Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helposti soitatte poliisit jos naapurista kuuluu huutoa/kirkumista?

Vierailija
05.06.2016 |

Kertokaahan. Itse soitin tänään ja hätäkeskuksessa ei otettu tosissaan vaan huokailtiin kun en edes osannu kertoa näiden naapurien sukunimeä. Kerrostalossa siis asun.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/29 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein soittaa. Kuinka paljon mielummin poliisit käyvät turhaan jonkun oven takana kuin soittamatta jäänyt yksikin hengiltä potkittu ihminen. Näitä koirankakan hierojia ja maiharia kurkun päälle survojia kun on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein soittaa. Kuinka paljon mielummin poliisit käyvät turhaan jonkun oven takana kuin soittamatta jäänyt yksikin hengiltä potkittu ihminen. Näitä koirankakan hierojia ja maiharia kurkun päälle survojia kun on.

Juuri näin.

Vierailija
24/29 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin Darwin palkinnon.

Vierailija
25/29 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita. Poliisi olisi paikalla 2-3 tunnissa jos sittenkään. Mitä ikinä tapahtuisi, se olisi tapahtunut ja tekijä jo poistunut maasta.

Vierailija
26/29 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita ikinä. Jos häiritsee, laitan nappikuulokkeet korville ja kuulosuojaimet päälle. Ei kuulu minulle, en puutu muiden asioihin enkä toivo muidenkaan puuttuvan omiini.

Vierailija
27/29 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/29 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai huudosta ja kiljumisesta? Meillähän ravaisi poliisit jatkuvasti jos naapurit aina soittais poliisit kun joku meillä huutaa tai kiljuu...

Meillä kolme teiniä, eläväiset (kovaääniset 😑) vanhemmat ja yksi herkästi kiljuva pikkutyttö.

Itse soittaisin vasta jos joku huutaa apua (sitä ja "älä tapa" huudetaan meillä kyllä välillä pelatessa) tai oikeasti kuuluisi paniikki äänessä (tosin kyllä meillä ollaan vähemmästäkin paniikissa...).

Eli harkinnan mukaan soittaisin pelkästä huudosta. Silloinkin varmaan paras ensin tarkistaa tilanne?

Toki jos naapurissa huudetaan "älä tapa mua" menen kolkuttelemaan ovelle ennen kuin soitan 112... Juu en todellakaan.

Vierailija
29/29 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu ammuntaa säännöllisesti enkä ole vielä soittanut. Maalla asutaan joo.