Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso takamus

Iso pylly tyttö
05.06.2016 |

Tuntuu että mulla on hillitön perse ku kaikki kaverit huomauttelee siitä... mutta häiritseekö miestä jos naisella on iso takamus ja kapea vyötärö?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä, jotka eivät osaa käyttäytyä. Iso pylly ja kapea lantio on tosi seksikästä ja naisellistä. Ole ylpeä. <3

Vierailija
2/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni se häiritsee positiivisesti, ei saa pois ajatuksista, eikä pidettyä näppejään erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso peppu on pop! Kanna ylpeydellä. Me miehet kuolaamme perääsi.

Vierailija
4/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso perse, isot rinnat sekä leveä lantio, mutta olen hoikka, normaalipainoinen, timmi ja kapeavyötäröinen. Hoikassa vartalossa siis huomattavat muodot oikeissa kohdin tiimalasin muodossa. En saa kulkea rauhassa kadulla, vaan aina joutuu kuuntelemaan vislauksia ja perään huutelua. Jotkut miehet rupeavat stalkkamaan.

Vierailija
5/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on iso perse, isot rinnat sekä leveä lantio, mutta olen hoikka, normaalipainoinen, timmi ja kapeavyötäröinen. Hoikassa vartalossa siis huomattavat muodot oikeissa kohdin tiimalasin muodossa. En saa kulkea rauhassa kadulla, vaan aina joutuu kuuntelemaan vislauksia ja perään huutelua. Jotkut miehet rupeavat stalkkamaan.

:::vislaus:::

How you doin'

Vierailija
6/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
7/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on kateellisia. 

Vierailija
8/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella pitkät ja paksut tuuheat hiukset, kaverit aina huomauttelee ja haukkuu peikoksi. Haittaakohan miehiä?

Ja sitten jalkani ovat todella pienet, olen muutenkin todella siro. Haukkuvat keijuksi, särkyväksi kristalliksi ym. Olenkohan miesten mielestä todella vastenmielinen?

Jos ette vielä tajunneet, niin minulla on hyvin tasaisen sileä iho, jota kaverit haukkuu kans kuin lapsen naamaksi. Ei ole finnejä, läikkiä, ei edes yhtään karvaa. Pitääkö miehet täydellisestä ihostani? :(

Vierailija
9/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna ylpeydellä, sun kaveris on sulle pelkästään kateellisia ku huomauttelee!!

Vierailija
10/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa kuva, niin kokeilen häiritseekö se minua ;=)

Vierailija
11/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa kehiin, ap!!

Vierailija
12/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee ja samalla kiihottaa.

Vierailija
13/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä te kaikki muut oikein asutte kun tuntuu, että täällä on ihan sairaita aloituksia. Aikuiset kaverit huomauttelee jonkun perseestä? Ei voi olla.

Vierailija
14/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä, jotka eivät osaa käyttäytyä. Iso pylly ja kapea lantio on tosi seksikästä ja naisellistä. Ole ylpeä. <3

Iso pylly ja kapea lantio? Eihän se ole edes mahdollista vai tarkoitatko sellaista peppua jonka päällä voi pitää vaikka astioita?

Vierailija
15/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse enemmän pienistä takamuksista, mutta luulen olevani poikkeus tässä asiassa.

Vierailija
16/16 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taijja kuvua laittaa 😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi