Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri pyysi 20e lainaan

N24
06.06.2016 |

Huomiseen asti, koska ei muuten pärjää. Eilen vein hänelle ruokakassin jossa oli :
Appelsiinimehupurkki
Pähkinäpussi
4 avokadoa
2pkt nakkeja
2pkt naudan jauhelihaa
3 sipulia
2pss täysjyväpastaa
1kg kreikkalaista jugurttia
8 satsumaa
Vesimeloni
Ruisleipää
Tomaattia
Kurkkua
Maitoa
Kahvipaketti
Kananmunakenno (10kpl)
2prk tomaattimurskaa
8 Banaania
Tämä ihan ilmaiseksi, hyvää hyvyyttäni koska sanoi ettei ole ruokaa eikä rahaa ja nyt kinuaa rahaa. Tuli vähän kusetettu olo.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauppalaskun loppusumma?

Vierailija
2/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mm. Roar Ljökelsöj kommentoisi asiaa näin: "Ei vittu mitä meininkiä, randomilla vaan. Katsotaanpas asiaa kerubin silmin, alasti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeppistä, sano. Opettele sanomaan ei, sinä porvoolainen hyväntekijä.

Vierailija
4/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato unohdit ne tupakat ja oluet.

Vierailija
5/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut kauppalaskun loppusummaa kun ostin samalla itselleni viikon ruoat. Mitähän noihin olisi mennyt, ehkä hiukan vajaa 40e :/ -ap

Vierailija
6/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ois totta, niin oisit kyllä ihana ihminen. <3

Vierailija
7/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€ on yleinen hinta grammasta pilveä ellei ole hyvää pataa kasvattajien kanssa. oles tarkkana kaverin kanssa, pössyttelijät käyttävät tietämättäänkin toisia hyödyksi

Vierailija
8/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato unohdit ne tupakat ja oluet.

Tämä tuli itsellenikin mieleen, miks ei voi sanoa että haluaa rahaa lainaksi että saa kaljaa ja tupakkaa? -ap

Vierailija
9/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tekopyhää jollain tavalla. Mistä tiedät, mihin kaveri tarvitsee rahaa, ehkä vaikka lääkkeisiin tai matkalippuihin. Itse olisin lainannut enempiä kyselemättä, jos kuitenkin rahaa on. Et halunnut auttaa vaan päättää, miten kaverisi kuuluu käyttää raha.

Vierailija
10/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna hyväksikäyttää itseäsi. Ei olisi pitänyt ostaa hänelle edes yhtään mitään. Vai onko tuo vastavuoroista?

Vierailija
11/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nortit ja pilsut???

Vierailija
12/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tekopyhää jollain tavalla. Mistä tiedät, mihin kaveri tarvitsee rahaa, ehkä vaikka lääkkeisiin tai matkalippuihin. Itse olisin lainannut enempiä kyselemättä, jos kuitenkin rahaa on. Et halunnut auttaa vaan päättää, miten kaverisi kuuluu käyttää raha.

Ei vaan päättää, missä asioissa toista auttaa. Ei ap.

Vierailija
13/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit noin paljon hedelmiä mätänemään? Kun ei yksi ihminen millään kuluta tuollaista määrää ennenkuin homehtuu. Porvoon kaupastako ostit?

Vierailija
14/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna hyväksikäyttää itseäsi. Ei olisi pitänyt ostaa hänelle edes yhtään mitään. Vai onko tuo vastavuoroista?

Ei hän siis pyytänyt ostamaan ruokaa, valitteli vihjailevasti ettei ole ruokaa tai rahaa ostaa ruokaa. Olin menossa kauppaan joten ajattelin piristää kun itselläni ei niin huono tilanne ole. Rahaa en lainaa periaatteesta kenellekkään muulle kuin siskolleni jonka tiedän maksavan takaisin. -ap

Vierailija
15/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veit noin paljon hedelmiä mätänemään? Kun ei yksi ihminen millään kuluta tuollaista määrää ennenkuin homehtuu. Porvoon kaupastako ostit?

Itselläni menee helposti alle viikkoon ja joudun hakemaan lisääkin -ap

Vierailija
16/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille edes satanen, rahaa se vaan on.

Vierailija
17/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lainaat niin tyyppi varmaanselittelee sitten ku pitäis maksaa takaisin, että hänen ei varmaan tarvii maksaa sitä rahaa, kun niistä ruuistakin jäi syömättä melkein kaikki kun ei viittinyt valmistaa. Eli ääliön logiikkaa.

Jätä moinen elämästäsi.

Vierailija
18/22 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo ihminen joka vippaa rahaa kaljaan ja tupakkaan?

Älä lainaa aloittaja. Ja miksi veit ruokaa? Kaikki 18v omassaan asuvat saavat kyllä rahaa jostain niin että ruokaa saa.

Itse lainasin kaverille 20e kun piti ruokaa saada kun kaapit tyhjät. No seuraavana päivänä hänen naamakirja oli täynnä kuvia puistojuopottelusta. Ja jossain kysymys mistä rahaa järjestykin ja vastaus että aina cäspää saa.

Vierailija
19/22 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tekopyhää jollain tavalla. Mistä tiedät, mihin kaveri tarvitsee rahaa, ehkä vaikka lääkkeisiin tai matkalippuihin. Itse olisin antanut lainaa heti enempiä kyselemättä, jos kuitenkin rahaa on. Et halunnut auttaa vaan päättää, miten kaverisi kuuluu käyttää raha.

Sanoo ihminen joka vippaa rahaa kaljaan ja tupakkaan?

Älä lainaa aloittaja. Ja miksi veit ruokaa? Kaikki 18v omassaan asuvat saavat kyllä rahaa jostain niin että ruokaa saa.

Itse lainasin kaverille 20e kun piti ruokaa saada kun kaapit tyhjät. No seuraavana päivänä hänen naamakirja oli täynnä kuvia puistojuopottelusta. Ja jossain kysymys mistä rahaa järjestykin ja vastaus että aina cäspää saa.

näinhän se usein menee. valitetaan että ei ole edes ruokaan rahaa ja sitten kun sitä rahaa saadaan, se menee kurkusta alas

Vierailija
20/22 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi ostokset kyllä yhteen kassiin mahdu. Trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme