Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei lohduttakaa nyt, eikö kellään muulla ole vain yhtä jo yli 4v lasta?

Vierailija
25.02.2006 |

Olen aivan harvinaisuus kun minulla/tai meillä siis mieheni kanssa on vain 1 lapsi. Uudessa työssä katsovat ja ihmettelevät ääneen, että niin iso lapsi jo ja ettekö halua sisarusta jne. No, eipä olla saatu mutta ei tuollaista viitsi kuuluttaa heti kaikille! Eikö todellakaan ole muita yhden isomman lapsen äitejä??????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neito täyttää kuukauden päästä 4 v. Aluksi oltiin sitä mieltä, että jää ainokaiseksi. Mutta mieli on vuosien aikana muuttunut :-) Pikku2 yritystä reilu puoli vuotta takana, saldona yksi km. Eikä ainakaan toistaiseksi stressaa yhtään. Ja jos lisää ei tule, niin sekin on ok.

Vierailija
2/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinainen toive, joten sitä on vaikea ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on lähinnä valistettu kaikista niistä ikävistä " riskeistä" , jotka vaanivat ainoana lapsena kasvavaa tytärtämme. Mitä kaikkia virheitä ainokaisen vanhempina saatammekaan tehdä. Ja PAH! Mut saa helposti nenilleen, kun tullaan näin henkilökohtaisissa asioissa puuttumaan. Vallankin sellaiset, joilla ei ole kertakaikkiaan mitään pohjaa tulla mua valistamaan. Tiedämme mitä teemme.

Vierailija
4/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toista on yritetty jo pidempään. Pari keskenmenoakin siinä välissä on ollut :(

Ollaan lähdössä hoitoihin jos ennen syksyä ei onnista.

Vierailija
5/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt asiasta jo niiiin monta hyvää puolta, etten jaksa elämääni pilata katkeroitumisella. Ja loppujen lopuksi;mistä olisin katkera, meillä on yksi aivan ihana lapsi!

Vierailija
6/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku hiljaa on pakko alkaa luopumaan toivosta saada toinen lapsi :-(

Vierailija
7/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulee että niillä on oikeus kommentoida vapaasti toisten elämää ja valintoja. Silloin kun mulla oli yksi lapsi, niin aina kysyttiin, että koska tulee " leikkikaveri" tai koska tytön seuraksi poika jne. Voi helvetti että otti päähän.

Oma äitini on ainoa lapsi. Kaksi parasta ystävääni ovat ainoita lapsia. ERittäin mukava ja sosiaalinen työkaverini on ainut lapsi. Kaikki pärjääviä, ei-itsekeskeisiä, ihania ihmisiä. Se, että on sisarus, ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä. Siihen, millaisia meistä muotoutuu, vaikuttaa helvetin moni muukin asia.

Niin, ja itselläni on standardin mukaiset kaksi lasta ja vieläpä tyttö ja poika.

Vierailija
8/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta ei meilläkään ole kuulunut toiveista huolimatta.

Vierailija
9/9 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei onneksi ihmettele asiaa kun yh olen ;) Ei sukukaan painosta tekeen lisää ;D