa sironkon jalan näyttämään kauhealta ankanräpylältä ja on lisäksi aivan hirveän näköinen sukkien kanssa.

osta ap jotkut kunnon kesäkengät, kunnolliset sandaalit joissa on vähän korkoa.

Vierailija
26/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabor sopii minulle. Leveämpiin jalkoihin käy Ara. 

Vierailija
27/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä on Repettot ja Minnaparikat. Molemmat ovat aika kalliita, mutta jos haluaa hyvät kengät, niin niistä joutuu sitten maksamaan.

Vierailija
28/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pretty Ballerinas-merkkiä suosittelen

Vierailija
29/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kiinnostaa! Missä ballerinoissa ois tukeva pohja? Ja hyvä kävellä? Kaikki markettien ja henkkamaukan kympin ballerinat ovat niin surkeita jalassa...pohjaa hädin tuskin on ja astuminen paitsi sattuu jalkoihin myös tömistää niin että kylä raikaa.

Gaborilla on sellaisia, joissa on joku comfort tms. pohja eli pehmustettu ja muotoiltu. Niillä jaksaa lompsutella aamusta iltaan. Hinnat siinä sadan euron kieppeillä, mutta kestää kyllä sitten vuosikaudet. Ja ovat siis täyttä nahkaa.

Vierailija
30/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rieker

Maksaa 70€

On hyvät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan