Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kumman tarve teillä on hönkiä niskaan kassajonossa?

Vierailija
06.06.2016 |

Kun se hihna ei liiku yhtään sen nopeammin vaikka kuinka yritätte tunkea ostoksianne ennestäänkin täydelle hihnalle. Sen kapulankin ehditte ihan hyvin laittaa ennen omia ostoksianne sitten kun hihnan päähän tulee tilaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kapulan laittaminen kuuluu omien ostosten jälkeen. Minä en laita kapulaa, jos edelläoleva on niin juntti, ettei itse vaivaudu. Maksakoon minunkin ostokseni.

Vierailija
2/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on maksamassa niin takana tuleva on ihan iholla. Hus kauemmas siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapula kuuluu laittaa ostoksien jälkeen. Ärsyttää nämä tohvelot ku neivät älyä sitä.

Vierailija
4/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin kummallista käytöstä. Mutta maksun jälkeen nämä hätähousut katsovat oikeudekseen perustaa leirin sinne, mistä tavarat pitäisi vain nopeasti kerätä kärryyn tai kassiin. Sen verran älyä ei ole, että jos tavaraa on jumalattomasti, niitä ei aleta pakkaamaan kasseihin siinä laarissa, vaan tavarat laitetaan kärryyn takaisin ja pakataan muualla!

Kakaranne näpit voisitte myös pitää erossa muiden ihmisten ostoksista ja muutenkin pois siitä roikkumasta.

Vierailija
5/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä tuupin ostoskärryillä edessä olevaa, raivaan kapulalla ostoksilleni tilaa hihnalta ja lähden vastaanottamaan kassan piippaamia ostoksia suoraan kassehini ilmiömäisellä nopeudella. Olen tehokas kuin kone, kellotan usein aikani ja tuijotan vittumaisella ilmeellä kaikkia hidastelijoita. Tää on vaan periaate (ei mulla ikinä mihinkään kiire ole), kaupassa on hyvä toimia ripeästi, tehokkuus ennen kaikkea.

Vierailija
6/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kapulan laittaminen kuuluu omien ostosten jälkeen. Minä en laita kapulaa, jos edelläoleva on niin juntti, ettei itse vaivaudu. Maksakoon minunkin ostokseni.

Tästä ilmeisesti on oikein kirjoitettu määräy? Juntti olet vain ja ainoastaan sinä. Minä en koskaan laita kapulaa omien ostosteni perään ja on ihan oma syysi jos päästät ostoksesi sekoittumaan, kun on niin saatanan kova kiire tunkea niitä hihnalle. Minä en niitä maksa, kassa selvittäköön ja jono seisoo. Ei haittaa!

Vierailija
7/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niskaan hengittäminen. Kuin olkapäälle kuolaaminen

Vierailija
8/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa jonottaessa läähättää edellä olevan niskaan ja samalla lipoa kieltä siinä. Sitten maksaminen tulee niin minä hiivin siihen ihan tappituntumalla ja vahdin tapahtumaa. Korostan huohotusta ja tuijotan tarkkaan mitä seuraavana tapahtuu.

Sitten tulee minun vuoroni minun ostokset ne pyrin ohjaamaan siihen samaan kasaan missä edellä olleen ostokset ovat vielä kun hän ei ole kerennyt pakkaamaan niitä kaikkia. Siinä sitten menen hämmentämään tilannetta ja samalla hiplaan hänen ostoksia myös ja koita ujuttaa niitä omaan kassiini. Muistan kuitenkin huohottaa lipoa kieltä sekä mulkoilla.

Minusta tämä hauskaa ja monen nuoren naisen touhut menevät sekaisin tuosta minun käytöksestä.

Vierailija
9/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ai että vituttaa kun olet itse parhaillaan maksamassa tms ja edellisen asiakkaan kullannuppu roikkuu pakkaustasolla kopeloiden minun ostoksiani samalla imeskellen kuolasormillaan hyvästä kauppakäyttäytymisestä ansaittua suklaapatukkaa. Pari kertaa on joutunut sanomaan, että toisten ihmisten ostoksiin ei tarvitse koskea ja tästäkös äiti kimpaantuu :):):)))))) Hänen lapsensahan on vaan utelias!!!!

Vierailija
10/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä olen kerran kysynyt tällaiselta niskaan hönkijältä yllättyneen näköisenä, että "anteeksi, olenko tielläsi? "

Vierailija
11/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla sen kapulan laitosta kiitetään.

Vierailija
12/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kivaa jonottaessa läähättää edellä olevan niskaan ja samalla lipoa kieltä siinä. Sitten maksaminen tulee niin minä hiivin siihen ihan tappituntumalla ja vahdin tapahtumaa. Korostan huohotusta ja tuijotan tarkkaan mitä seuraavana tapahtuu.

Sitten tulee minun vuoroni minun ostokset ne pyrin ohjaamaan siihen samaan kasaan missä edellä olleen ostokset ovat vielä kun hän ei ole kerennyt pakkaamaan niitä kaikkia. Siinä sitten menen hämmentämään tilannetta ja samalla hiplaan hänen ostoksia myös ja koita ujuttaa niitä omaan kassiini. Muistan kuitenkin huohottaa lipoa kieltä sekä mulkoilla.

Minusta tämä hauskaa ja monen nuoren naisen touhut menevät sekaisin tuosta minun käytöksestä.

Vähän tuollaista tuli oikeasti koettua muutama viikko takaperin kauppareissulla. Ei ollut kovin mukava tunne olla kahden hieman humalaisen miehen välissä kassajonossa niin, että niskaan hengitetään, hiuksiin kosketaan, vartaloa kommentoidaan ja yritetään ottaa väkisin katsekontaktia edessä huojumalla. 

Vierailija
13/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä! Miten noita niskaan hönkijöitä ja tuuppijoita onkin niin paljon. Tuntuu että vähintään joka toinen kerta kun käy kaupassa niin jonossa takanani oleva tuuppii kärryllä persuksille ja yrittää päästä väkisin lähemmäksi hihnaa vaikka ei ole vielä edes minun vuoro vaan se minun edellä oleva latoo vielä ostoksiaan täydelle hihnalle. Niin junttimaista käytöstä. Ja nämä pepulle tuuppijat eivät usein edes ole mitään pervoja vanhoja äijiä vaan yleensä vanhempia naisihmisiä.

Myös toi maksupäätteelle hönkimään tuleminen kun näppäilen PIN-koodiani saa mut raivon partaalle. Lopetan maksamisen aina heti ja kehoitan hönkijää väistämään vähän kauemmaksi. Sekös heitä sitten vituttaa.

Vierailija
14/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten paljon raivoa voikaan aiheuttaa se, kun edelläoleva juntti ei laita sitä kapulaa ostoksiensa jälkeen.-.....grrr..

Vierailija
15/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kärryillä työntäminen vasta aivoon ottaakin.

Vierailija
16/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapula kuuluu laittaa ostoksien jälkeen. Ärsyttää nämä tohvelot ku neivät älyä sitä.

Näytä sellainen sääntö

Vierailija
17/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten paljon raivoa voikaan aiheuttaa se, kun edelläoleva juntti ei laita sitä kapulaa ostoksiensa jälkeen.-.....grrr..

Mä voin laittaa sen kapulan itsekin jos edellä oleva ei halua laittaa - jos ylettäisin siihen. Aina kun niitä ei ole siellä hihnan alkupäässä asti. Yleensä alan lappamaan omia ostoksiani edellä olevan tavaroihin kiinni, yllättävän äkkiä ilmestyy se kapula siihen väliin.

Vierailija
18/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä sellainen sääntö

Pitää osata käyttäytyä ilman sääntöjä.

Vierailija
19/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nimenomaan vasta jälkeen! Jos olen vielä lappamassa omia ostoksia hihnalle, en kapulaa laita. Kun kärry on tyhjä, on kapulan aika, ei yhtään ennen.

Lisäksi ne ostokset ovat sen, joka ne maksoi. Jos joku lappaa tavaraa hihnalle kanssani eikä tajua, että laitan sen kapulan omien ostosteni perään - oli siinä edellä hänen ostoksiaan tai ei - niin hän saa hyväksyä sen, että maksajana vien kaikki tavarat mennessäni. Minulle on turha kassalla huutaa, että se kahvi oli minun. Miten niin, minulla on kädessäni kuitti, jonka mukaan sen juuri maksoin.

Vierailija
20/34 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä ne maksan niin pakkaan myös mukaani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi