Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettanut tupakoinnin 2 vuotta sitten ja

Vierailija
05.06.2016 |

näen melkein joka yö unia joissa vedän röökiä kaksin käsin. Herätessä on kamala morkkis kun luulen että olen ratkennut mutta sitten tajuan että se olikin unta vaan ja helpotun etten oikeesti ole ratkennut! Hereillä ollessa en oikeastaan ajattele tupakkaa paitsi jos vituttaa armottomasti niin sitten käy mielessä että menisin tupakalle jos polttaisin vielä 😁 Ei tee mieli edes silloin kun joku tupakoi vieressä. Mites teillä muilla tupakasta vapautuneilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut polttamatta vuoden alusta ja viikko sitten lopetin nikotiinipurukumin käytön. Purkan lopetus on ottanut yllättävän koville. Kaikki asiat ärsyttää, masentaa ja väsyttää. Ainoa hyvä asia on, ettei nikotiinituotteisiin enää mene rahaa. No, helpompaa tämä on kuitenkin kuin silloin tammikuussa olla ilman tupakkaa. Vihoviimeinen riippuvuus, jolle en kyllä anna periksi. Raivostuttavaa, miten se vaikuttaakin mielialaan. Rasittavinta on, että näin kesäkuumalla nukumme ikkunat auki, jolloin naapureiden parvekkeilta tupakansavu kulkeutuu sisälle. Yhtenä yönä heräsin kolme kertaa siihen, että naapuri pisti tupakaksi ja olin tukehtua raivooni. Näin sekaisia unia polttamisesta ja aamulla meni tovi tajuta, etten ollut polttanut kuitenkaan.

Vierailija
2/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee heinäkuussa 2 vuotta "lakkoa" ja kiloja tullut 28. Kaikki maistuu niin hyvälle eikä ole itsekuria, syöminen karkasi käsistä kun annoin itselleni muutamia kertoja syödä kun kerrankin maistaa kaikki maut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 8 vuotta tupakoimatta ( n. 10v ajan tupakoituani) ja viimeksi tänään tuli mieleen kaljaa juodessani, että voi kun tekisi mieli röökiä. Eipä tuo usein tosin mieleen tule, mutta tänään jostain syystä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme