Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairasta miten naisen neitsyys on vain hyvä ja arvostettava asia mutta miehen poikuus on aina rasite ja taakka.

Vierailija
05.06.2016 |

Eipä ole paljon yhteiskunnan asenteet muuttuneet sitten kivikauden.
T: M31, ATM

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä noin päättelet?

Mielestäni useiden naisten kanssa maannut mies on tautiriski. Kokematon mies ei ole. 

Vierailija
2/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ihan itse miehet pitävät yllä tuota asennetta. Täälläkin joku hullu käy huutelemassa, että nainen saa antaa vaan aviomiehelleen. Ja miehet usein hätkähtää, jos naisella onkin useita seksikumppaneita. Miehiä vissiin niin pelottaa, että jos heitä verrataan toiseen mieheen? Naisilla ei tällaisia ajatuksia ole. Nainen arvostaa kokemusta juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö? Minun käsittääkseni se menee niin että naiselta jopa odotetaan että olisi mahdollisimman paljon seksikumppaneita, kun taas miehelle poikuus tosiaan muodostuu elämän suurimmaksi riippakiveksi. Kuinka kivikautista tämä on niin en osaa sanoa. Mutta siis ei ole tasa-arvoista että naisen useat seksikumppanit pitäisi mukisematta niellä, ja samalla dissata kokematonta miestä.

Vierailija
4/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että nainen antaa ja mies panee. Alfamies panee paljon ja alfanainen panee vain harvojen ja valittujen kanssa. Normaalin näköinen nainen saa seksiä käytännössä milloin tahansa mutta normaalin näköinen mies joutuu näkemään vaivaa seksin eteen. 

Vierailija
5/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Sitä paitsi kyllä mä naisena koin että neitsyys on taakka ja siksi hankkiuduin siitä vauhdikkaasti eroon kun rupesi menemään pitkäksi eikä kukaan ollu musta kiinnostunut paitsi jotkut känniörveltäjät valomerkin aikaan.

Vierailija
6/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai omasta mielestäni neitsyys silloin nuoruudessani oli rasite ja hankkiuduin siitä nopeasti eroon.

Ikinä en ole keskustellut miehen kanssa joka olisi asiaa jotenkin arvostellut. Miten vanhanaikaista väkeä täällä oikein on?

Vierailija
7/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on enemmän miesten idea tuo, että poikuus ois rasite. Ei se naisille oo. Naisten mielestä ihan kiva jos mies on kokematon.

Vierailija
8/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Sitä paitsi kyllä mä naisena koin että neitsyys on taakka ja siksi hankkiuduin siitä vauhdikkaasti eroon kun rupesi menemään pitkäksi eikä kukaan ollu musta kiinnostunut paitsi jotkut känniörveltäjät valomerkin aikaan.

Ja kohdallasi "rupesi menemään pitkäksi" tarkoitti ruhtinaallista 18 ikävuoden ikää? Jepjep...

Vierailija
9/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakseni rehellinen.... jos olisin nuorempana erään miehen sänkyyni viedessäni tiennyt, että tällä oli poikuus tallella niin olisi jäänyt kokeilematta. Nyt olen vain iloinen ja onnellinen etten tiennyt, tämä kyseinen kaveri on nykyisin aviomieheni ja lapseni isä.

Vierailija
10/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/2581420/seurustelisitko_kokemattoman_mie…

Tässä keskustelussa täystyrmätään kokemattomat miehet.

Vierailija
11/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen kokemattomuus ole rasite. Se on häpeä ja pilkan aihe.

Vierailija
12/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en halua miestä joka arvostaa minua vain neitsyyden vuoksi.

Vierailija
13/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Hävetti todella paljon että olin neitsyt vielä 25-vuotiaana neitokaisena. En tunne ketään joka olisi kehuskellut sillä että on vanha neitsyt. Lähinnä tulee ajatus että mitä sellaisessa ihmisessä on vikana, joka ei kelpaa kellekään tai jolle kukaan ei kelpaa. Oli sitten nainen tai mies.

Vierailija
14/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu biologisista eroista ja siitä että nainen alistuu ja ottaa tattia vastaan yleensä selällään tai pyllistäen ja siinä on tussu tuoreempi mitä vähemmän sitä on kuksittu.

Vierailija
15/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2581420/seurustelisitko_kokemattoman_mie…

Tässä keskustelussa täystyrmätään kokemattomat miehet.

En minä ainakaan tyrmännyt.

Vierailija
16/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kohdallasi "rupesi menemään pitkäksi" tarkoitti ruhtinaallista 18 ikävuoden ikää? Jepjep...

Ikää oli 22 eikä yksikään mies ollut kiinnostunut paitsi valomerkkivonkaajat. Yhden sellasen vein kotiini ja se siitä neitsyydestä. Vaati multa ihmisenä aika saatanasti että pystyin tuohon.

Vierailija
17/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että nainen antaa ja mies panee. Alfamies panee paljon ja alfanainen panee vain harvojen ja valittujen kanssa. Normaalin näköinen nainen saa seksiä käytännössä milloin tahansa mutta normaalin näköinen mies joutuu näkemään vaivaa seksin eteen. 

Miesviha ja läskipalstalla jopa tätäkään asiaa ei voida myöntää, vaikka jokainen normaalin nuoruuden ravintolaelämän nähnyt vahvistaa sen sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
18/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni ei ole ollut muita kumppaneita mikä on mielestäni hyvä asia. Ei ole rasitteina edellisiä kumppaneita, lapsia tai tauteja. Tarkoituksena ei ole mollata uusioperheitä mutta omat haasteensa tuovat lapset ja ex-kumppanit varsinkin jos eivät pidä uudesta puolisosta.

Vierailija
19/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää oli 22 eikä yksikään mies ollut kiinnostunut paitsi valomerkkivonkaajat. Yhden sellasen vein kotiini ja se siitä neitsyydestä. Vaati multa ihmisenä aika saatanasti että pystyin tuohon.

Oliko enemmän hyvä vai huono kokemus?

Vierailija
20/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin oli ihanaa kun mies menetti neitsyyden mulle. Olispa sekin ollut mun eka..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi