Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti pahoitti mielensä, kun en vastannut vuorokaudessa

Vierailija
05.06.2016 |

Olen vasta aloittanut nettideittailun. Minuun otti yhteyttä mukavan oloinen mies, jolle vastasin ihan perusjuttuja harrastuksistani jne. Esitin myös vastakysymyksiä, ja mies kirjoitti takaisin perjantai-iltana. Luin viestin eilen puhelimella, mutta päivä meni pitkälti veljen lakkiaisissa ja tänään minulla oli työvuoro, enkä ehtinyt istahtaa koneelle kirjoittamaan miehelle takaisin ennen kuin nyt. Nyt hän on sitten laittanut minulle selvästi äärimmäisen vittuuntuneena viestin, että olisi tosi kiva tietää, mitä hän sanoi väärin ja ilmeisesti mielenkiintoni lopahti heti alkuunsa ym. ym. Ja minä en siis vain ole ehtinyt vastaamaan hänelle!

Olisin halunnut tutustua tähän mieheen, mutta nyt meni vähän maku. Tiedän kyllä, että on olemassa näitä ghostaajia, jotka katoavat sanaakaan sanomatta, mutta ei kai nyt yhden vuorokauden hiljaisuutta kannata tulkita kiinnostuksen puutteeksi? Varsinkin, kun ollaan vasta yksi viesti netissä vaihdettu. Ja luulisi, että normaali ihminen tietää, että tänä viikonloppuna juhlitaan lakkiaisia eli voi olla sellaistakin menoa. Huh. Taidan vastata miehelle, että en ole yksinkertaisesti ehtinyt ja nyt ajattelin kirjoitella hänelle ajan kanssa, mutta taisi mennä maku ja jätetäänkin tuttavuus tähän. Mitä itse tekisitte tilanteessani?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri sellainen sika, että tuollaisessa tilanteessa häipyisin kuin pieru saharaan.

Mitä selityksiä jollekin nettideitille tarvitsee edes antaa. Etenkin jos pari viestiä lähetelty.

Vierailija
2/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin väliin.

Itselläni kävi melkein samalla tavoin. Mies suuttui kun näki minun olleen online-tilassa muutaman kerran. Kirjoittelin innokkaammin eräälle toiselle miehelle, mutta sitähän mies ei voinut ainakaan ihan varmasti tietää.. Mies esti minut sivustolla ennen kuin ehdin vastata hänen toiseen viestiinsä. Onneksi niin kävi aika nopeasti, ties mikä sekopää hän oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet kiinnostunut, niin vastaat juuri niin kuin sanoit, että on ollut kiireitä. Ja tutustut ylipäätään vähän paremmin tähän mieheen ja vasta sitten päätät, oletko kiinnostunut. Ei ehkä kannata äkkipikaistuksissaan olla vastaamattakaan.

Nykyään deittikulttuuriin kuuluu nopea vastailu.

Vierailija
4/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu kovin epätodennäköiseltä että toinen olisi kiinnostunut, jos ei ole vuorokauteen vastannut. Varsinkin jos on itse vähän väliä tsekannut onko viestiä tullut.

Vierailija
5/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se tuntuu kovin epätodennäköiseltä että toinen olisi kiinnostunut, jos ei ole vuorokauteen vastannut. Varsinkin jos on itse vähän väliä tsekannut onko viestiä tullut."

Ymmärrän tällaisen erittäin hyvin siinä vaiheessa, kun ollaan ehditty viestitellä vähän enemmän ja toisesta on oikeasti kiinnostunut. Oletan nyt kuitenkin, ettei mies ole korviaan myöten ihastunut minuun yhden viestin perusteella! Ja vaikka olisikin (mikä lie friikki lienee siinä tapauksessa, hrr), niin voisi tuon hänen asiansa vähän korrektimminkin muotoilla, oli selvästi suutuspäissään kirjoitettu viesti.

Vierailija
6/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ärsyttävä tilanne. Itselläni on vähän sama tilanne. Olen pari päivää vasta viestitellyt yhden miehen kanssa ja häneltä on tullut viestejä tosi tiuhaan. En ole luonnollisesti kaikkiin heti vastannut, kun hän on laittanut viestejä myös työpäiväni aikana ja myöhään yöllä. Ja kun en vastaa, häneltä tulee aika äkkiä viesti perään tyyliin: "mikset vastaa". Alkaa hiukan ahdistaa.

Vierailija
7/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen siis ap.

Vierailija
8/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli parikin miestä jotka suorastaan pommittivat viesteillä. Tuntui etteivät käyneet töissä, ei ollut muuta elämää. Eihän niistä mitään tullut, mua rupesi karmimaan. Ihan kuin olisivat eläneet mun viesteistä. Itse elin tuon ajan 13vuotiaana kun koulussa vaihdeltiin kirjelappusia kavereiden välityksellä. Nyt olen yli 40v ja elämässä on perhe, lapset, työ, lemmikki, harrasteet joten en ehdi vastata aina ihan heti. Enkä joskus samana päivänäkään (unohtuu). Joo, nyt joku miettii että miksi haen seuraa. En haekaan. Huomasin että aika ei riitä suhteeseen. Ihana vakipano on samanlainen ja tavatessamme arkikin on juhlaa 😊

Vierailija
9/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä varmaan hermot kireällä. Naisilla on niin kova vienti nettideiteillä, että normaali skenario on sellainen, että se edellinen mies jää kuin tikkupaskaan kun vähän komeampi tai kiinnostavampi pistää viestiä. 

Pari tälläistä tapausta kun sattuu niin saattaa harkitsemattomasti laittaa jotain tuollaista. 

Vierailija
10/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on myös käynyt samalla tavalla, eli jotkut naiset ovat "suuttuneet", jos päivään en ole ehtinyt vastaamaan. En ole jäänyt voivottelemaan. Olen ajatellut, että parempi kun jäi siihen, jos toinen on tuollainen. Myös sellaisia tapauksia on ollut, joissa kuvattomilta on tullut viestejä, mutta eivät suostu missään nimessä sitä kuvaa itsestään lähettämään (itselläni oli kuva). Nämkin olen heti sivuttanut.

Vierailija
11/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin, en ehtinyt vastata pariin päivään, viimeinen kolmas viesti johon en ehtinyt vastata kumppanilta oli aika tulikivenkatkuinen.

Melko kiihkeitä tapauksia, mulla on ainakin muutakin tekemistä kuin notkua netissä aamusta iltaan.

Laitoin viestiä kun ehdin, viestailu toimii taas vähän tahti hillitympänä.

Vierailija
12/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samoin, en ehtinyt vastata pariin päivään, viimeinen kolmas viesti johon en ehtinyt vastata kumppanilta oli aika tulikivenkatkuinen.

Melko kiihkeitä tapauksia, mulla on ainakin muutakin tekemistä kuin notkua netissä aamusta iltaan.

Laitoin viestiä kun ehdin, viestailu toimii taas vähän tahti hillitympänä.

Unohtui mainita tämä tuittupää on nainen.

Vierailija
13/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihaprovo. Näillä ei ole koskaan tällä palstalla loppua?

Vierailija
14/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Siis ihan oikeasti saisi tuo miesvihajankkaaja hakea apua traumoihinsa! Tässähän miehetkin kertoo omia kokemuksiaan naisista. Mikä tahansa aihe, niin tämä jankkari on aina paikalla. Tylsäää.

Vierailija
15/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tuolla vihajankkaajalla joku vähän pahempikin mielenterveysongelma, kun jaksaa täällä joka päivä päivystää.

Vierailija
16/16 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman vaikka kuinka monta kertaa ja vasta pari viikkoa deittipalstoihin tutustumista takana. Jos ei vastaa ihan samantien, mieheltä saattaa tulla suuttunut/loukkaantunut viesti. "Mihin katosit?" "Päätit sitten olla jatkamatta kirjoittelua", "voisitko jo vastata, näin että olet käynyt palstalla". Tulee tosiaan no-life-vaikutelma, että toinen vain päivystää koneellaan, kun itsellä on työ, sukulaisvelvotteita (esim just perhejuhlia) ja mahdollisesti koetan saada keskustelua aikaan muutaman muunkin kanssa. Toinen ryhmä ovat miehet, jotka eivät jää odottamaan vastausta, vaan kirjoittavat saman tien 5–10 viestiä. (Ja naiset voivat tietty olla samanlaisia, en etsi deittipalstalta naisseuraa, joten en tiedä.) Kunpa joku kertoisi heille, että netissä liiallinen innostus pilaa mahdollisuudet.