Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajalta kysyttävää...

Ihmettelijä
05.06.2016 |

...numeroihin liittyen. Laitanko Wilmaan viestiä, vastaavatko vasta syksyllä. Meilläkin muutto ja koulu vaihtuu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opettaja laittoi Wilmaan viestin, että lukee ja vastaa Wilmaa seuraavan viikon, jos jollain on kysyttävää esim. juuri arvostelusta.

Vierailija
2/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä sitten syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä opettaja laittoi Wilmaan viestin, että lukee ja vastaa Wilmaa seuraavan viikon, jos jollain on kysyttävää esim. juuri arvostelusta.

Toki jos on tällainen viesti siellä ap.n wilmassa niin anna palaa vaan.

Vierailija
4/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti heti laitat. Virallisesti opettajien loma ei ole vielä alksnut, he vielä tekevät hommia.

Vierailija
5/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa suoraan yhteys rehtoriin, eikä odottaa syksyä. Numeroiden oikaisuoikeus on voimassa vain 2 kk.

Rehtori, ei opettaja.

Vierailija
6/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Ap laittaa viestiä syksyllä, jos jo eri koulussa - wilma ja tunnukset vaihtuu.

Vierailija
7/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa suoraan yhteys rehtoriin, eikä odottaa syksyä. Numeroiden oikaisuoikeus on voimassa vain 2 kk.

Rehtori, ei opettaja.

Ei Ap ole kysynyt et laitanko viestiä nyt vai syksyllä.

Vaan jos nyt laittaa niin saako vastauksen nyt vai syksyllä.

Vierailija
8/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä oon ainakin jo lomalla, enkä aio vilkaistakaan Wilmaa. Rasittavia jotkut numeroista nillittävät mammat. Kysypä siltä lapseltasi, että kuinka on esim. toiminut ko aineen tunnilla, niin voipi selvitä helpostikin, miksi lapsi ei ole saanut äidin toivomaa numeroa.

Vierailija
9/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti heti laitat. Virallisesti opettajien loma ei ole vielä alksnut, he vielä tekevät hommia.

No ei tarvi lukea Wilmaa vaikka muuta tekemistä vielä onkin.

Vierailija
10/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaapa hieman, että mitä haluaisit kysyä...

Vierailija
11/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Ap laittaa viestiä syksyllä, jos jo eri koulussa - wilma ja tunnukset vaihtuu.

Opettajilla on kyllä myös sähköpostit.

Vierailija
12/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon ainakin jo lomalla, enkä aio vilkaistakaan Wilmaa. Rasittavia jotkut numeroista nillittävät mammat. Kysypä siltä lapseltasi, että kuinka on esim. toiminut ko aineen tunnilla, niin voipi selvitä helpostikin, miksi lapsi ei ole saanut äidin toivomaa numeroa.

Niinpä. Ja ne arvosanat on niin joka suuntaan punnittu ja mietitty että sitä ei uskoisi. Itse olen nyt loppukeväästä herännyt aamuyöstä miettimään arvosanoja. Siis herännyt siihen tunteeseen että pitää vielä tarkistaa ryhmien arviointi ja kaikki annetut näytöt ja katsoa ne Wilmamerkinnät koskien oppitunteja että varmasti tulee oikea arvosana kaikille. Virheitä voi tulla mutta kyllä se jotenkin korpeaa kun aletaan arvosanoista nillittämään.

Osa vanhemmistakin tarvitsisi oman arvosanan kun ovat niitä lapsensa esseitä yms lapsen puolesta tehneet.

Vierailija
13/14 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esimies on kehoittanut seuraamaan wilmaa ja sähköpostia muutamia päiviä kesäloman alettua, jos joku huoltaja haluaa kysellä arvosanoista. Koskaan ei ole kukaan kysellyt.

Aineenope

Vierailija
14/14 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos on tällainen viesti siellä ap.n wilmassa niin anna palaa vaan.

Ei ole tällaista viestiä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi