Mitä käsisaippuaa käytät?
Onko jotakin omaa suosikkia, jota ostat aina vai vaihteletko?
Kommentit (41)
Keittiössä rexona lime&coriander - lähtee kalankin haju.
Vessassa vaihtelen. Tällä hetkel taitaa olla rexonan tropicalia
Vessassa on sellainen Palmoliven vaahtosaippua, vihreä väriltään. Lisäksi joku Lidlin palasaippua, tällä ja kynsiharjalla pesen kädet kasvimaalla mylläämisen jälkeen. Keittiössä on jotain family freshiä, meloni muistaakseni.
Suomalaisten johtama Lidl poisti edulliset ja hyvät Cien palasaippuat (2kpl/pakkaus) valikoimastaan. Tilalle Marseille -saippua, ohut, kallis ja huono. Ei ole eka kerta kun Lidl poistaa hyvän ja edullisen tuotteen valikoimistaan. Tyypillistä suomalaista johtamista, hyvät ja edulliset pois valikoimista ja tilalle kalliit ja huonommat tuotteet.
Ruusun raikas. Kotimainen, vegaaninen sekä halpa. Ja mulla ainakin sopii hyvin koko kropan pesuun.
Mulla on just tuota Lidlin Marseille-saippuaa. Patsulin tuoksuista. Tosi voimakas tuoksu.
Keittiössä Yves Rocherin midnight berries. Yleensä on Dovea, kun siinä on kosteusvoidetta. Näin korona-aikaan menee enemmän saippuaa.
Tykkään ostaa erikoisia palasaippuoita erikoismyyjiltä. Taitaa olla bergamottisaippuaa odottamassa. 🧼🧼
Bliwin sensitive hajuton. Tuoksuja tulee ihan liikaa joka paikasta, pestynä saisi tuoksua vain puhtaalle ja hyvin miedosti.
Mahdollisimman hajutonta ja halpaa.
Rustasta vaaleanpunainen, oisko pionin tuoksu. Saa myös täyttöpussilla.
Mä tilaan pari-kolme kertaa vuodessa Ranskasta ison tonkan Terres Dorées -merkkistä nestesaippuaa. On kallista, mutta aivan ihanan tuoksuista, ja mikä parasta, ei kuivata käsiä toisin kuin kaikki muut kokeilemani saippuat.
LV biohajoava nestesaippua. Saa myös täyttöpussissa.
Bliwin hajusteetonta ja väriaineetonta. Minua on alkanut inhottaa saippuoiden ym kemikaalien tuoksut.
Euracordin energizing sport refreshing molecyl preferrence volyme.
Kandee shoppaa.
Halvinta kaupassa käteen osunutta saippuaa, mieluiten pumppupullossa!
Pirkka -nestesaippua, mustikkainen, kanisterista täytän pumppupulloihin kylppäriin ja keittiöön.
Nestesaippua Lemon Juice&Glycerine
Liv palasaipuaa. Myös kehoni ja kasvojeni pesuun.Siitä ei löydy myrkyä silikooni joka on kaikien tuoteiden jossa neste värin ja säilyvyyden ylläpitäjä kuin tuoksun.Iholle hiuksille kuitenkin myrkyä.
Neutral-tuotteet käytössä. Niin käsi- kuin suihkusaippuakin, pyykinpesuaineet jne.
En halua käyttää hajustettuja tuotteita. Kun kaipaan tuoksua, suihkautan hiukan hajuvettä niskaani.
Neutral.