Rakastun ja sitten nainen vain jättää.
Olen 35-vuotias mies ja rakastuin itseäni 14 vuotta nuorempaan naiseen. Tiedän että joidenkin mielestä ikäeroa on liikaa, mutta meille se ei ollut ongelma. Tai niin ainakin uskoin. Olimme onnellisia ja luulin kaiken olevan hyvin, kunnes nainen eilen ollessaan käymässä luonani ilmoitti haluavansa erota. Se tuli ihan puun takaa. Hän itki ja sanoi rakastavansa minua, mutta ei halua olla taakkana. Jostain hän oli myös saanut päähänsä, että minä en oikeasti halua olla hänen kanssaan. Löydän kuulemma ennen pitkää jonkun ikäiseni ja paremman. Mitä ihmettä? Tähän asti suhteemme on sujunut hienosti. Ette voi kuvitella kuinka paljon sattui nähdä rakas ihminen niin ahdistuneena, epävarmana ja peloissaan. Koko eilisen illan mietin pääni puhki, mitä olen tehnyt väärin että hänen luottamuksensa on sillä tavalla särkynyt. En keksinyt mitään, sillä kaikkein vähiten haluaisin rakastani satuttaa. Yritin saada hänet jäämään, turhaan. Nyt olen ihan rikki. Minun pitäisi olla naisen luona lohduttamassa, mutta hän ei edes vastaa puhelimeen. Tämä on hirveää. Mitä on oikein voinut tapahtua?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Odotat tähän varmaan vastausta, että ympäristö ei hyväksynyt suhdettanne ja painosti tyttöä eroamaan.
Kas siinä, sait sen, voidaanko nyt unohtaa tämä provo vähäksi aikaa?
Ensinnäkin, tämä ei ole provo. Toiseksi, en odota yhtään mitään. Olen ymmälläni ja huolissani. AP
Jotenkin näyttää siltä, että ikäero olikin suurempi juttu tuolle naiselle.
Joku kirjoitti palstalle, kuinka vanhemmat vastustavat nuoren naisen suhdetta ikälopun miehen kanssa.
Vastine.
Mikäli ei (vaikka oikeasti onkin), niin suosittelen, että seurustelet jatkossa ikäistesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla... Omien sanojensa mukaan hän haluaisi kyllä olla kanssani, mutta ei luota siihen että minä haluan. Hän pelkää, että hylkään hänet heti ensimmäisen tilaisuuden tullen tai että olen suhteessa pelkän seksin takia. Totuus on, että rakastan häntä aidosti enkä todellakaan halua käyttää hyväkseni. Miksi ihmeessä tekisin niin? AP
Laitoit aloituksen aiheesta väärään paikkaan. Jos tätä palstaa on uskominen, niin vanhempien miesten ja parikymppisten naisten suhteet ovat aina sairaita hyväksikäyttösuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla... Omien sanojensa mukaan hän haluaisi kyllä olla kanssani, mutta ei luota siihen että minä haluan. Hän pelkää, että hylkään hänet heti ensimmäisen tilaisuuden tullen tai että olen suhteessa pelkän seksin takia. Totuus on, että rakastan häntä aidosti enkä todellakaan halua käyttää hyväkseni. Miksi ihmeessä tekisin niin? AP
Eli pelkää yksin jäämistä ja jättäytyy siksi yksin? Vain miehen pohjaton itserakkaus hyväksyy noin järjettömän selityksen. Olet liian vanha ja sait pakit. Nainen ei itkenyt vaan hänellä oli heinänuha. Hän toivoi sinulle ikäistäsi kumppania koska hän löysi sellaisen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pelkää yksin jäämistä ja jättäytyy siksi yksin? Vain miehen pohjaton itserakkaus hyväksyy noin järjettömän selityksen. Olet liian vanha ja sait pakit. Nainen ei itkenyt vaan hänellä oli heinänuha. Hän toivoi sinulle ikäistäsi kumppania koska hän löysi sellaisen itse.
Oletko ihan tosissasi? Kerroin mitä naisystäväni minulle sanoi. Hän itki. Kuvitteletko tietäväsi hänen tunteistaan paremmin kuin minä? Tunnetko minua tai häntä? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi? Kerroin mitä naisystäväni minulle sanoi. Hän itki. Kuvitteletko tietäväsi hänen tunteistaan paremmin kuin minä? Tunnetko minua tai häntä? AP
Jos tiedät paremmin, mitä sinä täällä teet?
Totta kai tiedän paremmin, jos olet itse niin pihalla että tulet kyselemään ihmisiltä joista tiedät että he eivät järjellä ajatellen voi tietää mitään. Oli ihan oma arviosi, että täällä tiedetään paremmin. Eli kuuntele nyt sitten viisaampiasi.
Mulle kävi lähes samoin, sillä erolla että ollaan saman ikäisiä. Luulin että kaikki on hyvin ja yhtäkkiä tulin jätetyksi. Rikkinäinen ja kelpaamaton olo.
Kyllä naisetkin jättää ei se ole miesten yksinoikeus 😃 😁 😄
Et sinä tyttöä rakasta. Haluat vain pillua. Ei 35-vuotiaan ja 21-vuotiaan suhde voi olla toimiva ja tasa-arvoinen. Hyvä että tyttö tajusi jättää tuollaisen hyväksikäyttäjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua olla kanssasi ties mistä syystä. Hän on kiltti ja sanoi eron hetkellä sen perinteisen it's not you it's me. Klassikko erorepliikin. Ja itkeähän voi vaikka haluaakin erota. Olen itse eronnut miehestä sanomalla noin ja itkin myös, mutta syyllisyydestä kun tiesin loukkaavani. Inhosin ko miestä oikeasti. Naisille nyt on vaan tyypillistä pehmentää ikäviä viestejä niin, että moni mies tulkitsee ne väärin.
Hän halusi erota, siirry sinäkin eteenpäin.
Ap, miten voit luottaa 21-vuotiaan tytön tunteisiin? Et yhtään mitenkään, koska ne vaihtelevat päivittäin ja tuon ikäinen kehittyy jatkuvasti ja hänelle 1 kk on pitkä aika, toisin kuin 35-vuotiaalle. Ikäero on syy eroo vai kuinka selittäisi.
Odotat tähän varmaan vastausta, että ympäristö ei hyväksynyt suhdettanne ja painosti tyttöä eroamaan.
Kas siinä, sait sen, voidaanko nyt unohtaa tämä provo vähäksi aikaa?