Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi toinen nainen vaan roikkuu miehessä?

Vierailija
05.06.2016 |

Mies jäi kiinni lyhyestä sivusuhteesta. Nyt on eron harkinta-aika meillä meneillään. Kuulin vahingossa puhelun, jossa mies sanoi että liikaa kärsimystä kaikille ja tän on nyt loputtava. Eli kait sille naiselle jutteli. Mies sanoo, että ei halua jatkaa naisen kanssa vaikka eroaisimme.
Nyt kuitenkin nainen soittaa lähes päivittäin ja laittaa viestiä. Mies laittoi estot mutta txt-viestejä tulee silti.
Miksi?? Miksi tämä ihminen roikkuu tilanteessa. Meidän pitäsi tässä ny rauhottua eroon tai sopuun tai johonki mutta kaikki menee aina riitelyksi kun nainen yrittää ottaa yhteyttä.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastunut.

Vierailija
2/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ehti lupailla kiihkoissaan vähän liikoja ja nainen meni rakastumaan..? Ehkä miehesi nyt vihdoin ymmärtää kansanviisauden "don't stick your dick in crazy"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse roikut miehessä, joka ei rakasta sinua vaan pettää ja valehtelee?

Vierailija
4/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei omista ketään. Et sinä miestäskään.

Vierailija
5/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meil on tässä kolme pientä lasta ja omaisuus jaettavana. Ei tästä niin vaan lähdetä. Erota haluan, mutta ei ole järkeä lähteä tästä ovet paiskoen.

AP

Vierailija
6/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekevät hulluja juttuja rakastuneena. Enemmän oikeastaan hämmästyttää sinun halusin pysyä tilanteessa, kun ei ole kemiallisia syitä käyttäytyä järjenvastaisesti.

Vierailija
7/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tulossa kirjoittaa ihan samaa. Mitä hittoa se ap:ta enää kivistää mitä se nainen ja mies keskenään tekee/juttelee? Ja hittojako sitä vielä pitää tapella, kamat jakoon ja kantapäät vastakkain, se oli siinä. Mitä tuohon enää uhraamaan aikaa ja ajatustakaan.

Vierailija
8/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on yhtä vastuussa kuin tämä toinen nainenkin, joka muuten pystyi antamaan jotain mitä sinä et.

Vierailija
9/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meil on tässä kolme pientä lasta ja omaisuus jaettavana. Ei tästä niin vaan lähdetä. Erota haluan, mutta ei ole järkeä lähteä tästä ovet paiskoen.

AP

Jos haluat erota niin miksi sinua kaivelee se, että miehellä on joku toinen. Olisit tyytyväinen että pääset eroon ihmisestä, joka ei pohjimmiltaan sinua halua eikä rakasta.

Vierailija
10/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan (terve) nainen jatkaa roikkumista ellei se mies anna jotain toivoa jatkon suhteen.. sinähän et voi loppujen lopuksi tietää mitä on keskenään jutelleet.

Ite oon ollut "kakkosnainen" ja ainakin mun tapauksessa mies oli se joka roikkui kun yritin suhteen laittaa poikki. Kuitenkin samaan aikaan kotona kovasti koitti avioliittoa myös hoitaa kuntoon..

Vierailija
11/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos haluat erota niin miksi sinua kaivelee se, että miehellä on joku toinen. Olisit tyytyväinen että pääset eroon ihmisestä, joka ei pohjimmiltaan sinua halua eikä rakasta.

Näemmä haluaa. Sen takia se nainen on laitettu kaikenmaailman estolistoille, ei minua. AP

Vierailija
12/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No jopas sulla on aikuisen asenne ja vaihtoehdot. Eli siis sä itse et osaa olla ihmisiksi jos/kun tämä nainen ottaa mieheen yhteyttä? Ei han toi sun käytös vakuuta että haluat erota, kun edelleen vedät kipinää miehesi tekemisistä. Eihän sen pitäisi kiinnostaa sua enää pätkän vertaa mitä mies kenenkin kanssa puhuu. Anna hyvä ihminen olla jo, ei mikään ihme että miehesi etsi muuta seuraa kun olet tuollainen kiukkuaja . 

Vierailija
13/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies haluaa molemmat ja valehtelee molemmille. Voi olla että on muitakin naisia kuvioissa.

Vierailija
14/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap mitään erota halua. Ole nyt edes rehellinen itsellesi.

Selvitä asiat miehen kanssa ja unohtakaa koko juttu. Turha tuollaisen takia on erota (jos mieskään sitä ei halua).

Vierailija
15/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No jopas sulla on aikuisen asenne ja vaihtoehdot. Eli siis sä itse et osaa olla ihmisiksi jos/kun tämä nainen ottaa mieheen yhteyttä? Ei han toi sun käytös vakuuta että haluat erota, kun edelleen vedät kipinää miehesi tekemisistä. Eihän sen pitäisi kiinnostaa sua enää pätkän vertaa mitä mies kenenkin kanssa puhuu. Anna hyvä ihminen olla jo, ei mikään ihme että miehesi etsi muuta seuraa kun olet tuollainen kiukkuaja . 

Täällä on näköjään paljon katkeria kakkosnaisia linjoilla :D

Vierailija
16/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Näemmä haluaa. Sen takia se nainen on laitettu kaikenmaailman estolistoille, ei minua. AP

Juu ja lehmät lentää. Jopas olet aikuiseksi ihmiseksi lapsellinen ja hyväuskoinen hölmö. Hanki nyt hyvä nainen itsellesi selkäranka jostain.

Vierailija
17/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tuollaisessa tilanteessa pyrkisin pitämään välit kunnossa ensisijaisesti siihen omaan mieheen, katsoisin kaikessa rauhassa vaikka ero tulisikin, lasten vuoksi ja omankin rauhani. Kiihtyneenä kun tekee virheitä. Perheenrikkoja saa mitä tilasi, tuskaa ja kärsimystä, eikä kakkosen kannattaisi kyllä yhtään valittaa, koskapa on itse kerran mokannut.

Vierailija
18/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Voi sinua :(

Sun miehesi PETTI sinua. Hän valehteli sinulle ja nyt kiinni jäätyään pelkää omaisuutensa ja syrjäytymisensä ja lastensa puolesta. Ei hän sinua halua eikä hän rakasta sinua, sillä tällöin et olisi tuossa tilanteessa.

Vierailija
19/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnaiset on niitä jotka ei ole kelvanneet ykkösiksi. Nyt hän koittaa kovin päästä ykköseksi kun te teette eroa.

Vierailija
20/98 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jäi kiinni lyhyestä sivusuhteesta. Nyt on eron harkinta-aika meillä meneillään. Kuulin vahingossa puhelun, jossa mies sanoi että liikaa kärsimystä kaikille ja tän on nyt loputtava. Eli kait sille naiselle jutteli. Mies sanoo, että ei halua jatkaa naisen kanssa vaikka eroaisimme.

Nyt kuitenkin nainen soittaa lähes päivittäin ja laittaa viestiä. Mies laittoi estot mutta txt-viestejä tulee silti.

Miksi?? Miksi tämä ihminen roikkuu tilanteessa. Meidän pitäsi tässä ny rauhottua eroon tai sopuun tai johonki mutta kaikki menee aina riitelyksi kun nainen yrittää ottaa yhteyttä.

Okei, kuinka tyhmä ihmisen pitää olla että uskoo tuollaisen pajunköyden? Totta helvetissä se miehes jatkaa tuon naisen kanssa kun te eroatte jos sillä vaan enää on mahkuja tuohon naiseen. Voihan olla että se nainen ei katselet tuollaista spedeilyä sormiensa läpi niin kuin sä. Miksi muuten jossittelet eroa, eikö se ole ihan päivänselvä ratkaisu ja ainut vaihtoehto kun mieheen ei enää voi luottaa? Tai no, sähän yhä luotat miehes puheisiin..

Tuollainen petturimies kun sanoo tuollaisessa tilanteessa ihan mitä tahansa sä vaan haluat kuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä