Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustuin kerran mieheen, joka ei tiennyt horoskooppimerkkiään

Vierailija
06.06.2016 |

Ihan normaalia? En siis itsekään ole mikään horoskooppeihin uskoja, eikä niillä nyt varsinaisesti mitään merkitystä olekaan, mutta eikö se ole ihan perustietoa, joka tiedetään jo pikkulapsena? Sama kuin ei tietäisi omaa sotuaan. Kyseessä oli siis ihan fiksun oloinen parikymppinen ammattikorkeassa opiskeleva. Tiedättekö te oman horoskooppinne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua!

M47

Vierailija
2/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani just tiedän, tai siis muistan, mutta muiden perheenjäsenten en. En ole koskaan ollut horoskoopeista kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että noin juntteja äijiä on olemassa eli provo!

Vierailija
4/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mulle olisi jotenki iso turn-off jos ei tietäisi sitä :D onhan se vähän aukko sivistyksessä

Vierailija
5/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan keskustellut kenenkään kanssa ihan livenä horoskoopeista, en miesten enkä naisten kanssa. 

2

Vierailija
6/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä halvatun aukko perussivistyksessä? Taikauskoista löpinää mitä ei tule opeteltua kuin puhtaasta mielenkiinnosta koska siitä ei ole mitään hyötyä.

Verrattavissa siihen että tietääkö jeesuksen 12 opetuslasta nimeltä tai 10 käskyä.

Jokainen varmasti joskus kuullut mutta eipä jäänyt mieleen jos ei enemmänki asiaan perehdy

Itse sain tietää oman merkin exältä

M25

Vierailija
7/7 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaahan se vähän oudolta ettei asiaan olisi jossain kohti elämäänsä törmännyt, jos siis yhtään muuta yleissivistystä. Mulle tulee ekana mieleen, että kieltää tietävänsä syystä tai toisesta. Halutakseen korostaa, ettei hömppäjutut kiinnosta tai lopettaakseen niistä keskustelun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan