Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään sellaista ihmistä, jonka kovan kuoren alla piilee hyvä sydän?

Vierailija
06.06.2016 |

Tunnen erään ihmisen, joka on päällepäin katsottuna rujo ja jopa pelottavan näköinen. Kuitenkin kun hänet oppi tuntemaan, paljastui kovan ulkokuoren alta herkkä sielu. Ihana<3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule nyt mieleen, mutta ihmisen ulkokuori pettää eli niitä on varmasti lukemattomia esim.vanhemmissa , jäyhissä miehissä, jotka hoitavat sairaita puolisoitaan tai lapsenlapsiaan pitämättä ääntä itsestään.

Vierailija
2/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös sellaisia kokemuksia, että ihminen, joka on päällepäin pidetty, sosiaalinen ja mukava, onkin jotain muuta sisältä. Ilkeä ja pahantahtoinen, mutta osaa näytellä sujuvasti muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusilme on tuima ja vihainen :( Olen myös melko isokokoinen 182 cm nainen ja monet kai pelkäävät minua. Usein kuulee ihmettelyä että mistä nyt ole suuttunut. Ulkokuori pettää, olen tosi herkkä, ujo ja kiltti ihminen ja haluan kaikille vaan hyvää :D

Vierailija
4/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon tällaisia. Monet inrtovertit ihmiset vaikuttavat vähän tylyiltä ja vihaisilta, mutta moni niistä on tosi ihana lämmin ihminen kunhan paremmin tutustuu.

Vierailija
5/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Nykyään pidänkin sellaisia enemmän arvossa. Miesystäväni ovat yleensä tällaisia ja olen huomannutkin, että ne kylmät tyypit ovat sisältä nallekarhuja. Sitten taas eräs entinen ystäväni, joka oli ulospäin hyvin reilu, mukava, ystävällinen, tunteellinen yms. oli petollinen kylmä paskiainen ja teki sellaisen tempun, että sitä on vaikeaa antaa koskaan anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan