15v lapsen synttärit
Hei.
Olen 15v teinin äiti lapseni täyttää viikon päästä 15. Hän on vinkunut että haluaa pitää kemut täällä kotona ja että minun pitäisi suksia suolle. Kysyin lapselta että ketä ja kuinka monta tänne olisi alkujaan tulossa tyttäreni vastasi että 30 hänen kaveriaan ja 10 muuta kaverin kaveriaan. Bileisiin kuuluisi alkoholi mutta tyttäreni sanoi ettei kyllä ota tippaakan. Lapseni on fiksu ja luotettava, mutta voiko siihen luottaa ettei hän juo? Ja onko muiden vanhempien mielestä ok että 15v murkku juo juo tuossa iässä kotibileissä. Tyttäreni sanojen mukaan saan tulla takaisin vasta seuraavana päivänä. Eli tänne olisi tulossa 40 ihmistä. Minkälaista ohjelmaa voisi keksiä näille 40 nuorelle? Järjestäisin kaiken ja annan heidän bilettää rauhassa.Mitä mieltä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapselleni on kuitenkin tärkeää saada pitää bileet. Jututtaisin kyllä näitä kaikkia teinejä että mitään ei sekoilla. Voisitteko antaa pitää? Lapseni sanoi myös että on kutsunut bileisiin itseään 9 vuotta vanhemman ihastukensa..
Älä nyt viitti.
Kyllä. Kyllä lapseni saa pitää bileensä kunhan ei sammumista ja seksiä tapahdu.
Sulla siis on ne rempparahat jemmassa?
On rahat jemmassa. Ollaan sovittu että saavat bailata kotona ja ihmisiä saa tulla niin paljon kun haluaa. Kunhan ei yli 29v
Sehän kiva. Joko oot remppaporukankin tilannut ja valinnut uudet pintamateriaalit.
Kaikki on valmista. Ja sanonettä nämä 40 nuorta ei jää koko ajaksi meille bailaamaan vaan lähtevät jonkun aikuisen miehen kämpille missä viinaa tarjolla. Niin kauan kun lapsi turvassa on ok vaikka lähtisi iraniin ryyppämään
Jäisin itse sinne järjestysmieheksi.
Voibtulla paljonkin ylimääräistä porukkaa.
Turhaan moralisoitte alottajaa. Äiitni antoi minunkin tosin olin 16v lähteä yli 30 vuotiaiden matkaan kunhan kortsut oli mukana.