Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää lihavana

Vierailija
05.06.2016 |

Olen laihduttanut viime vuoden elokuusta lähtien 85% ajasta sata lasissa mutta en ole laihtunut tarpeeksi. Yritän päästä lihavuusleikkaukseen mutta siitäkään ei vaikuta tulevan mitään.

Olen alkanut pohtimaan itsemurhaa vakavasti viime aikoina. En jaksa enää lihavana. Minulla ei ole enää mitään menetettävänä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihduta vaan muuta ruokavaliosi pysyvästi. Papuja, siemeniä, 5-10 pähkinää päivässä, maustamatonta jogurttia, kalaa, marjoja, pari hedelmää päivässä, pari palaa täysjyväleipää päivässä, desi täysjyväriisiä tai peruna aterialla, salaattia, pinaattia, parsakaalia, kaikenlaisia vihanneksia, ituja, kvinoaa, linssejä, vihreää teetä, sieniä. Syö näin ja elät pitkään ja voit hyvin henkisestikin.

Vierailija
2/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä herranjumala sekaannu rasvapähkinöihin. Pitävät vaan yllä herkutteluhimoa, ja kaloreita jopa enemmän kuin suklaakonvehdeissa. 100g tulee todella pienestä määrästä, ja hups 700 syötyä kcl on totta. Olen töissä irtonaposteltava myymälässä, ja todella moni lihava hakee sen 100g "muutama pussinpohjalla iltanaposteltavaksi, kun pitää laihduttaa" Sielä en viitsi sanoa, että ojasta allikkoon menet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole syönyt kymmeneen kuukauteen mitään rasvapähkinöitä, leipää jne. Tässä ei todellakaan ole enää kyse mistään ruokavalion pienestä viilaamisesta.

Vierailija
4/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ihan tavallista kotiruokaa: maitotuotteita, leipää, perunaa ym. Mutta syö saman verran kuin keskiverto 2 - vuotias.

Ajattele ruokaa lääkemääräyksenä. Nämä ruoat minun on syötävä näillä määrillä. Muut ruoat ja määrät ovat minulle myrkkyä ja minä kuolen.

Jos olet ruoka-addikti, hae terapiasta apua.

Vierailija
5/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laihduta vaan muuta ruokavaliosi pysyvästi. Papuja, siemeniä, 5-10 pähkinää päivässä, maustamatonta jogurttia, kalaa, marjoja, pari hedelmää päivässä, pari palaa täysjyväleipää päivässä, desi täysjyväriisiä tai peruna aterialla, salaattia, pinaattia, parsakaalia, kaikenlaisia vihanneksia, ituja, kvinoaa, linssejä, vihreää teetä, sieniä. Syö näin ja elät pitkään ja voit hyvin henkisestikin.

Helevetinmoinen määrä sapuskaa!!

Ei taitaisi kilot tippua mihinkään.

Vierailija
6/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö ihan tavallista kotiruokaa: maitotuotteita, leipää, perunaa ym. Mutta syö saman verran kuin keskiverto 2 - vuotias.

Ajattele ruokaa lääkemääräyksenä. Nämä ruoat minun on syötävä näillä määrillä. Muut ruoat ja määrät ovat minulle myrkkyä ja minä kuolen.

En ole ruoka-addikti. Olen elänyt viimeiset puoli vuotta 800 kcalilla eli neuvosi ei nyt ikävä kyllä auta minua.

Vierailija
7/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne mitat ovat nyt ja paljonko olet laihtunut? Ei se leikkaus ole mikään autuaaksi tekevä asia, sen jälkeen joudut rajoittamaan syömisiä tosi paljon ja monella on jatkuvia vatsavaivoja leikkauksen seurauksena.

Vierailija
8/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ruoka-addikti. Olen elänyt viimeiset puoli vuotta 800 kcalilla eli neuvosi ei nyt ikävä kyllä auta minua.

Tuossa se ongelma onkin. Syöt liian vähän.

Vierailija
9/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole lihavuus itsemurhan arvoinen asia.

Ikävä totuus on myös se, että kalorirajoitus ei ole toimiva ruokavalio lihavuuden hoitoon. Lyhytaikaisesti pudottaa painoa, mutta aineenvaihdunta ja hormonitoiminta menee aivan sekaisin, pahimmoilleen lopullisesti. Ja sitten lihoo kilot takaisin. Kukaan ei jaksa nälkiinnyttää itseään loppuelämäänsä. Toivottavasti ei ole totta tuo 800kcal/päivä-juttu. Ihan kamalaa ja jo vaarallista terveydellekin.

Ihmisarvoasi ei todellakaan kiloissa mitata. Kannattaa lopettaa vauvapalstailu myös, täällä on aivan nyrjähtänyttä kirjoittelua painosta.

Vierailija
10/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisterveellisellä et tule laihtumaan. Mene Antti Heikkilän puheille jos tuloksia haluat.

Vierailija
11/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallisterveellisellä et tule laihtumaan. Mene Antti Heikkilän puheille jos tuloksia haluat.

Tämä. Muutkin saman suuntauksen edustajat käyvät. Heikkilällä joskus vähä himmeitäki juttuja. Tämä on tähän mennessä ehkä simppelein ja vakuuttavin mitä olen löytänyt http://www.dietdoctor.com/

T. 13

Vierailija
12/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne mitat ovat nyt ja paljonko olet laihtunut? Ei se leikkaus ole mikään autuaaksi tekevä asia, sen jälkeen joudut rajoittamaan syömisiä tosi paljon ja monella on jatkuvia vatsavaivoja leikkauksen seurauksena.

Olen laihtunut 40 kiloa mutta jäljellä on vielä sata kiloa. Leikkaus sentään auttaa useimpia ihmisiä. Ongelmani ei ole nyt ruoka tai sen syöminen tai syömättömyys vaan elämänlaatu. En pysty vieläkään elämään kuten normaalit ihmiset eikä minua edes pidetä normaalina ihmisenä.

Vierailija
13/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö koska läskiä on vararavintona ainakin 30 kiloa.

Vierailija
14/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö koska läskiä on vararavintona ainakin 30 kiloa.

Perinteinen virhe. Sun elimistö on nälänhädässä. Syö.

Vierailija
15/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet lihava, ap.? Nautitko herkuttelusta?

Minä nimittäin nautin herkuttelusta suunnattomasti, mutten herkuttele mielin määrin kuin viikonloppuisin. Olen aina ollut hoikka, lähellä jopa alipainon rajaa. Viikonloppuisin saan syödä mitä vain, niin paljon kuin sielu sietää. Syön pari pellillistä viinereitä, kokonaisen täytekakun, kilon irtokarkkeja tms. Enkä liioittele, teen sen oikeasti.

Viikolla syön hyvin terveellisesti, esim. kalaa ja täysjyväriisiä, tuoreita vihanneksia ja marjoja, hedelmiä, puuroja, kreikkalaista jogurttia.

Suosittelen tätä systeemiä, jos nautit herkuttelusta.

Vierailija
16/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksa vielä ja tsemppaa, yritä päästä leikkaukseen! Olin vastaavassa tilanteessa vuosia sitten, mutta sain ensin kiloja pois ja pääsin leikkaukseen, nyt olen ollut jo monta vuotta paljon hoikempi ja terveempi, en normaalipainoinen kyllä ihan, mutta se vaarallinen ja elämänlaatua suuresti heikentävä lihavuus on poissa, ja painonhallinta huomattavasti helpompaa. Joskus tie on ihan älyttömän kivinen, ja minullakin kesti vuosia päästä leikkaukseen vaikka lapsesta asti olen ollut ylipainoinen ja laihdutusyrityksiä takana loputtomasti, vaan viimein sinnikkyys palkittiin. En ole katunut sekunnin murto-osaakaan. Voimia!

Vierailija
17/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ei ole maailmanloppu. 

Se on tosi yleistä. Ja yleistymään päin: vasta saimme kuulla, että 1/3 EU-lapsesta on ylipainoinen. 

Vierailija
18/21 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet lihava, ap.? Nautitko herkuttelusta?

Minä nimittäin nautin herkuttelusta suunnattomasti, mutten herkuttele mielin määrin kuin viikonloppuisin. Olen aina ollut hoikka, lähellä jopa alipainon rajaa. Viikonloppuisin saan syödä mitä vain, niin paljon kuin sielu sietää. Syön pari pellillistä viinereitä, kokonaisen täytekakun, kilon irtokarkkeja tms. Enkä liioittele, teen sen oikeasti.

Viikolla syön hyvin terveellisesti, esim. kalaa ja täysjyväriisiä, tuoreita vihanneksia ja marjoja, hedelmiä, puuroja, kreikkalaista jogurttia.

Suosittelen tätä systeemiä, jos nautit herkuttelusta.

Kuka mitäkin sitten pitää herkutteluna? Inhoan makeaa. Olen aina syönyt vain jos on ollut nälkä. En ole mikään fitnesskissa. Rakastan lukemista ja opiskelua.

Vierailija
19/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/21 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa pt!