Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää 25-30v kokemattoman miehen?

Vierailija
05.06.2016 |

...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Huittisista. Ja ihan syystä.

Vierailija
22/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato tässäkin jutussa on mahdollista olla myöhässä. Kerrankin etsitään kokematonta miestä ja sitten oma juna lähti asemalta viisi vuotta sitten. Elämä on ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain uskonnollisista kokoontumisista ja heidän omilta deittipalstoilta? Maaseudulla peräkammarin poikia on myös paljon.

Ai luulet että mies on uskovainen jos kokematon? Miehelle on hyvin helppoa jäädä kokemattomaksi tuon ikäisenä.Naiset eivät tee aloitteita jos sekunnin hymyilyä ei lasketa.

Vierailija
24/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tajuavat yleensä vasta noin 25 ikävuoden jälkeen, että jos heillä on omat asiat eli työ, koti, harrastukset ja kaveripiiri kunnossa, he saavat itselleen naisen kuin naisen. MIesten itsetunnon kehittyminen vie aikaa, mutta kun se on kehittynyt he voivat valita itselleen mieleisensä kumppanin. 

Vierailija
25/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt ihan samaa. Tosin tarkennetaan nyt sen verran, että siis edes jossain määrin normaalin n. kaksvitosen kokemattoman miehen. Itse olen kokematon 24-vuotias (populaarikulttuuri)nörtti, ja tiedän, että varsinkin näissä piireissä kokemattomia löytyy kyllä ihan sukupuoleen katsomatta. Mutta niitä miehiä erityisesti. Valitettavasti moni heistä kuitenkin putoaa johonkin seuraavista kategorioista:

- Paljonpuhutut ns. "kilttimiehet", jotka aikansa häntä iloisesti heiluen tarjoavat apuaan lähitienoon jokaiselle sinkkunaiselle milloin mihinkin askareeseen, oli se sitten Ikea-hyllyn kokoaminen, muutto, pesukoneen asentaminen jne. ja joka kerta painottavat, että "ihan toverillisena eleenä vaan :3". Haalivat tällä tavoin paljon naispuolisia "kavereita", mutta kun kilttimies aikanaan huomaa kaikkien ympärilleen keräämiensä kaverinaisten jo pariutuneen, alkaa surkuttelu. "Olisihan se ihanaa löytää oma haniraksupoksumussukka, mutta en kelpaa naisille, koska olen liian kiltti (kun autoin sitä sarjiskaupan Liisaakin muutossa, mutta siitä huolimatta hän jo puolen vuoden päästä seurusteli wowikiltansa johtajan kanssa) :("

- Silminnähden kiimaiset ja epätoivoiset, jotka nuoresta iästään huolimatta heittävät aivan käsittämätöntä setämiessettiä jokaiselle kohtaamalleen naaraalle internetissä, ja kun joku kerran huomauttaa, että nyt menee vähän yli, niin vastaus on luokkaa "hei läppä oli :DD", "tarvi ottaa niin tosissaan -.-" jne. Ihan oma lukunsa on myös tyypit, jotka yrittävät olla ovelia toimintansa kanssa, ja kommentoivat nuorten tsirbuloiden kuviin pelkästään esim. "mmm ihanaa huulipunaa <3"

- Ylilaudalta ja muilta vastaavilta saiteilta juttunsa apinoineet ikijonnet, joiden jokainen some on täynnä päivittäistä "nöff pöff olisipa tyty-yty öttö-pöttönen ;_;"

Ylläolevissa tapauksissa en ihmettele kokemattomuutta, kun päällimmäinen fiilis tyypeistä on, että liian pitkään/koko ikänsä sinkkuna oltuaan kelpuuttaisivat lähestulkoon kenet tahansa. Jalkaa tunnutaan ujuttavan niin monen oven väliin samanaikaisesti, että tuntuu kuin niitä olisi enemmänkin kuin kolme. :P

Haaveissa (ja tod.näk. vain haaveeksi se jääkin) itselläni olisi kumppani, joka on kokemattomampi omien moraaliensa vuoksi tai siksi, että "vastaan ei ole vain tullut sitä oikeaa". Ei siksi, että on ollut aivan ylilyöty yritys päällä aina 15-vuotiaasta lähtien, mikä on karkottanut kaikki vähääkään potentiaaliset kumppanikandidaatit 1000 kilometrin säteellä.

Minulle kelpaisi paremmin kuin hyvin esim. sellainen mies, joka on niin teini- kuin aikuisvuotensakin pääasiassa harrastanut nörttijuttuja jätkäkaveriporukassa, ja opiskelija-/työelämä on ollut niin hektistä, että ei ole ehtinyt parisuhdeasioita miettimäänkään, kun sen vähäisen vapaa-ajan käyttää mieluummin johonkin varmasti mieluisaan. Eikä baarissakaan ole tarttunut kaulaan mitään kaksinumeroisilla promilleilla varustettua pubiruusua, kun kalsarikännit kotona tai kaljoittelu kaverin luona voittaa baareilun 100-0. Eikä sen puoleen edes lähtisi moisen oman elämänsä Carrien matkaan vaikka 1/4-vuosisata kolkuttelisi jo ovella poikuus vielä takataskussa, koska haluaa ylläpitää edes jotain "tasoa".

Huhhuh, tulipa romaani.

Vierailija
26/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tajuavat yleensä vasta noin 25 ikävuoden jälkeen, että jos heillä on omat asiat eli työ, koti, harrastukset ja kaveripiiri kunnossa, he saavat itselleen naisen kuin naisen. MIesten itsetunnon kehittyminen vie aikaa, mutta kun se on kehittynyt he voivat valita itselleen mieleisensä kumppanin. 

Nyt kun mietin, niin tuntemistani "yli-ikäisistä sinkuista" löytyy paljon työttömiä, vanhempiensa luona asuvia lähes kolmekymppisiä, pääasiassa pippelin ja tietokoneen rassausta harrastavia, lähes täysin kaverittomia... jne. Ei hitto, onkohan se perimmäinen syy sittenkin näissä.

Vierailija
27/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun mietin, niin tuntemistani "yli-ikäisistä sinkuista" löytyy paljon työttömiä, vanhempiensa luona asuvia lähes kolmekymppisiä, pääasiassa pippelin ja tietokoneen rassausta harrastavia, lähes täysin kaverittomia... jne. Ei hitto, onkohan se perimmäinen syy sittenkin näissä.

Kyllä se on. Yksinkertaisin selitys on yleensä oikea ja niin on tässäkin asiassa. Ikisinkku neitsyt on lähes aina jotenkin "viallinen". Jos ei olisi, ei hän olisi myöskään tuollaisessa tilanteessa.

Vässykkä on näille ihmisille hyvä yleisnimitys.

Vierailija
28/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Täältä. Olen vielä komeakin, en vaan ole lämmennyt yhdenyön jutuille ja asun maaseudulla. Tässä lopputulos :/

Vierailija
29/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on. Yksinkertaisin selitys on yleensä oikea ja niin on tässäkin asiassa. Ikisinkku neitsyt on lähes aina jotenkin "viallinen". Jos ei olisi, ei hän olisi myöskään tuollaisessa tilanteessa.

Vässykkä on näille ihmisille hyvä yleisnimitys.

Oi mistä löytäisin ma ikisinkun neitsyen, joka on sitä vain koska on Periaatteen Mies, joka etsii loppuelämänsä rakkautta, eikä kaipaa ylimääräisiä naisseikkailuja? Oi mistä löytäisin ma ihan tuikitavallisen miehen, joka ei hädissään ota kaikkea pillua minkä vain saa?

Vierailija
30/30 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitäkin. Ite oon ihan "normaali" eli tällänen urheilullinen, sosiaalisesti taitava, huumorintajunen, kohtelias, työssäkäyvä, harrastava ja pidetty tyyppi mutten tunne yhden yön juttuja omakseni ja sen vakavempaan ei oo löytyny vielä sopivaa naista. Tai kerran löyty joo muttei ehditty sänkypuuhiin asti ennenkun juttu kariutu, molemmat kun halus kuitenkin edetä suhteellisen rauhassa eikä panna heti ekoilla tai tokilla treffeillä. Mun moraali on kai tossa asiassa vähän vanhanaikanen ja nään seksin jotenkin eri tavalla kun esimerkiks monet kaverit, joille se on "ihan vaan seksiä" eikä ne yhdistä siihen tunteita.

En usko mun lähipiiristä kellään tulevan ees mieleen että oon kokematon, koska en sovi mihinkään stereotypioihin siitä kuinka tän ikänen kokematon mies on muka aina sosiaalisesti lahjaton tai poikkeuksellisen ujo, luuseri, eristäytyny, ruma, omituinen hörhö, maalaisjuntti, uskovainen tai piilohomo :D Viihteellä ainakin kaverit tai naiset on saattanu joskus kyseellä monenko kanssa oon ollu ja veikkaillu aika isojakin lukuja, mä vaan naureskelen enkä ota kantaa semmosiin mutta olis varmaan näkemisen arvonen ilme jos kertosin totuuden :D

M26