Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mennä uimaan tai olla kireissä treenihousuissa koska iso häpykumpu :(

06.06.2016 |

Olen 27v ja en pääse tämän asin yli.ahdistaa ja masentaa. Olen hoikka mutta häpykumpu VALTAVA. Häpeän todella paljon.. Mitä uimapukua/bikenit voin laittaa että häpykumpu ei näy. Muistan kun ala-asteella uimahallissa minulle naurettiin että minulle on pippeli...äh,asia itkettää vieläkin..

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, tosin ikää 25. Pippelistä minuakin on aina pilkattu, vaikka hoikka olen. Mulla tosin näkyy myös farkuissa se ja ihan kaikissa housuissa, joten pidän vain hameita, kesät talvet.

Vierailija
2/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ala-asteella naurettiin. Täällä on aikuinen mies. Voin sanoa omasta ja monen muun miehen puolesta, ollaan juteltu näistä asioista. Normaalihäpykumpu on seksikäs, ylisuuri häpykumpu on superseksikäs. Olen kerran ollut naisenkaan jolla oli sellainen ja täytyy sanoa että kiihotti niin prkleesti. Niin tykkää muutkin miehet kenen kanssa oon jutellut. Tämä on taas joku ihmeen nykytrendi, ettei häpykumpu saisi yhtään pullottaa, ihme homma. Te monet naiset ette muutenkaan ole kovin tyytyväisiä kroppiinne, vaikka niissä ei olisi mitään vikaa. Älkää olko niin julmia itseänne kohtaan, ei me miehetkään olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa kuva tänne

Vierailija
4/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleppa katsomaan

Vierailija
5/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiks, mulla kans sama :D Oon sua vaa vuotta vanhempi. Välillä itteeni laittaa silmään tuo ongelma kun näkyy aivan selkeesti farkkujenki läpi :) Kommentteja ny harvoin kuulee tai sit oon puolikuuro :D Ainoo mikä mulle on jääny päähän oli n. 14 vuotiaitten kommentti "läskipillu". Nykyään naurattaa tuo sana. Apua tuohon en oikein tiedä, muuta kuin korkeavyötäröiset housut, vähän löysempiä alaosia yms.

mutta jos nyt joku päättää kommentoida kumpua niin voit heittää takas jotain"Hyiii! Ällööö! Se katto mun..."

Vierailija
6/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiinnitä huomiota minkä kokoinen häpykumpu kenelläkin on. Mä en ainakaan eläissäni ole nähnyt yhtäkään kumpua, josta olisin ajatellut että onpa iso ja hölmönnäköinen. Olen kyllä tietoinen, että toisilla se erottuu paremmin kuin toisilla ja kokojakin on erilaisia, mutta todellisuudessa se on yhdentekevimpiä asioita josta ottaa ulkonäköpaineita. Ala-asteen kommentteja ei kannata miettiä, silloinhan keksittiin pilkata aivan kaikkea alkaen varhain kehittyneistä rinnoista.

Nyt kun mietin, on mullakin aika iso ja erottuva häpykumpu. Itseasiassa taidan jopa pitää tästä enemmän kuin litteämmästä versiosta. :D Unohda säkin jo moiset murheet, ihan totta, kukaan ei kyttää toisten haaruksia.

Vierailija
7/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä uikkarien alle saumattomat pikkarit. Peittää kumpua ainakin vähän.

T Hoikka jolla myös iso kumpu

Vierailija
8/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hanki itsellesi sopivampia vaatteita? Ja usko pois, treeneissä tai rannalla muita ihmisiä kiinnostaa heidän omat asiansa, ei sinun häpykumpusi. Jos haluat kiinnittää siihen muiden huomion, niin käytä ihmeessä ruumiinrakenteellesi huonosti istuvia vaatteita. 

Vierailija
9/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikulitytöthän ovat nyt muotia, joten olette aallon harjalla tässä asiassa.

Vierailija
10/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovasti ehdistaa, voi ostaa uimapuvun jossa on alaosassa helma. Jumpata voi muissakin kuin kireissä treenihousuissa. Itse suosin löysähköjä puuvillacapreja. Minusta oleellisin vaikeus on se, että päinmakuulla kovalla alustalla (esim jumppatunneilla jumppamaton päällä) ulkoneva häpyluu painautuu kipeästi alustaan.

T: nainen, joka ei häpeä isoa häpykumpuaan yhtään

Vierailija
11/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö laittaa sinne uima-asun ja pimpulin väliin joku kankaan pala mikä ei näkyisi uima-asun läpi.

Vierailija
12/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mun kaveri ylä-asteella huusi, että " onko sulla munat!!!!" kun oli tyttöjen yökyläiltamat ja olin topissa ja pikkuhousuissa. Mä olin ihan wtf??!! En ollu ikinä ajatellut, että isot häppärit olisi rumat ja näyttäis munilta.

Mulla on muutama vuosi sitten ellokselta ostettu uikkarin alaosa jossa on uimapukukangasta oleva a linjainen minihame housuosan päällä ommeltuna. Sen kanssa käytän bikinejä tai uimatoppia.

Peittää hävyn kumpuineen ja pullottavat häppärit. Tosin en ostanut alaosaa siksi, vaan koska mulla kasvaa toosakarvat polviin ja sänkeä en voi ajaa ilman ärsytystä, joten sheivaan bikinirajan kerran kuussa ja peitän reisisänkeni uimahameella. Ne karvat haittaa mua tuhat kertaa enemmän, kun vaikka oliski munat :D

Vierailija
13/66 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös! Oon päättänyt olla välittämättä. Kiipeillessä välillä ärsyttää, kun valjaat puristavat häpykumpuni entistäkin pulleammaksi, eivätkä mitkään vaatteet auta. Mutta olkoon.

Vierailija
14/66 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä, jos iso häpykumpuni erottuu uimapuvun alta. Onhan muillakin häpykumpu ;)

Vierailija
15/66 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole toivottava ominaisuus, kuten etumuksen pullotus miehelläkin?

Vierailija
16/66 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ala-asteella naurettiin. Täällä on aikuinen mies. Voin sanoa omasta ja monen muun miehen puolesta, ollaan juteltu näistä asioista. Normaalihäpykumpu on seksikäs, ylisuuri häpykumpu on superseksikäs. Olen kerran ollut naisenkaan jolla oli sellainen ja täytyy sanoa että kiihotti niin prkleesti. Niin tykkää muutkin miehet kenen kanssa oon jutellut. Tämä on taas joku ihmeen nykytrendi, ettei häpykumpu saisi yhtään pullottaa, ihme homma. Te monet naiset ette muutenkaan ole kovin tyytyväisiä kroppiinne, vaikka niissä ei olisi mitään vikaa. Älkää olko niin julmia itseänne kohtaan, ei me miehetkään olla.

Minä kyllä juttelen muiden äijien kanssa ihan muusta kuin naisten häpykummuista.

-M34

Vierailija
17/66 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaiseen asiaan kiinnittänyt huomiota koskaan. Ehkä minullakin on iso häpykumpu kun asiaa ajattelen. Ei haittaa kyllä ollenkaan.

Vierailija
18/66 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korosta paikkojasi. Piirrä Homer Simpsonin kasvot siihen ympärille.

Vierailija
19/66 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collarit jumppaan ja mekkouikkari uimaan. Ja paras keino on päästä itse sen yli. Ja voi lohduttaa, että viimeistään 50 vuotiaana tuollaiset ei yleensä enää haittaa olemista.

Vierailija
20/66 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole toivottava ominaisuus, kuten etumuksen pullotus miehelläkin?

Ei siitä oikeastaan ole taidettu pahemmin keskustella. Naismallit eivät ainakaan tue tätä käsitystä, jos kuvia katsoo. Miehiltä ei ole taidettu kysyä mielipidettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi