Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumattiinkohan minut eilen?

Vierailija
05.06.2016 |

Hei raati ja kokeneemmat. Mahdoinkohan tulla eilen huumatuksi, vai olinko vain humalassa? Minulla on yksi aiempi kokemus tyrämystipoista, ja tuolloin tilanne oli ihan selvä, ehkä siksi olen epäluuloinen.

Olin juonut puoliksi viinipullon ja 3 juomaa ravintolassa ajanjaksolla 20-02 (tämä on iso määrä, mutta ei minulle kunnolla juhliessa mikään ennenkokematon määrä). Viimeissä baarissa lyöttäyidimme juppityyliseen porukkaan, jossa normaaliin tapaan miehet ilmaisivat kiinnostustaan naisia (minuakin) kohtaan. Kerroin avoimesti olevani naimisissa, ja että mukava jutustelu uusien ihmisten kanssa on ainoa mitä haemme. Lähdin käymään muualla, jolloin lasini jäi pöytään. Huomasin kyllä, kuinka yksi miehistä antoi toiselle valkoisen tabletin puolikkaan, mutta oletin sen menevän heidän omaan suuhunsa (en osaa arvata, mitä tuollainen tabletti voisi olla? Rauhoittava?). Pian ravintola sulkeutui, jolloin join kulauksen viimeistä juomaa (niistä kuudesta illan annoksesta) nopesti, mutta koska en millään ehtinyt juoda lasia tyhjäksi, tarjosin miehille, jotka kieltäytyivät (tämä on minusta merkki vain siitä, että kyse ei ole kovasti alkoholin perässä olevista ihmisistä). Tapasin heti ravintolan ulkopuolella muita ystäviämme, joten tuo seurue jäi samantien matkasta, myös taksi osui kohdalle, joten lähdin kotiin. Taksissa minulle alkoi tulla nopeasti lisääntyvästi sekava olo ja tuolloin minulla heräsi epäily huumatuksi tulemisesta. En esim.muistanut pankkikorttini tunnuslukua kotipihalla. Vuoteessa pääni pyöri, kaikki oli tosi nopeaa, mutta samalla olin todella tietoinen yksityiskohdista.

Mitäs luulette, olinko vain humalassa ja jälkikäteen neuroottinen? Oli miten oli, tärkeintä on tietysti, ettei mitään vakavaa sattunut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko herrat kuramulkkuja?

Vierailija
2/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista yökerhoissa nykyään. Terv. päivystäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea sanoa tohon mitään. Viina ja kuuma Huumakin voi sekoittaa pään. Mitä miehesi tohon sanoi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän