Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekemistä miehen kanssa?

Vierailija
05.06.2016 |

Mies suutahti kun en keksinyt meille yhteistä tekemistä. Itse ehdotti shakkia tai Game of Thronesia, mutta kumpaakaan en juuri nyt jaksaisi. (Shakkia pelaamme aika usein ja GoT-sarjaversiona ei ole koskaan oikein napannut, jotenkin raskasta katsottavaa)

Koitin ehdottaa elokuvaa, mutta ei halua katsoa elokuvaa kun on näin valoisaa. Lenkille ei jaksa lähteä ("kun mitä tekemistä siellä on?")
ja palapeli ei kiinnosta.

Tähän aikaan ei enää viitsi alkaa leipomaan/kokkaamaan/siivoamaan, kun kerrostalossa asutaan.

Mitäs hittoa me tehtäisiin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi muija välittömästi vaihtoon jos sanoo game of thronesia liian raskaaksi. Mitäs itse katsot? Jotain realitypaskaa varmaan.

Vierailija
2/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita teillä on? me miehen kanssa käydään moottoripyöräilemässä, urheilemassa, ratsastamassa, vaeltamassa, syömässä, kavereiden ja sukulaisten luona ja joskus katellaa leffaa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemista?

Vierailija
4/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita teillä on? me miehen kanssa käydään moottoripyöräilemässä, urheilemassa, ratsastamassa, vaeltamassa, syömässä, kavereiden ja sukulaisten luona ja joskus katellaa leffaa... 

Noh, ollaan miehen kanssa molemmat aika nörttejä. Tykätään pelailla, mutta ei sitäkään aina jaksa.

Vierailija
5/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisi muija välittömästi vaihtoon jos sanoo game of thronesia liian raskaaksi. Mitäs itse katsot? Jotain realitypaskaa varmaan.

Onhan GoTkin aika viihteellistä skeidaa... Syntyisikö sarjan raskaus sen toiseisuudesta?

Vierailija
6/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin GoT:in osalta enemmän kirjoista kuin sarjasta.

Vierailija
7/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fistinkiä tai kusi ja paskaleikitkin ihan hauskoja.muistakaa turvasana jos nyrkki ei tunnu mahtuvan perseeseen.

Vierailija
8/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railakasta perseseksiä!

Vierailija
9/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et aika monessa taloudessa tällä hetkellä pannaan joten miksette tekin?

Vierailija
10/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakävelylle ottamaan valokuvia auringonlaskusta tai jäätelökioskille.

Vierailija
11/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryypätkää

Vierailija
12/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hyvää hierontaöljyä ja anna miehellesi hieronta .. siitä se tykkää enemmän kuis seksistä. Guaranteed! Myös ihan tavis auringonkukkaöljy käy hientontaan. Aloita jaloista -> selkä -> kädet kasvot.

Entä tennis, koripallon koristelu puistossa, sulkapallo, lentopallo ...

Vierailija
13/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä ihmeen takia pitää olla koko ajan jotain yhteistä tekemistä, jos on edes aikuisista ihmisistä kyse. Todella lapsellista järjestää draamaa noin turhasta asiasta.

Vierailija
14/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, ollaan miehen kanssa molemmat aika nörttejä. Tykätään pelailla, mutta ei sitäkään aina jaksa.

Koodaamaan. Itse devailen huvikseni node.js:aa juuri ... :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä