Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät ballerinat?

Vierailija
06.06.2016 |

Etsisin hyviä ballerinoja, mutta useiden pettymysten jälkeen olen hiukan varovainen. Joko ne ovat puristaneet tai hajonneet muutaman kk jälkeen.
Kestävätkö ne "takaa ryppyiset" nahkaballerinat kesää kauempaa, vai hajoaako pohja tms. Mites merkkikengät? Ovatko kestäneet pidempään?
Nudeja olen haaveillut, mutta väri nyt ei ole se isoin juttu. Haluaisin ehdottoman mukavat, helpot ja kestävät kengät. Vrt. crocsini, jotka ovat hienossa kunnossa vielä kuuden yhteisen vuoden jälkeen :) Olisi kiva löytää yhtä hyvät kengät, mutta katseenkestävät. Ballerinat lienee helpoin vaihtoehto?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabondeja suosittelen.

Vierailija
2/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ecco

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eccolla on aika jämäköitä ja hyväpohjaisia ballerinoja.

Vierailija
4/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostin vagabondit nyt toukokuussa. Mukavat jalkaan ja aito nahka kestää paremmin. Pitää vaan muistaa huoltaa niitä :) pari kertaa oon kyllä kärjet tökännyt maahan, kun kävelen vissiin miten sattuu. Ovat osumat toistaiseksi kestäneet :D

Vierailija
5/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Michael Korsin ballerinat on kestäny jokapäivästä käyttöö (työkenkinä + kesällä ihan vaan kenkinä) paremmin kun mitkään muut kengät ikinä.. Ekat tosin otin arkaa materiaalia ja väri kulahti. Seuraavat valkkasin järkevämmin. Ekat on silti edelleen täysin ehjät ja käyttökelpoiset.

Vierailija
6/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabondin ballerinat on parhaita. Itse ostan 2-3 vuoden välein uudet, kestävät erinomaisesti. Käytän yleensä lähes päivittäin touko-lokakuun välisen ajan. Mielestäni hinta-laatu suhde ei voisi olla "edukkaampi" :) (n.70€)

Vierailija
7/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kunnon merkkituotteet kannattaa? Pitänee lähteä kenkäkauppoihin sovittelemaan, mikä omaan jalkaan sopii Vagabond, Ecco vai MK. Haluaisin tosiaan vain päästä helpolla, mutta vähän tyylikkäämmillä kuin crocsit :D

ap

Vierailija
8/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vagabondin ballerinat on parhaita. Itse ostan 2-3 vuoden välein uudet, kestävät erinomaisesti. Käytän yleensä lähes päivittäin touko-lokakuun välisen ajan. Mielestäni hinta-laatu suhde ei voisi olla "edukkaampi" :) (n.70€)

70e ei mielestäni ole laisinkaan paha hinta hyvistä kengistä. 150 pitäisin kesäkenkien rajana, ellei jotain huippua olisi.

ap

Vierailija
9/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarksin on mun suosikit!

Vierailija
10/30 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabond ja Rieker ovat parhaita. Itsellä 5 vuotta sitten kirpparilta ostetut vagabondit ja yhä kun uudet.

Vierailija
11/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kiinnostaa! Missä ballerinoissa ois tukeva pohja? Ja hyvä kävellä? Kaikki markettien ja henkkamaukan kympin ballerinat ovat niin surkeita jalassa...pohjaa hädin tuskin on ja astuminen paitsi sattuu jalkoihin myös tömistää niin että kylä raikaa.

Vierailija
12/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repetto. Ne on kokonaan nahkaa pohjaa myöten. Eivät ole kylläkään mitenkään jalkaa tukevat, mutta se ei varmaan ole balleriinojen ideakaan. Mutta ovatkohan ballet jo menossa vähän muodista?

Vierailija
13/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kiinnostaa! Missä ballerinoissa ois tukeva pohja? Ja hyvä kävellä? Kaikki markettien ja henkkamaukan kympin ballerinat ovat niin surkeita jalassa...pohjaa hädin tuskin on ja astuminen paitsi sattuu jalkoihin myös tömistää niin että kylä raikaa.

Tamarikselta löysin 70 euron nahkaballerinat, joissa on sentin kopisematon kiilakorko.

Vierailija
14/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabondit saa äänen täältäkin!

Mulla on leveä lesti ja Vagabondit on olleet ainoat hyvät. Lisäksi oikealla huollolla ne kestää vuosikausia. Mulla yhdet parhaimmista kesti jopa 7 vuotta ennen kuin saumat repes.:D Ja mä käytän balleriinoja varhaisesta keväästä myöhälle syksyyn. Muita kesäkenkiä en oikein edes omista.

Vierailija
15/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wonders

Vierailija
16/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Wonders! Aivan huikeat, vaikka kävelisit koko päivän esim. kaupunkilomalla. Olen ostanut omani hulluilta päiviltä ja juurikin nudet, mutta saahan niitä toki muulloinkin, kuin hullujen päivien aikaan.

17/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvät on Rieker merkin -ballerinat, ainakin Stokka ja Aleksi13 myy tätä merkkiä. On jalassa todella miellyttävät.

Jos Crocseista tykkäät, niin myös Crocs valmistaa ballerinoja.

Esim. tällaisia:

http://www.crocs.com/p/crocs-alice-work/11050.html

Mulla on tollaset ja ne on ihan parhaat ikinä, sadesäälläkään ei jalat kastu. Kovalla helteellä jalat voi hiostua noissa kyllä, mutta noi voi pestä kylmällä vedellä ja Fairylla. 

🇺🇦🇮🇱

18/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisetkin löytyi, eli tässä ilman remmiä:

http://jualancrocs.com/product/crocs-marnie/

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarksin Freckle ice:t on parhaat ja kestävimmät balleriinat, eikä hintakaan ole korkea. Kannattaa ostaa Amazon.uk:sta (valkoiset koon 6 balleriinat näyttävät muuten juuri nyt maksavan 22.5 puntaa, mustat saa 35 punnalla), postikulut ovat tietty noin kympin, mutta ihan parhaat kengät evör, brandosilla tms. saakin sitten maksaa itsensä kipeäksi samoista tossuista.

Vierailija
20/30 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsen yleensä näiltä merkeiltä: Rieker, Gabor, Geox, Clarks ja Ecco. Kestävät vuosia ja ovat hyvät jalassa :) Kenkiin kannattaa panostaa, näin mummi on opettanut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän