Tutustuin kerran mieheen, joka ei tiennyt horoskooppimerkkiään
Ihan normaalia? En siis itsekään ole mikään horoskooppeihin uskoja, eikä niillä nyt varsinaisesti mitään merkitystä olekaan, mutta eikö se ole ihan perustietoa, joka tiedetään jo pikkulapsena? Sama kuin ei tietäisi omaa sotuaan. Kyseessä oli siis ihan fiksun oloinen parikymppinen ammattikorkeassa opiskeleva. Tiedättekö te oman horoskooppinne?
Kommentit (7)
Omani just tiedän, tai siis muistan, mutta muiden perheenjäsenten en. En ole koskaan ollut horoskoopeista kiinnostunut.
En kyllä usko että noin juntteja äijiä on olemassa eli provo!
Kyllä se mulle olisi jotenki iso turn-off jos ei tietäisi sitä :D onhan se vähän aukko sivistyksessä
En ole kyllä koskaan keskustellut kenenkään kanssa ihan livenä horoskoopeista, en miesten enkä naisten kanssa.
2
Mikä halvatun aukko perussivistyksessä? Taikauskoista löpinää mitä ei tule opeteltua kuin puhtaasta mielenkiinnosta koska siitä ei ole mitään hyötyä.
Verrattavissa siihen että tietääkö jeesuksen 12 opetuslasta nimeltä tai 10 käskyä.
Jokainen varmasti joskus kuullut mutta eipä jäänyt mieleen jos ei enemmänki asiaan perehdy
Itse sain tietää oman merkin exältä
M25
No kuulostaahan se vähän oudolta ettei asiaan olisi jossain kohti elämäänsä törmännyt, jos siis yhtään muuta yleissivistystä. Mulle tulee ekana mieleen, että kieltää tietävänsä syystä tai toisesta. Halutakseen korostaa, ettei hömppäjutut kiinnosta tai lopettaakseen niistä keskustelun.
Ei mitään hajua!
M47