Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pomo riskeeraa hyvän työtekijän haluamalla aloittaa seksisuhteen?

Vierailija
05.06.2016 |

Vaikeaan tilanteeseen olen itseni saanut. Ahdistaa aivan kauheasti, että joko olen pilannut urani tässä firmassa vaikka vielä mitään ei ole juuri tapahtunut.
Minusta on alusta asti pidetty paljon ja minua pidetään todella hyvänä työntekijänä. Teen mitä sanotaan, autan muita,minusta ei ole vaivaa ollenkaan. Olen varmaan heidän mielestään tehokas ja halpa.
Myös henkilökohtaisiin ongelmiin olen saanut apua.
Työpiiri on ihana ja toimiva. Kaikki tulee juttuun tosi hyvin.
Pomo on todella itsevarma ja flirttaileva, nauttii kun saa kiusotella ja minä olen myös se, jolle antaa vastuuta sekä ylitöitä kun tietää, että teen niinkun sanotaan ja olen luotettava. Itseasiassa meillä on aika hauskat välit, voimme sanoa toisillemme melkein mitä vaan eikä juttujen tarvitse olla asiallisia, itse olen kyllä ollut asiallinen muuten mutta välillä heitän takaisin ja nauran paljon. Töissä ei tarvitse juuri hävetä. No asiaan.

Olin juonut paljon viiniä ja nautiskelin illasta kotona. Laitoin töihin liittyvää viestiä ja vastaili innokkaasti. Alkoi kyselemään mitä teen jne.
Molemmat olimme humalassa ja hän menossa nukkumaan.
Alkoi laittamaan ehdotuksia ja haukuin hulluksi ja sanoin, ettei voida. Tilanne meni todella koomiseksi. Hän laittoi kuvia ja lähdin juttuun mukaan, sovittiin kaikenlaista.
Aamulla heräsin ja kirosin. Totta on, että olisin todella kiinnostunut mutta tämä tilanne on vain liian vaikea ja on aivan liikaa riskejä.
En käsitä, miksi just minä. Hän saisi kenet vain ja varmasti olisi toosaa tarjolla milloin vain. Minussa kun ei ole juuri mitään ihmeellistä, perus mukava, vähän arka mutta reipas nuori nainen. Sanoi vielä ettei halua minua talosta pois ja näistä jutuista vannoi olevan hiljaa.
Häntä varmaan kiihottaa ajatus että sen lisäksi kun saa pomottaa minua niin vielä pystyy kontroilloimaan mut sängyn puolelle.
Nyt en tiedä mitä teen. Työpaikka on ihana ja palkka riittävä. Jos en suostu seksiin, joudunko pihalle lopulta. Jos suostun, joudunko silti pihalle lopulta.
Tavallaan tilanne on jännittävä ja hauska mutta törkeen riskin olen ottanut, en tiedä yhtään mitä huominen tuo tullessaan tai koko tulevaisuus tämän asian takia.
Pomoa ei edes hävetä yhtään, ei ollenkaan arastellut missään vaiheessa ja kysyi suoraan. Kuulemma saa ehdottaa mitä haluaa.
Eikä halua minua pois.

Nyt tais tulla aikamoinen soppa. Mitä hittoa tekisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kummaa tässä on? Se haluaa vain tyhjentää pussit suhun kuten muihinki toimiston naisiin. Normaalia toimintaa. Se kellä on rahaa ja valtaa tyhjentää pussinsa mihin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä seksuaalisen häirinnän kieltävä ohjeistus. Pomosi toimii väärin, esimies alaissuhteita ei yhtiöissä siedetä.

Vierailija
5/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän aloitit. Se varmaan kunnioittaa sua nyt ihan hitosti.