Kipeytyvätkö teillä muilla hartiat rintaliiveistä (tai rinnoista)?
Minulla on viime aikoina alkanut tulla hartiat tosi kipeiksi. Olen laihtunut joitakin kiloja (normaalipainon sisällä), joten luulisi, että se helpottaa, mutta päinvastoin tuntuu, että ne olkaimet painavat hartiat todella kipeiksi. Olen iltaisin aivan raihnainen.
Onko kokemuksia? Mikä avuksi?
Kommentit (32)
Tule tänne Porvooseen niin voi pidellä ja tukea rintojasi niin paljon kuin haluat.
Aikaisemmin kipeytyi painavien rintojen takia. Nyt kun olen käynyt säännöllisesti salilla ja rintaliivit vaihdoin paremmin istuviksi, niin ongelma on hävinnyt.
Mulla kipeytyy hartiat painijamallin rintsikoista niin pahoin että taju meinaa lähteä.
Painavat jotenkin epäkäslihaksiin ja sitten ne menee täysin jäppiin.
Jos sulla on ympärysmitta pienentynyt ja sen takia liivit roikkuu olkainten varassa. Ympärysmitan pitäis olla niin napakka, että liivit pysyy ylhäällä. Olkaimet lähinnä estää liivejä pyörimästä ympäri.
Ei. Mulla on pienet rinnat. En käytä rintaliivejä. Silloin harvoin kun käytin, tuli rintakehä kipeäksi ja ahdisti usein. Typerä vekotin. Siitä on pelkkää haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on ympärysmitta pienentynyt ja sen takia liivit roikkuu olkainten varassa. Ympärysmitan pitäis olla niin napakka, että liivit pysyy ylhäällä. Olkaimet lähinnä estää liivejä pyörimästä ympäri.
Olen ostanut kolmet uudet liivit laihtumisen jälkeen. Ympärysmitta on nyt 5 cm vähemmän kuin ennen. Mielestäni ne ovat ihan napakat. Olkaimet voisivat olla vähän leveämmät, vaikka nuo eivät mitään kovin kapoisia olekaan. -ap
Heh, no ei kyllä. Pikemminkin joutuu nostelemaan niitä valuvia olkaimia kun mikään massa ei niitä alaspäin vedä :D
No, laitoin nyt tuollaista kipugeeliä hartioihin, jos se vaikka auttaisi. -ap
Minkä kokoiset rinnat sinulla on? Kuinka vanha olet?
Vierailija kirjoitti:
Olen C- tai D-kuppi riippuen mallista, ympärys on nyt 85 cm. Mielestäni rintani eivät ole kovin isot. Ikä 40+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen C- tai D-kuppi riippuen mallista, ympärys on nyt 85 cm. Mielestäni rintani eivät ole kovin isot. Ikä 40+.
Unohtui mainita, että olen siis ap, mutta se varmaan ilmeni muutenkin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mittaa napakka mitta rintojen alta, paljon se on?
Voisit kokeilla niitä olkaimiin laitettavia olkapehmusteita.
Nimimerkki ojat kaivautuneet olkapäihin.
Sun tissit roikkuu liiveissään pelkkien olkainten varassa ja painaa olkapäitä. Pienempi ympärysmitta ja isompi kuppikoko auttaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
87 cm (jos nyt sain kunnolla mitattua). -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun liivien ympärys kuuluisi olla 80.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun liivien ympärys kuuluisi olla 80.
Kokeilin just noita tänään käyttämiäni 85C liivejä ja ne suorastaan puristavat ympärykseltään. Kaupassa 80-senttinen ei mennyt ympärilleni ollenkaan.
Alan tässä harkita liivien teettämistä. -ap
Tilaan tuollaiset silikonipehmikkeet eBaysta, jos ne vähän auttaisivat. Lihaksiakin tietysti voisi treenata. Olen vain niin pitkä ja leveäharteinen, etten kaipasi yhtään lisärotevuutta. -ap
75a ei tunnu missään, jotain positiivista näissäkin :D