Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksennustaudin varoaika

Vierailija
06.06.2016 |

Hoi, pitääkö ihmiset varoaikaa koska kyläilevät oksetaudin jälkeen? Meitä pyydettiin kylään ja siellä sairastettu oksutauti viikko sitten. Pieniä lapsia puolin ja toisin. En nyt tiedä jätnkö väliin. Ei puhuneet taudista mulle, lupasin siis jo mennä mut kuulin nyt toiselta kaverilta että olivat olleet koko porukka viikko sitten kipeenä. :,/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, enkä kutsuisi.

Kaksi viikkoa on minimi varoaika, koska osa perheestä voi saada sen vasta kodin pinnoilta myöhemmin, eli muu porukka on voinut olla terveenä jo useitakin päiviä, kunnes vielä joku saa sen.

Vierailija
2/4 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika neuroottinen oksutaudin suhteen (perheessä diabeetikko) niin en menisi kylään vielä viikon jälkeen, ainakin kaksi viikkoa oottasin.

Ja juu, tiedän että sen taudin voi saada kaupasta tai koulusta yms. mutta tieten tahtoen en mene paikkaan missä tiedän vasta sairastetun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sama fiilis mulla. Ei kiva. Vaikka ois kiva nähdä mut toinen vaihtoehto et saadaan tuliaisina tauti on sen verta ikävä et ei kiinnosta. Vaikka voihan sen saada mistä vain. Mut en kyllä lähtis tarkotuksella hakeen..

Vierailija
4/4 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän onkin eri asia jos sen saa vaikkapa ruokakaupasta ostoskärryjen kahvoista, sille ei voi sitten mitään jos se käsienpesusta huolimatta tarttuu, mutta ehdoin tahdoin sitä ei pitäisi tartuttaa. En menisi, liian lyhyt aika kulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme